PP en BB for Global en Universal domination!
quote:
Op donderdag 6 juni 2002 15:34 schreef Bosbeetle het volgende:
wij richten een militaire junta op [sub]p[/sub]2[sub]b[/sub]2[sub]alliance[/sub]
maar nu blijkt maar weer hoe kansrijk deze alliancie is
quote:same thing we do every night BB, try to take over the WORLD!
Op maandag 21 oktober 2002 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:
He PP what are we going to do tommorow night ...
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 13:18 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
same thing we do every night BB, try to take over the WORLD!
quote:Hee het behoud van dit topic hangt wel een beetje af van ons creatief vermogen om weer 11 pagina's niets te zeggen
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:30 schreef paarse_paashaas het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Hee het behoud van dit topic hangt wel een beetje af van ons creatief vermogen om weer 11 pagina's niets te zeggen
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:18 schreef Bosbeetle het volgende:
Die bombe
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:19 schreef P_P het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:beetje het "na ons de zondvloed" idee!
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:20 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.try to take over the world (and if we don't sucseed we blow it up)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:idd
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:22 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
beetje het "na ons de zondvloed" idee!
quote:ja zeg, sinds wanneer functioneren de [sub] en [sup] nie meer??
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:23 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
idd
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.daar zijn wij de [sub]p[/sub]2[sub]b[/sub]2[sub]alliance[/sub] voorJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Al een paar dagen sinds zaterdag ofzo
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
ja zeg, sinds wanneer functioneren de [sub] en [sup] nie meer??
quote:oh, minder!
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:26 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
Al een paar dagen sinds zaterdag ofzo
quote:tja fok vervalt eerst linkse uitlijning nu dit
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:29 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
oh, minder!
quote:links = goed!
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
tja fok vervalt eerst linkse uitlijning nu dit
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Op dinsdag 22 oktober 2002 21:33 schreef paarse_paashaas het volgende:[..]
links = goed!
[sub] maar kwa uitlijning vraag ik het me af [/sub]
quote:Het behoud van dit topic hangt af van de oplettendheid van de modjes...
Op dinsdag 22 oktober 2002 20:56 schreef Bosbeetle het volgende:Hee het behoud van dit topic hangt wel een beetje af van ons creatief vermogen om weer 11 pagina's niets te zeggen
ik accepteer de cookies.
quote:wordt het niet eens tijd voor een lesje nederlands??
Op woensdag 23 oktober 2002 10:22 schreef Tierce het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat deze alliance actie onderneemdt??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop