Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik heb issues met begrijpend lezen
dat had ik toch gezegd
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
kan toch ook een uitdrukking zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er staat echt letterlijk MIJN DIKKE REET. Fuck hey.
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maarquote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kom masseren, winkwinknudhe nee laat maar
Ahw.quote:
Geen nieuws nog.quote:
Helaas wel. Vrees het ergste.quote:
Grid is al een week spoorloos.quote:
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
D'awh, kan ie ook terug? of is het een hoog balkon?
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstoptquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoog balkon en beneden een afgesloten entree. Heb al foto's opgehangen bij de entree, mocht iemand toevallig iets zien dat ze 'm dan naar binnen laten ofzo. Verder overal gezocht al. Echt sneu.
Oh, dat is wel een goede ja. Heb verder alles gedaan, beetje grind uit de bak gestrooid enzo, maar gewoon geen enkel spoor. Ik hoop dat hij gewoon op avontuur is ofzo.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zet er een bakje met brokjes neer ofzo, voor de zekerheid, misschien zit ie nog ergens in de buurt.
Ja, Odin is ook eens twee weken weggeweest. Kwam toen opeens aankakken alsof er niks was gebeurd, ging heel veel eten en heeft toen echt twee dagen in z'n mandje geslapen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij vonden een weggelopen kat eens na ruim een week terug. Zat in eigen straat ergens in de bosjes verstopt
Zal wel ergens in de buurt zitten, meestal blijven ze in de buurt van hun eten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goede ja. Heb verder alles gedaan, beetje grind uit de bak gestrooid enzo, maar gewoon geen enkel spoor. Ik hoop dat hij gewoon op avontuur is ofzo.
Deken over je heen en Aristokatten kijkenquote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, Odin is ook eens twee weken weggeweest. Kwam toen opeens aankakken alsof er niks was gebeurd, ging heel veel eten en heeft toen echt twee dagen in z'n mandje geslapen.
Nee.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Deken over je heen en Aristokatten kijken
Ahw, dat is wel speciaal.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 01:59 schreef chroestjov het volgende:
Heb wel eens een zwerfkat gehad die een poot mistte en een paar maanden in de omgeving bleef hangen, uiteindelijk naar de dierenarts gebracht.
Bleek het een kat te zijn die al 4 of 5 jaar vermist was, originele eigenaren helemaal blij en zijn nog cadeaus en dergelijke wezen brengen.
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:45 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje srsly Dima dit.quote:
Ja, dat zei ik ook al in dat topicquote:Op dinsdag 15 juli 2014 02:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Beetje srsly Dima dit.
Zijn dat pumps?
Oh, niet gezien, heb alleen de foto gezien.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 23:20 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hoorde van m'n ma dat ze ook leguaan serveren op Kwakoe, neemt ze mee volgende keer zodat ik het kan proeven![]()
![]()
. #teamboomkip
Hard geworden van de gedachte dat jij je lippen sexy likt.quote:
Boner.quote:
quote:Op dinsdag 15 juli 2014 12:11 schreef BlauweTijger het volgende:
SUPER COCK ATTAACCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sailor Moon?quote:
Doe niet zo tegen mij.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 13:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Pff, chloro. Je bent tegenwoordig nog nuttelozer dan de fok!stok
Ja. Heb er nog een briefje bij gehangen voor de buren, niet dat iemand dat bakje dan weggooit ofzo.quote:
Nice nice, en je ramen open zetten zodat je hem kan horen mocht ie in de buurt zijn, heb je trouwens niet een bepaald geluid dat je maakt als je hem eten geeft? Anders dat geluid s'avonds als het helemaal stil is spammen. ( zo heb ik haze van z'n 6 dagen absentie terug gevonden )quote:Op dinsdag 15 juli 2014 14:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja. Heb er nog een briefje bij gehangen voor de buren, niet dat iemand dat bakje dan weggooit ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |