quote:Op maandag 14 juli 2014 22:39 schreef Snowballed het volgende:
En toch: Vraagprijs verplicht..
Het is geen kunst in mijn ogen.. en een printje met wat hout kost bijna niets...
Goede reactie...quote:
Als je er last van hebt doe je maar een TR, dan kun je direct even een vraagprijs toevoegen...quote:Op maandag 14 juli 2014 22:44 schreef very het volgende:
[..]
Als je toch geen interesse hebt, kan je dan niet gewoon wegblijven?
Kneusquote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je er last van hebt doe je maar een TR, dan kun je direct even een vraagprijs toevoegen...
Alles wat uniek is is kunst.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:46 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je er last van hebt doe je maar een TR, dan kun je direct even een vraagprijs toevoegen...
Beetje vreemde regel, maar ik zie wel hoe lang het topic open blijft.quote:Op maandag 14 juli 2014 22:51 schreef Nelvalhil het volgende:
Én geen vraagprijs én er mag geen eigen 'kunst' verkocht worden op FOK! Denk dat dit misschien wel weggaat op MP oid. Suc6!: D
Ìk vind het igg. wel een mooi stuk hoor TS, alleen past het hier ook niet echtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:53 schreef very het volgende:
[..]
Ik lees het nu ook net.
Beetje vreemde regel, maar ik zie wel hoe lang het topic open blijft.
Mocht het topic gesloten worden maar er is toch nog iemand met interesse: DM/PM
Komop man je bent lang genoeg op Fok! om te weten hoe het moet in V&A.quote:
Nou als je zo reageert mag je hem houden.quote:
Ja.. mijn schijt op een doek wel... helemaal als ik er even met mn vinger in roer...quote:
Die reactie was niet op jou, maar prima. Als je zo gevoelig bent dan wil ik niet eens dat jij dit in handen krijgtquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Komop man je bent lang genoeg op Fok! om te weten hoe het moet in V&A.
[..]
Nou als je zo reageert mag je hem houden.
Gr gr een potentiële koper.
Daarom zeg ik ook "kunst"quote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. mijn schijt op een doek wel... helemaal als ik er even met mn vinger in roer...![]()
Maar kunst uit een pc vind ik nou niet echt kunst...
En ik heb het niet over mooi of lelijk...
Nee, maar het nut is dat ik het dan kon ophangen zonder frame. En daar zijn meer manieren voor, maar dit vond ik een goeiequote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef mergbot het volgende:
Wat is het nut van een sticker op hout plakken? Zie je nog wel dat er hout onder zit?
Ben ik het wel mee eens, in principe is dit de prijs van het hout waard plus een vijfje voor de moeite/afschrijfkosten van de printer/inktkostenquote:Op maandag 14 juli 2014 22:54 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja.. mijn schijt op een doek wel... helemaal als ik er even met mn vinger in roer...![]()
Maar kunst uit een pc vind ik nou niet echt kunst...
En ik heb het niet over mooi of lelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |