Reisvergoeding zijn ze niet verplicht he.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef ZeroV44 het volgende:
@Sunshine, als de eerste 5 km voor eigen rekening zijn is het te overzien. Maar het is (toch?) in principe een leidinggevende functie die je hebt en daar zou je neem ik aan vergoeding voor moeten krijgen. (Buiten je loon ;-)).
Dus de mensen die je aanmoet sturen hebben daar dan geen recht op? Of allemaal wel, of niets zal het wel zijn. Ik zou goed gaan onderhandelen misschien dat er nog wel een auto van de zaak in zit.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef ZeroV44 het volgende:
@Sunshine, als de eerste 5 km voor eigen rekening zijn is het te overzien. Maar het is (toch?) in principe een leidinggevende functie die je hebt en daar zou je neem ik aan vergoeding voor moeten krijgen. (Buiten je loon ;-)).
Als de medewerkers van de jumbo onder een cao vallen waarin dit wel afgesproken is zijn werkgevers dit wel degelijk verplicht.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Reisvergoeding zijn ze niet verplicht he.
Ja tuurlijk, maar wettelijk gezien is een bedrijf niet verplicht in het -ge+ven van reiskostenv.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als de medewerkers van de jumbo onder een cao vallen waarin dit wel afgesproken is zijn werkgevers dit wel degelijk verplicht.
Het gaat dan ook om een supermarktquote:Op maandag 14 juli 2014 14:46 schreef Ivo1985 het volgende:
Manager worden en niet op de hoogte zijn van -of op kunnen zoeken hoe het zit met- CAO-regelgeving.
Lekkere manager zal jij zijn zeg...
Als je 3 jaar meerdere winkelfilialen onder je hoede hebt gehad, dan hoor je simpelweg te weten dat je zaken omtrent reiskostenvergoeding in de CAO moet opzoeken omdat er wettelijk niets voor geregeld is en tevens dat wanneer er in de CAO niets over staat je gewoon pech hebt tenzij je er bij je salarisonderhandelingen er zelf nog wat uit weet te slepen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef ZeroV44 het volgende:
@Ivo1985, Tja, als je alle middelen open trekt om er achter te komen kun je niet zeggen dat het aan je inzet scheelt. Buiten dat heb ik 3 jaar meerdere filialen van een grote mode keten onder mijn hoede gehad met niet tegenvallende resultaten (al zeg ik het zelf), dus ik denk dat dat wel goed zal komen.
Mooie gelegenheid om het te vragen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef ZeroV44 het volgende:
aangezien mijn 1e gesprek nog moet plaatsvinden
Teamleider is toch gewoon minimumloon? 'leidinggevende functie'quote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef ZeroV44 het volgende:
Waar reiskostenvergoeding niet instaat. AH is er duidelijk ruimhartiger in dan Jumbo. Bij de laatste ben je echt overgeleverd aan de grillen van je regiomanager, want een duidelijke lijn zit er niet in.quote:
Lol watquote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef ZeroV44 het volgende:
Dan is teamleider vakkenvullen een behoorlijke degradatie, je had minstens ABL moeten zijn.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:50 schreef ZeroV44 het volgende:
@Ivo1985, Tja, als je alle middelen open trekt om er achter te komen kun je niet zeggen dat het aan je inzet scheelt. Buiten dat heb ik 3 jaar meerdere filialen van een grote mode keten onder mijn hoede gehad met niet tegenvallende resultaten (al zeg ik het zelf), dus ik denk dat dat wel goed zal komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |