Raam en balkondeur staan open, en elke keer als ik thuis kom maak ik dat geluidje ja en roep ik 'm. En 's avonds ook elke keer met de zak brokjes schudden en roepen. Loop bijna elke avond een rondje met een beetje brokjes en snoepjes. We zullen zien.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nice nice, en je ramen open zetten zodat je hem kan horen mocht ie in de buurt zijn, heb je trouwens niet een bepaald geluid dat je maakt als je hem eten geeft? Anders dat geluid s'avonds als het helemaal stil is spammen. ( zo heb ik haze van z'n 6 dagen absentie terug gevonden )
Ja, dierenasiel en -ambulance zijn ook op de hoogte. Ze zeiden dat ze altijd meteen bellen naar de eigenaar die op de chip geregistreerd staat als een dier gevonden wordt of naar het asiel gebracht wordt.quote:
En amivedi?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dierenasiel en -ambulance zijn ook op de hoogte. Ze zeiden dat ze altijd meteen bellen naar de eigenaar die op de chip geregistreerd staat als een dier gevonden wordt of naar het asiel gebracht wordt.
Nee, dat niet. Heeft dat echt zin?quote:
Wij hebben dat toen wel gedaan en het heeft zin gehad.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Heeft dat echt zin?
Hm, straks maar eens doen dan.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wij hebben dat toen wel gedaan en het heeft zin gehad.
Zou het maar gewoon proberen, voor hetzelfde geld vind iemand hem en kijkt op amivedi
Hoe smaakte het? inb4 'naar kip'quote:
HAHAquote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, chloro. Je bent tegenwoordig nog nuttelozer dan de fok!stok
wtfquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
SEX / Betalen je ouders je glijmiddel voor het rukken?
Chai-topic.
Kip.quote:
Heb jij anders geen problemen mee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is haar kat nog steeds weg?
Tja, elke dag vis is ook niks
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kip, het meest veelzijdige stukje vlees. Kip!
Omdat neger.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er kip in die pan ligt
Dat gezicht, spot on.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zijn zoon post hier op FOK! hè.
Waar zeg ik dat, vieze racist.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat er kip in die pan ligt
I like my daily omega3quote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij anders geen problemen mee.
Kan die ook kooktips geven? Wel handigquote:Op dinsdag 15 juli 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, zijn zoon post hier op FOK! hè.
Probeert je moeder weer stoofpeertjes in d'r kut te koken?quote:
Nee dan zou het peren met kut zijn.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeert je moeder weer stoofpeertjes in d'r kut te koken?
Oh, daar heb ik niet zo zin in.quote:
That makes absolutely no sense.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee dan zou het peren met kut zijn.
Heb nog steeds zin in Big Tasty door jou.quote:
Sorry :$$$quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nog steeds zin in Big Tasty door jou.![]()
dickpics gekregen?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mailquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
High class stoner.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken wel stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
had laatst van die wraps met kruidenkaas wat sla en gerookte zalmquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zit te denken welk stonervoedsel ik vanavond tot me ga nemen @ mattie's crib. Mss panga met knoflook, gember, paneren in meel (typte bijna mail) en dan bakken
.
Oh toevallig weet ik die wel eentje, www.google.nlquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef BlauweTijger het volgende:
Weet iemand een goedkoop hotelletje in Wenen?
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsonsquote:
Ik vind dat op één of andere manier altijd lekkerder in gedachten dan wanneer ik het werkelijk eetquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
had laatst van die wraps met kruidenkaas wat sla en gerookte zalm
Is volquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Oh toevallig weet ik die wel eentje, www.google.nl
Was fucking lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsons!
[..]
Ik vind dat op één of andere manier altijd lekkerder in gedachten dan wanneer ik het werkelijk eet.
Haha ja daar heb ik wel eens wat van gehoord, dikke ginger toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
Best simpel te fixen, maar die propz die je ervoor krijgt van andere Stoner Simpsons!
Ken je Action Bronson btw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |