En waar zou ik dan heen moeten?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:47 schreef mschol het volgende:
maar zowiezo in Amsterdam naar de bioscoop gaan
Op sommige plaatsen laat je je kinderen gewoon niet spelen, zoals een ziekenzaal in een ziekenhuis, of de bioscoop.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kom op kinderen spelen. Zeker zelf nooit kind geweest.
Verontschuldiging en compensatie van de ouder lijkt me anders niet meer dan normaal.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een ziekenzaal en een bioscoop zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:01 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Op sommige plaatsen laat je je kinderen gewoon niet spelen, zoals een ziekenzaal in een ziekenhuis, of de bioscoop.
Compensatie en verontschuldiging van ouders zou normaal zijn ja. Maar dat TS gelijk een kind loopt uit te schelden is nogalquote:Op maandag 14 juli 2014 10:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verontschuldiging en compensatie van de ouder lijkt me anders niet meer dan normaal.
Trouwens, kinderen horen te weten dat een bioscoop geen speelplaats is.
Wat een kutopmerking.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het was dan ook niet serieus bedoeltquote:Op maandag 14 juli 2014 10:04 schreef Pandaplint het volgende:
Een ziekenzaal en een bioscoop zijn totaal niet met elkaar te vergelijken.
Haten op een stad en inwoners van 70 jaar geleden.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef Hoplahopla het volgende:
Amsterdam...
De Duitsers hadden beter hun werk moeten doen toen ze die stad oversloegen bij het bombarderen.
Niet dat er nog veel van de oorspronkelijke inwoners over is.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:26 schreef Syntos het volgende:
[..]
Haten op een stad en inwoners van 70 jaar geleden.
Had je A'dam toen platgebomardeerd dan had je huidige inwoners wel ergens anders gehad.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:35 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Niet dat er nog veel van de oorspronkelijke inwoners over is.
Ik had haar direct een gyaku zuki gegeven.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:19 schreef Sheldon. het volgende:
Komt die moeder op me af, dat je zoiets toch niet zegt tegen een klein kind. En als ik dat nog een ker in mijn hoofd haal, kreeg ik een klapIk ben gvd over de 2 meter lang, maarja je gaat ook weer niet tegen een vrouw zeggen dat je haar voor haar bek gaat stompen, dus ik wist niet zo goed hoe ik daar op moest reageren
![]()
Landverrader met je kutopmerking.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:25 schreef Hoplahopla het volgende:
Amsterdam...
De Duitsers hadden beter hun werk moeten doen toen ze die stad oversloegen bij het bombarderen.
Duitsland heeft de oorlog anders verloren? Dus hoezo landverrader?quote:
Het feit dat je in feite dus wenst dat de "bezetter" van destijds een stad vernield had (wat dus ook doden tot gevolg zou hebben) maakt jou dus een landverrader, simpel als dat.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:44 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Duitsland heeft de oorlog anders verloren? Dus hoezo landverrader?
Wat mij betreft hadden ze gewonnen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:45 schreef bluuf het volgende:
[..]
Het feit dat je in feite dus wenst dat de "bezetter" van destijds een stad vernield had (wat dus ook doden tot gevolg zou hebben) maakt jou dus een landverrader, simpel als dat.
Komop man, hoe oud ben je om op een stad te "haten".
Pics van jou die een gyaku zuki geeftquote:Op maandag 14 juli 2014 10:37 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Ik had haar direct een gyaku zuki gegeven.
Kan best als dat kind maar hard genoeg tegen je aanrent en je het niet aan ziet komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:38 schreef piekartz87 het volgende:
Je bent 2 meter en als er een kindje tegen je aan loopt dan laat jij je cola vallen.... oke...
Wellicht als het een heel dik kind was, en TS is 2m lang maar 65kg ofzoquote:Op maandag 14 juli 2014 11:39 schreef Syntos het volgende:
[..]
Kan best als dat kind maar hard genoeg tegen je aanrent en je het niet aan ziet komen.
Lengte heeft daar weinig mee te maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |