SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij moet ook geen genoegen nemen met een of andere ordinaire bimbo. Schrijf een brief aan Chantal Janzen ofzo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoor. Ik denk dat je me nu verwisseld met Kami.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo lang het maar een kut heeft ga jij erover.![]()
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij moet ook geen genoegen nemen met een of andere ordinaire bimbo. Schrijf een brief aan Chantal Janzen ofzo.![]()
Blijf schrijven. En zet er volgende keer in dat als je weer geen antwoord krijgt, je haar zelf wel komt opzoeken, omdat jullie voor elkaar zijn geschapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je haar vertelt over je handelspraktijken met Torris Nilotjes en dat je een rebel bent, dat je Doritos die je eigenlijk niet mag eten van papa en mama opeet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.![]()
Dear Chantal Janzen
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Dear Chantal Janzen
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Perfect scenario voor een nummer.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bljif schrijven. En zet er volgende keer in dat als je weer geen antwoord krijgt, je haar zelf wel komt opzoeken, omdat jullie voor elkaar zijn geschapen.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
New castle is wel een leuke stad.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
DS2 heeft toch geen rijbewijs? Dat wordt een treinongelukquote:Op maandag 14 juli 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect scenario voor een nummer.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat net de lyrics op te zoekenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect scenario voor een nummer.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2![]()
![]()
Onderweg naar de Mac in Leeuwardenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 heeft toch geen rijbewijs? Dat wordt een treinongeluk![]()
Ik heb mijn Götze gisteravond nog wel voor 47.5k verkocht maar ik had er wel 70k voor kunnen krijgen als ik hem de eerste keer niet voor te veel erop had gezet.![]()
Dear Miss-Janssen-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans,quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 heeft toch geen rijbewijs? Dat wordt een treinongeluk
this'll be the last package I ever send your ass
It's been six months and still no word - I don't deserve it?
I know you got my last two letters;
I wrote the addresses on 'em perfect
So this is my cassette I'm sending you, I hope you hear it
I'm in the train right now, I'm doing 90 on the rails!
Hey Chantal, I drank 5 cans of Monster, you dare me to chill in the train?
You know the song by Phil Collins, "In the Air of the Night"
about that guy who coulda saved that other guy from drowning
but didn't, then Phil saw it all, then at a show he found him?
That's kinda how this is, you coulda rescued me from drowning
Now it's too late - I'm on 1000 bags of Doritos now, I'm drowsy
and all I wanted was a lousy letter or a call
I hope you know I ripped all of your pictures off the wall
I love you Chantal, we coulda been together, think about it
You ruined it now, I hope you can't sleep and you dream about it
And when you dream I hope you can't sleep and you SCREAM about it
I hope your conscience EATS AT YOU and you can't BREATHE without me
Well, gotta go, I'm almost at the station now
Oh shit, I forgot, how'm I supposed to send this shit out?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dear Miss-Janssen-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans,
Oh shit, I forgot, how'm I supposed to send this shit out?![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nice!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dear Miss-Janssen-I'm-Too-Good-To-Call-Or-Write-My-Fans,
Oh shit, I forgot, how'm I supposed to send this shit out?![]()
🍆![]()
Chantal, One way or another I’m gonna find ya
I’m gonna getcha getcha getcha getcha
One way or another I’m gonna see ya
One day, maybe next week
I’m gonna meetcha, I’m gonna meetcha, I’ll meetcha
I will drive past your house
And if the lights are all down
I’ll see who’s aroundRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik heb gisteren 30 euro gewonnen op de finale. Maar ik had 400 euro kunnen winnen als ik de uitslag goed had voorspeld.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb mijn Götze gisteravond nog wel voor 47.5k verkocht maar ik had er wel 70k voor kunnen krijgen als ik hem de eerste keer niet voor te veel erop had gezet.![]()
I'm sorry Ms. Janzen (oh), I am for real
Never meant to make your daughter cry
I apologize a trillion times
I apologize a trillion times![]()
hahaah hughquote:Op maandag 14 juli 2014 12:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
I apologize a trillion times
I apologize a trillion times![]()
el caníbal
Het aantal Marokkanen in het stadion zal wel toenemen nu.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kun je een spandoek maken van nektasje.gif.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
el caníbal
Het aantal Marokkanen in het stadion zal wel toenemen nu.![]()
![]()
Was bij AZ ook, toen Youssef Fertout en Dries Bousatta kwamen. En ook nog een LB, maar daar ben ik de naam van vergeten. Zaten er opeens Marokkanen op de tribune. Dat is wel even schrikken.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
el caníbal
Het aantal Marokkanen in het stadion zal wel toenemen nu.![]()
![]()
Kan hem niet meer vinden.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:16 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Kun je een spandoek maken van nektasje.gif.
Gelijk je fiets en portemonnee aan de ketting.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was bij AZ ook, toen Youssef Fertout en Dries Bousatta kwamen. En ook nog een LB, maar daar ben ik de naam van vergeten. Zaten er opeens Marokkanen op de tribune. Dat is wel even schrikken.
![]()
55K voor TIF Sneijder, deze statsEcht jammer dat je zoveel consessies moet doen om een team om hem heen te bouwen.
![]()
Hij speelt in de zandbak. Jammer/moeilijk om daar iets om heen te bouwenquote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
55K voor TIF Sneijder, deze statsEcht jammer dat je zoveel consessies moet doen om een team om hem heen te bouwen.
![]()
![]()
inb4 Ozzquote:Op maandag 14 juli 2014 12:24 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hij speelt in de zandbak. Jammer/moeilijk om daar iets om heen te bouwen![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 12:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die kan beter gaan golfen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik zou dan eerder Sneijder op CAM zetten. RvP![]()
Bedankt voor het maken, maar dit is de natte droom voor spelers als ik: Langs de zijkant rennen en crossenquote:![]()
![]()
Wat is daar leuk aan dan?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedankt voor het maken, maar dit is de natte droom voor spelers als ik: Langs de zijkant rennen en crossen![]()
Hazard voelt echt slecht deze FUT.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Toefjes het volgende:
Krijg de webapp versie van dit team niet te zien in wefut, dus dan maar zo. Ik vind m plausibel.
[ afbeelding ]![]()
Waarom staan al die rode lijnen om Chiellini?? Ik zou eerder voor Strootman gaan dan voor De Jong overigens.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:42 schreef Toefjes het volgende:
Krijg de webapp versie van dit team niet te zien in wefut, dus dan maar zo. Ik vind m plausibel.
[ afbeelding ]![]()
Ik kan deze FUT op de één of andere manier met heel weinig spelers aan de linkerflank goed overwegquote:![]()
Zal aan wefut liggen. Ook alle spelers moest ik goed positioneren. Huntelaar werd op CM neergezet, Hazard op de bank etc. Loopt niet helemaal lekker op die site helaas.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:44 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waarom staan al die rode lijnen om Chiellini?? Ik zou eerder voor Strootman gaan dan voor De Jong overigens.![]()
Cuadrado is echt een god op LW. Wel stom dat zijn TOTS RW is...quote:Op maandag 14 juli 2014 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan deze FUT op de één of andere manier met heel weinig spelers aan de linkerflank goed overweg
Heeft echt bijna het hele seizoen op de linkse flank gestaan.![]()
Godver flesje Spa rood spuit even over de binnenkant van een blade heen.
jaaa jaaaquote:Op maandag 14 juli 2014 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver flesje Spa rood spuit even over de binnenkant van een blade heen.![]()
Je hebt hopelijk wel een team met Dempsey erin...quote:Op maandag 14 juli 2014 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Overigens ga ik dat team niet maken, omdat ik nu eindelijk 2 teams heb die al goed spelen![]()
Albert Heijn Sparkling water dan.quote:
Die harde schijf op je bureauquote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Albert Heijn Sparkling water dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Wazda?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:02 schreef The_Yakuza het volgende:
http://www.youtube.com/user/AndrewDMullerRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
geen probleem hoor, voetballen was ik nooit goed in daar wint van Hooidonk het wel van me maar was wel heel goed in vechtsporten en zat in het nationaal teamGRAAG VERWIJDEREN![]()
Verkeerde topic. Opflikkeren met je stink bakkusquote:Op maandag 14 juli 2014 13:18 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Opflikkeren met je doping gebruik![]()
quote:Jullie staan allebei ver onder mij in de poule, ik zie dan ook niet hoe jullie mening verder nog rulllevant is.quote:![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Jullie staan allebei ver onder mij in de poule, ik zie dan ook niet hoe jullie mening verder nog rulllevant is.
Mijn bureau ligt helemaal onder het papierquote:Op maandag 14 juli 2014 12:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Albert Heijn Sparkling water dan.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goh echt? Jij bent zo briljant. Leer me meer, leer me alles, desnoods leg ik geld bij!quote:Op maandag 14 juli 2014 13:31 schreef Grandesco het volgende:
Nee, want een voetbalpoule laat zien hoeveel verstand je hebt van voetbal
Dat is subjectief.![]()
Mijn bureau ook (inb4 grappen over papier, ik bedoel rekeningen enzo) Ik moet het weer een keer opruimen.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn bureau ligt helemaal onder het papier![]()
Wat voor rekeningen kun jij hebben dan? Je bent inwonend, en je abonnement op de Donald Duck loopt via automatische incasso...quote:Op maandag 14 juli 2014 13:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn bureau ook (inb4 grappen over papier, ik bedoel rekeningen enzo) Ik moet het weer een keer opruimen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hou me er wijselijk buiten deze keerquote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Grandesco het volgende:
9 miljoen op de vrij geboden.... daar doe je toch een strik omheen.
![]()
Hij is in elk geval dan meer waard dan Pelle. En terecht.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:40 schreef Grandesco het volgende:
9 miljoen op de vrij geboden.... daar doe je toch een strik omheen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Tandarts.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat voor rekeningen kun jij hebben dan? Je bent inwonend, en je abonnement op de Donald Duck loopt via automatische incasso...![]()
Wel goed dat Boula een éénjarig contract heeft en niet dat ze weer een oude speler zo lang vastleggen als Mathijsen. Die had volgens mij 3/4-jarig contract ofzo gelijk.![]()
Dat wil niet zeggen dat ze je geen rekening mee geven. Die moet je vervolgens weer declareren.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Laat Grandesco nou in de waan dat ie alles weetquote:Op maandag 14 juli 2014 13:44 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ze je geen rekening mee geven. Die moet je vervolgens weer declareren..
![]()
Westra in de aanvalquote:Op maandag 14 juli 2014 13:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Laat Grandesco nou in de waan dat ie alles weet.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat moet expliciet gemeld worden anders heb je niet door wat voor opofferingen ik doe om mijn reputatie hoog te houden.quote:![]()
Volgens mij niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En Janmaat voor 6 mil naar Newcastle. Of is dit een repost?meh
![]()
Nee hoor nergens voor nodig.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat moet expliciet gemeld worden anders heb je niet door wat voor opofferingen ik doe om mijn reputatie hoog te houden.![]()
![]()
POTS dit zegt wel veel over GOTZitten wel een aantal spoilers in dus als je het nog per se wil kijken dan zou ik hem niet kijken
![]()
Een vertrek van Debuchy zou een logisch gevolg zijn. Lijkt me niet dat ze hem aantrekken voor een plaats op de bank.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[ afbeelding ] mehNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Eindelijk geen TOTS Coleman meer hoeven te gebruikenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij niet.
[ afbeelding ] meh
Jangod![]()
Niet het idee dat ik wat misquote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
POTS dit zegt wel veel over GOTZitten wel een aantal spoilers in dus als je het nog per se wil kijken dan zou ik hem niet kijken
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Die zit al met 1 been bij Arsenal ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een vertrek van Debuchy zou een logisch gevolg zijn. Lijkt me niet dat ze hem aantrekken voor een plaats op de bank.![]()
Zo kan je dat bij elke show doenquote:Op maandag 14 juli 2014 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Breaking Bad is dan ook volledig te verkrachten![]()
![]()
Na 0.26 afgezet zei genoeg.quote:![]()
Carpaccio snijden?!quote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zaak is dicht op maandag dus nee![]()
Ja je kan het ook slaan maar dat is ook weer zoietsquote:Haha ik heb in restaurants gewerkt waar ze volk zoals jou nog niet binnen willen hebben knulquote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hij is een dik kokje die hamburgers bakt en af en toe carpaccio mag snijden![]()
![]()
![]()
Bohh wat een baasquote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
hij is een dik kokje die hamburgers bakt en af en toe carpaccio mag snijden
Ik heb echt zin in carpaccio nu.![]()
"Piet Friet"quote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Haha ik heb in restaurants gewerkt waar ze volk zoals jou nog niet binnen willen hebben knul![]()
![]()
en
"Tuutje van Teuntje"![]()
Haha hij laat zich zo makkelijk uit de friettent lokkenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je kan het ook slaan maar dat is ook weer zoiets
[..]
Haha ik heb in restaurants gewerkt waar ze volk zoals jou nog niet binnen willen hebben knul![]()
![]()
Maar schattig dat je daar mocht afwassen dan![]()
![]()
Absoluut.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha hij laat zich zo makkelijk uit de friettent lokken
Afwassen daar hebben van die studenten kneusjes voor![]()
Hooters.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mja wat voor restaurant moeten we aan denken? Grill of Italiaans of wat?![]()
Ik heb al bij 3 sterrenzaken gewerkt en bij de zaak waar ik nu werk hopen we er een te hebben binnen 3 jaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mja wat voor restaurant moeten we aan denken? Grill of Italiaans of wat?![]()
En daar kom ik niet binnen?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al bij 3 sterrenzaken gewerkt en bij de zaak waar ik nu werk hopen we er een te hebben binnen 3 jaar.
Je hebt blijkbaar geen idee tegen wie je het hebt![]()
![]()
Omdat ik vorige week vertelde dat fantasy-series (LotR, GoT) me niet konden boeien.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
mee eens. is ook voor gay people.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Omdat ik vorige week vertelde dat fantasy-series (LotR, GoT) me niet konden boeien.![]()
![]()
Haha schattigquote:Op maandag 14 juli 2014 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En daar kom ik niet binnen?
BMI naar Porto, Janmaat naar Newcastle, Pelle naar Southhampton, De Vrij naar Lazio, Feyenoord naar de Jupiler League.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
ze gaan ook allemaal naar kutclubsquote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
BMI naar Porto, Janmaat naar Newcastle, Pelle naar Southhampton, De Vrij naar Lazio, Feyenoord naar de Jupiler League.![]()
Zo, zo... big shot hier...quote:Op maandag 14 juli 2014 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En daar kom ik niet binnen?
![]()
Joris blijft gelukkig.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:19 schreef Hoogstaande het volgende:
BMI naar Porto, Janmaat naar Newcastle, Pelle naar Southhampton, De Vrij naar Lazio, Feyenoord naar de Jupiler League.![]()
Oh sorry. Thadquote:Op maandag 14 juli 2014 14:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hallo je hebt het tegen Thad hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 14:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je kan het ook slaan maar dat is ook weer zoiets
[..]
![]()
Paupers is echt zo'n ontiegelijk aids woord.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:24 schreef HugoohAFCA het volgende:
Allemaal paupers hier paultje. Zij weten niks van de High Life.![]()
Nu ik jouw profielfoto heb gezien verbaasd het me ook niets dat je werkt bij een restaurant. Ongelimiteerd de kliekjes kunnen op eten voordat je de borden moet afwassenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb al bij 3 sterrenzaken gewerkt en bij de zaak waar ik nu werk hopen we er een te hebben binnen 3 jaar.![]()
Gebeurt vaker dan je denkt hoorquote:Absoluut en nog met plezier ookquote:Op maandag 14 juli 2014 14:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Litmanen kookt voor Jort Kelder en zijn corporale vrinden![]()
![]()
Ach gossie knul heb je een fototje gezien wat leuk voor jequote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu ik jouw profielfoto heb gezien verbaasd het me ook niets dat je werkt bij een restaurant. Ongelimiteerd de kliekjes kunnen op eten voordat je de borden moet afwassen![]()
![]()
Dat was niet de strekking van mijn berichtquote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach gossie knul heb je een fototje gezien wat leuk voor je![]()
Komt er bij jou alleen maar poep uit je mond?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was niet de strekking van mijn bericht![]()
Zal mij wat interesseren wat jou strekking van je bericht isquote:Op maandag 14 juli 2014 14:29 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat was niet de strekking van mijn bericht![]()
![]()
Ben je kok daar? Of manager ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gebeurt vaker dan je denkt hoor
[..]
Absoluut en nog met plezier ook![]()
![]()
Dat is een secuur klusje hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 14:31 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hij mag alleen de carpaccio snijden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ligt allemaal aan de kwaliteit van het vlees als je van die diep gevroren bocht hebt nietquote:Op maandag 14 juli 2014 14:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is een secuur klusje hoor![]()
Het hoeft je niet te interesseren, maar als je begrijpend zou kunnen lezen dan had je dat er direct uit op kunnen pikken. Maar ik heb je te hoog ingeschat begrijp ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zal mij wat interesseren wat jou strekking van je bericht is![]()
Zou je zo kunnen zeggen jaquote:Op maandag 14 juli 2014 14:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat moest ik even googlen natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Soort manager van de keuken dus.![]()
Nee joh het interesseert me gewoon vrij weinig wat jij post. Dus kijk er even overheen zie foto staan en daar reageer ik even snel op. Voel je niet vereert ik heb stoelgangen gehad die ik interessanter vondquote:Op maandag 14 juli 2014 14:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het hoeft je niet te interesseren, maar als je begrijpend zou kunnen lezen dan had je dat er direct uit op kunnen pikken. Maar ik heb je te hoog ingeschat begrijp ik.![]()
Chef de partie is toch de bitch van de sous chef?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Daar heb ik de tablet voor hequote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie het al voor me: hij is aan het werk en zijn Serero of Bukharov-alarm gaat ineens af.![]()
Af en toe de sous chef sauzenquote:Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Chef de partie is toch de bitch van de sous chef?![]()
Daar leg ik wel verantwoording naar af ja dat klopt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Chef de partie is toch de bitch van de sous chef?![]()
Maar waarom wek je nou de illusie dat het mij verder wat kan interesseren wat jij vindt? Ik kan me niet herinneren te hebben gevraagd naar je mening, hulp chefquote:Op maandag 14 juli 2014 14:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee joh het interesseert me gewoon vrij weinig wat jij post. Dus kijk er even overheen zie foto staan en daar reageer ik even snel op. Voel je niet vereert ik heb stoelgangen gehad die ik interessanter vond![]()
![]()
Zoals heel veel mensen de "bitch" van hun leidinggevenden zijn. Orders zijn orders.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Chef de partie is toch de bitch van de sous chef?NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Gelukkig, hou je bakkes dan gewoonquote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef Kiid het volgende:
[..]
Maar waarom wek je nou de illusie dat het mij verder wat kan interesseren wat jij vindt? Ik kan me niet herinneren te hebben gevraagd naar je mening, hulp chef![]()
![]()
Bron?quote:Op maandag 14 juli 2014 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
Hij is dus de manager van de carpaccio en soep.![]()
Nee joh.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zoals heel veel mensen de "bitch" van hun leidinggevenden zijn. Orders zijn orders.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
En dan dit allemaal moeten missen? No way Joséquote:Op maandag 14 juli 2014 14:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig, hou je bakkes dan gewoon![]()
Als mijn baas tegen me zegt (cq aan me vraagt) iets te doen wat gewoon binnen mijn functieprofiel ligt, heb ik dat gewoon te doen hoor.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bitchiequote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als mijn baas tegen me zegt (cq aan me vraagt) iets te doen wat gewoon binnen mijn functieprofiel ligt, heb ik dat gewoon te doen hoor.
Dat inderdaadquote:Op maandag 14 juli 2014 14:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://passie.horeca.nl/video/19169/15980_Chef_de_parti![]()
Wel nice zo'n vriend.quote:Wij hebben er 1 die bij Las Palmas in Rotterdam werkt en dat was altijd heerlijk eten op vakantie met hem.
Ik leg ook verantwoording af, maar dat is op basis van behaalde cijfers en er is niemand die mij verteld wat ik vandaag, morgen of overmorgen moet doen.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als mijn baas tegen me zegt (cq aan me vraagt) iets te doen wat gewoon binnen mijn functieprofiel ligt, heb ik dat gewoon te doen hoor.![]()
Zal best. Als iemands manier van leiding geven me niet aan staat, laat ik dat heus wel weten. En als het niet zou veranderen, ben ik weg. Dat geldt voor heel veel mensen, schat ik zo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Vriend als je ergens geen verstand van hebt praat er dan ook niet overquote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik leg ook verantwoording af, maar dat is op basis van behaalde cijfers en er is niemand die mij verteld wat ik vandaag, morgen of overmorgen moet doen.Tenzij je belachelijk veel geluk hebt ben je op je 23/24ste nergens sous chef of chef op redelijk hoog niveau. Net zoals ik weer jongens van 19/20 jaar onder me heb waarvan het uiteindelijk de bedoeling is dat die ook weer doorgroeien in een bedrijf. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor
![]()
![]()
Ik had het niet over of tegen jou, knuppel. Bakkesquote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend als je ergens geen verstand van hebt praat er dan ook niet overTenzij je belachelijk veel geluk hebt ben je op je 23/24ste nergens sous chef of chef op redelijk hoog niveau. Net zoals ik weer jongens van 19/20 jaar onder me heb waarvan het uiteindelijk de bedoeling is dat die ook weer doorgroeien in een bedrijf. Het is allemaal niet zo moeilijk hoor
![]()
![]()
Goeie edit johquote:Op maandag 14 juli 2014 14:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik had het niet over of tegen jou, knuppel. Bakkes![]()
Zo werkt het bij mij ook niet. Tenzij er ineens een spoedklus doorheen komt.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:43 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik leg ook verantwoording af, maar dat is op basis van behaalde cijfers en er is niemand die mij verteld wat ik vandaag, morgen of overmorgen moet doen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
quote:quote:Op maandag 14 juli 2014 14:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vriend als je ergens geen verstand van hebt praat er dan ook niet over
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Team USAquote:Op maandag 14 juli 2014 14:51 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik probeerde het ijs te breken.
We praten hier nooit meer over kaartjes.![]()
![]()
DEMPSEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYquote:![]()
Ik neuk jullie allemaal de moeder.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:55 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jij wou over kaartjes praten pauper![]()
Contador gevallenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:19 schreef StijnDa het volgende:
Even tour de france aangezet, degelijke kopgroepWordt wel lastig voor Westra op deze manier.
Peloton rijdt niet door, Kwiatkowski gaat zo enorm veel tijd cadeau krijgen..![]()
Boh 4 minuten achterstandquote:Op maandag 14 juli 2014 15:25 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Contador gevallen
Peloton rijdt niet door, Kwiatkowski gaat zo enorm veel tijd cadeau krijgen..Voor Albertoo
![]()
Ik snap niet waarom Man Utd 2,5 x zo veel zou krijgen als Chelsea of Real, maar goed.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi dan kan de Vrij ook wel voor 50 miljoen weg.![]()
Weet iemand waar ik FIFA 14 kan halen voor een goede prijs ? (PS4) Ik zie hem nieuw niet lager 50 euroMarktplaats is echt
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Ook al een PS4?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef BDIL het volgende:
Weet iemand waar ik FIFA 14 kan halen voor een goede prijs ? (PS4) Ik zie hem nieuw niet lager 50 euroMarktplaats is echt
bij mij voor 30 euroquote:Op maandag 14 juli 2014 15:38 schreef BDIL het volgende:
![]()
Ja, dat heb ik inmiddels aangegevenquote:Al een tijd geleden dacht ik
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
of ruilen voor je 3dsquote:Op maandag 14 juli 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inmiddels aangegevenAl een tijd geleden dacht ik
![]()
quote:Jij stuurt hem sws niet op na mijn betaling.quote:Hala Madrid !
Overheen gelezen denk ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik inmiddels aangegevenAl een tijd geleden dacht ik
Folders vouwen?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nog geen vakantie maar ik hoef voorlopig niet meer naar Heerenveen.. dus dat betekent thuis werken.![]()
Luiwammesquote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon aan de afstudeeropdracht werken.. maar ik hoef niet meer zo vroeg uit bedRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
nee, kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 15:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Jij stuurt hem sws niet op na mijn betaling.![]()
![]()
Ik sta nog wel vroeg op hoorquote:Op maandag 14 juli 2014 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gewoon aan de afstudeeropdracht werken.. maar ik hoef niet meer zo vroeg uit bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 15:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik sta nog wel vroeg op hoorvolg je nu nog een serie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meerdere dagen over een zakje chips doenquote:Op maandag 14 juli 2014 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
En toen ik dat bericht plaatste wist ik wat voor reacties erop zouden komen.![]()
![]()
1.33 zak ongeveer.quote:Op maandag 14 juli 2014 15:57 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
meerdere dagen over een zakje chips doen![]()
Nou Mollema, als je nu geen top 5 rijdt gaat het nooit lukken.
De hele top 5 van vorig jaar doet niet (meer) mee op Rodriguez na en die staat al op een uur...![]()
Ik was van plan om met de bus te gaan maar de trein had vertraging en daardoor miste ik de bus. Dus ik ging maar wachten op het station en iets eten. Wel ben ik 2 euro kwijtgeraakt![]()
![]()
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?![]()
Prima te nassen, mits met zout en peper.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
ik was laatst alleen thuis. Op een gegeven moment had ik honger en was ik erg geil. Ik zat te denken om te gaan rukken en klaar te komen op een broodje en kijken hoe dat zou smaken.
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
moe tje wel turks brood nemenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
komkommer uithollen en daarin kommenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:25 schreef Rijst het volgende:
Ik heb het nog niet gedaan, maar benieuwd hoe jullie hier tegenaan kijken. Misschien zijn jullie ook benieuwd of zeggen jullie van 'wat een belachelijk idee'?
das pas lekker![]()
watermeloenquote:Op maandag 14 juli 2014 16:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
komkommer uithollen en daarin kommen
das pas lekker
http://www.pumpster.com/archives/handmade_vagina.htmAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Effe wel een NSFW tagje.quote:Op maandag 14 juli 2014 16:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
watermeloen
http://www.pumpster.com/archives/handmade_vagina.htm![]()
Een van de 1tjes en 0llen mannen hier toevallig een raspberry Pi in huis ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
lolquote:Welke site ?
Hala Madrid !
20WC + 20 5K packs voor 1.67quote:
dat zijn weer veel consumables
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Vipcoinsfifa.com is deze. Vorig jaar gewoon voor een tientje per 100K miljoenen verkocht. Leuk voor als je je verveelt en een packopening wilt doenquote:![]()
![]()
Ja, had zaterdag 200K gekocht om packs te openen omdat ik me verveelde. Ben er nog steeds mee bezig, alles verkopen, en al met al kan ik vanavond een nieuwe packopening van 150K doen. Een hoop vertier voor nog geen 4 euro. (Had ze gekocht voor ¤ 1.96 per 100K)quote:Op maandag 14 juli 2014 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20WC + 20 5K packs voor 1.67
dat zijn weer veel consumables![]()
lekkerr, congratsquote:Op maandag 14 juli 2014 17:12 schreef Kamikazie het volgende:
Een dikke 7 voor finance 2 gehaald en zo dus het jaar afgesloten
Nu een echt vakantiegevoel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Was er wel aan het denken om er 1 aan te schaffen.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:06 schreef FCsuarez het volgende:
Een van de 1tjes en 0llen mannen hier toevallig een raspberry Pi in huis ?![]()
heb hier nog 1500 contracten in de club staanquote:Op maandag 14 juli 2014 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had zaterdag 200K gekocht om packs te openen omdat ik me verveelde. Ben er nog steeds mee bezig, alles verkopen, en al met al kan ik vanavond een nieuwe packopening van 150K doen. Een hoop vertier voor nog geen 4 euro. (Had ze gekocht voor ¤ 1.96 per 100K)![]()
ook nog maar een paar WC packs halen danheb nog geen klose
wil zoveel mogelijk updates in mijn team
#FreeTrapz![]()
wil er eentje halen, kosten niks die dingen. xbmc er op en beetje films/series en sport kijkenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:14 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Was er wel aan het denken om er 1 aan te schaffen.![]()
streamen is de shit2 maanden fox eredivisie heb je m er uit
#FreeTrapz![]()
Ja de pc staat naast mijn tv dus daar is het geen extra toevoeging.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wil er eentje halen, kosten niks die dingen. xbmc er op en beetje films/series en sport kijken![]()
streamen is de shit2 maanden fox eredivisie heb je m er uit
![]()
Maar dan ben ik nog de enige die er gebruik van maakt ben ik bang.![]()
ook xbmc draaien op de pc dan ?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja de pc staat naast mijn tv dus daar is het geen extra toevoeging.
Maar dan ben ik nog de enige die er gebruik van maakt ben ik bang.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ja als ik het zo lees moet je met een beetje inspanning gewoon alle nieuwe films series en sport kunnen streamen wil ik nog wel even proberen voor 50 euquote:Op maandag 14 juli 2014 17:21 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ja is ook nog een optie inderdaad.
#FreeTrapz![]()
360p dan toch meestal? Niet beter om pc gewoon (in)direct op tv aan te sluiten?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:25 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja als ik het zo lees moet je met een beetje inspanning gewoon alle nieuwe films series en sport kunnen streamen wil ik nog wel even proberen voor 50 eu'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nicequote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nieuwe buren![]()
Een alleenstaande moeder
Milf?
![]()
Sowww. Meteen even kennisgemaakt dus?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nieuwe buren![]()
Een alleenstaande moeder
![]()
Als je dat als een feestje beschouwt ben je wel heel erg ver gezonken.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:40 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb nieuwe buren![]()
Een alleenstaande moeder
blablablabla![]()
Zonder pics kunnen wij niet oordelenquote:Op maandag 14 juli 2014 17:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je dat als een feestje beschouwt ben je wel heel erg ver gezonken.![]()
![]()
quote:
Jawel. En gelijk uitgenodigd om een wijntje te komen drinken waarin ze enthousiast toestemdequote:Op maandag 14 juli 2014 17:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Sowww. Meteen even kennisgemaakt dus?![]()
![]()
Heel goed ouwe playboyquote:Op maandag 14 juli 2014 17:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Jawel. En gelijk uitgenodigd om een wijntje te komen drinken waarin ze enthousiast toestemde![]()
Ah ze is nog alcoholiste ook.
Toefjes begeeft zich duidelijk in de onderste lagen van de samenleving.
Over een jaar of 20 heeft hij ongetwijfeld een Maver als zoon als hij deze lijn doorzet.
blablablabla![]()
Iemand die een van de vaste users durft aan te vallen? Poep gaat de ventilator raken.quote:Op maandag 14 juli 2014 17:44 schreef Elan het volgende:
Ah ze is nog alcoholiste ook.
Toefjes begeeft zich duidelijk in de onderste lagen van de samenleving.
Over een jaar of 20 heeft hij ongetwijfeld een Maver als zoon als hij deze lijn doorzet.
![]()
Ik reageer niet eens op die Bonoquote:Op maandag 14 juli 2014 17:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand die een van de vaste users durft aan te vallen? Poep gaat de ventilator raken.![]()
quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dat probeerde ik ook bij jou, toch is lastig om de onwetendheid van andere niet aan te pakken.quote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: