Oké. Ik laat het gaan.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Flippiee het volgende:
Euhm, het was niet mijn intentie om die discussie naar hier te halen.
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké.
Zullen we weer over seks praten dan?
Sorryquote:
Nee joh, je hebt gelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?
[..]
Sorry![]()
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hadden we het over seks dan? En is dit de seks sc?
[..]
Sorry![]()
Was meer om te lachen, toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?
Seks moet je serieus nemen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Hoe komt het?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee joh, je hebt gelijk.
Ik weet alleen even niks anders. Voel me niet zo best nu.
Oh ik dacht dat het een random website was.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ging net toch over al die rare dingen van sekswoordenboek?
Wat privé struggles.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoe komt het?
[..]
Oh ik dacht dat het een random website was.
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat privé struggles.Maar ik hoop er binnenkort vanaf te zijn.
ik ben jon snow niet, gvd.quote:
ohquote:Op maandag 14 juli 2014 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!
[..]
ik ben jon snow niet, gvd.
Bedankt. Jij bent ook best getalenteerdquote:Op maandag 14 juli 2014 17:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat het gebaseerd is op enkele persoonlijke ervaringen. Generaliseren is een talent die veel FOK!kers tot in uitmuntendheid beheersen. Tevens met de hoeveelheid autisme die aanwezig is op dit forum verbaast het me niets als het probleem gewoon ligt bij frustraties aan de mannelijke kant, in plaats van de vrouwen. Ook genoeg mannelijke users die zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.
Dank je.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat ook voor jou, sterkte ermee!
[..]
ik ben jon snow niet, gvd.
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks moet je serieus nemen.Iksdee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?quote:
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Seks moet je serieus nemen.hihi ik snap 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
jaquote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iksdee!
[..]
Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?
Ik ben al getrouwd, toch. ;squote:Op maandag 14 juli 2014 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flips bewaart zich voor het huwelijk met snow toch?
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan pastquote:Op maandag 14 juli 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
seks voor het huwelijk mag niet van de heer en de wil van de heer is wet
oh noes. Een obstakel.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet geheel zeker of een huwelijk tussen dezelfde sekse wel helemaal binnen zijn plan past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |