We zouden ook eerder kunnen gaan. Dan zien we jou een tijdje en ga je gewoon iets eerder naar huis terwijl wij doorgaan?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar dan moet je alsnog de hele nacht door. Treinen rijden pas 's ochtends, en het is nog een eindje terug, ik denk dat ik het maar overslamaar wel bedankt voor 't toffe aanbod, je meet me nog wel een keertje
Nah nee joh, ga lekker met elkaarquote:Op maandag 14 juli 2014 15:33 schreef Fera het volgende:
[..]
We zouden ook eerder kunnen gaan. Dan zien we jou een tijdje en ga je gewoon iets eerder naar huis terwijl wij doorgaan?
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah nee joh, ga lekker met elkaarvind het heel lief maar doe die moeite maar niet voor mij
Nah nee hoeft echt nietquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.Geen idee hoe anderen erover denken, maar ik vind het niet erg.
Oké. Als je maar niet denkt dat je anders tot last bent of zo. Want dat is helemaal niet waar.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah nee hoeft echt nietander keertje, beloofd
moet maandag eerst ff Radboud afwachten.
Best chill nog.quote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké. Als je maar niet denkt dat je anders tot last bent of zo. Want dat is helemaal niet waar.
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker in de subway zitten tot kwart over 4 dus
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoetquote:Op maandag 14 juli 2014 15:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Doe ik graag hoor. Kleine moeite voor mij.Geen idee hoe anderen erover denken, maar ik vind het niet erg.
Nee joh, hoeft ook gewoon niet, we meeten nog wel 'ns!quote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoet
Ja, oké.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet erg maar om nou al om 6 uur af te spreken als je nog de hele nacht doormoet
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker in de subway zitten tot kwart over 4 dus
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]misschien dat sof wel gratis broodjes wil maken
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon kaartje laten zien dat ze er werkt en alles.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:37 schreef Fok-it het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |