In de zomer van 2012 had ik een seksscharrel. Chick zag mij wel zitten, maar ik heb er op een gegeven moment een einde aan gemaakt. Achteraf nog wel eens spijt van gehad, was een lief meisje, zag er ook prima uit, maar ik was er gewoon klaar mee op een gegeven moment.
Daarna nog wel een paar scharrels gehad, maar vooral de laatste 8 maanden ligt mijn seks/liefdesleven volledig op zijn gat, en heb ik geen vrouw meer aangeraakt, niet gezoend, geen date gehad laat staan seks gehad.
Met die seksscharrel had ik al anderhalf jaar geen contact meer gehad, tot ik vanmiddag mijn telefoon uit mijn tas pakte na het werk en zag staan: ''Je hebt een Whatsapp bericht van Lisa'' en dit keer 2. Mijn hart sloeg over. Een ex-seksbuddy die wel een relatie met mij wilde en die mij sinds dien ook elke verjaardag heel uitbundig feliciteert zoekt nu op een random tijdstip contact met mij. Eindelijk, dit kan weinig anders betekenen dan dat ze mijn pik wil, want waarvoor zou ze me in godsnaam anders whatsappen?
Expres even een kwartiertje gewacht met openen van het bericht om al vast te fantaseren over hoe ik haar ga aanpakken in mijn bed. De vreugde duurde echter tot het moment waarop ik de whatsapp opende en tot mijn grote teleurstelling las ''Hey, heb jij toevallig het nummer van ... voor mij''?
Fuuuuuuuuuuck

En nu lig ik weer forever alone in mijn bed, en neem ik zo maar weer eens mijn pik in mijn hand en klaar ik het klusje zelf wel weer