SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Jij moet ook geen genoegen nemen met een of andere ordinaire bimbo. Schrijf een brief aan Chantal Janzen ofzo.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee hoor. Ik denk dat je me nu verwisseld met Kami.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zo lang het maar een kut heeft ga jij erover.![]()
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij moet ook geen genoegen nemen met een of andere ordinaire bimbo. Schrijf een brief aan Chantal Janzen ofzo.![]()
Blijf schrijven. En zet er volgende keer in dat als je weer geen antwoord krijgt, je haar zelf wel komt opzoeken, omdat jullie voor elkaar zijn geschapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb je haar vertelt over je handelspraktijken met Torris Nilotjes en dat je een rebel bent, dat je Doritos die je eigenlijk niet mag eten van papa en mama opeet.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik krijg geen antwoord.![]()
Dear Chantal Janzen
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Dear Chantal Janzen
I wrote to explain
I'm your biggest fan
I just wanted to ask
Could I eat your ass?
Write back as soon as you can![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Perfect scenario voor een nummer.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bljif schrijven. En zet er volgende keer in dat als je weer geen antwoord krijgt, je haar zelf wel komt opzoeken, omdat jullie voor elkaar zijn geschapen.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
New castle is wel een leuke stad.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
DS2 heeft toch geen rijbewijs? Dat wordt een treinongelukquote:Op maandag 14 juli 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect scenario voor een nummer.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Zat net de lyrics op te zoekenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Perfect scenario voor een nummer.
Eminem & Dido - Stan.
Chantal Janssen - DS2![]()
![]()
Onderweg naar de Mac in Leeuwardenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
DS2 heeft toch geen rijbewijs? Dat wordt een treinongeluk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |