nou was een feestje waar je bekogeld werd met verf. Het zit/zat echt overal. De chick's wilden dat ik stierf dus gingen ze mij maar proberen te verzuipen met verf.quote:
neonsplash feest heten het daar. Maar het idee is iedereen woord onder gespoten met lichtgevende verf. ik kende het niet maar omdat het laatste dag was ging ik graag mee.quote:
Een soort colorrun?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:34 schreef tailfox het volgende:
[..]
neonsplash feest heten het daar. Maar het idee is iedereen woord onder gespoten met lichtgevende verf. ik kende het niet maar omdat het laatste dag was ging ik graag mee.
Ja maar dan meer als feest. Hier was het trouwens vloeibare verf en niet het poeder. Verder idee is zelfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die nog geen idee hebben zoiets.
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2014 08:41:29 ]
ik dacht dat er stond.. verf in me anusquote:
Dus het is niet enkel FOK! die van je af probeert te komen?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
De chick's wouden dat ik stierf dus gingen ze mij maar proberen te verzuipen met verf.
quote:Op maandag 14 juli 2014 08:39 schreef tailfox het volgende:
Door de juiste kleurstoffen te eten kun je dit effect ook in de slaapkamer voor elkaar krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die nog geen idee hebben zoiets.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Ik vind vooral het onderstaande stukje tekst heel lelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:31 schreef tailfox het volgende:
[..]
Als je nu eens zegt waar de fout(en) zit(ten)? Dan kan ik het aanleren of verbeteren.
quote:De chick's wouden
het was neonsplashquote:Op maandag 14 juli 2014 09:19 schreef pl4kkie het volgende:
Het enigste geloofwaardige aan dit topic is dat je het over "verffeesten" hebt. Wat eigenlijk Life in Color heet.
aangepastquote:Op maandag 14 juli 2014 11:08 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Ik vind vooral het onderstaande stukje tekst heel lelijk.
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |