quote:Op maandag 14 juli 2014 08:09 schreef ChocoFan het volgende:
Want wie vrolijk kijkt in de ochtend die lacht de hele dag.
Hier ook hoor, ik had echt een slecht ochtendhumeur maar valt nu reuze mee gelukkig. Ook weer een voordeel van ouder worden, althans bij mij dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]LOL, vroeger moest je echt niet praten tegen me... de laatste jaren gaat het een stuk beter, sterker nog, sta je om 7 uur met een zeem in je handen
koekoek.
Zal je toch terug moeten lezen als je dat wilt weten.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:01 schreef Gert het volgende:
Mornink.![]()
Sjeez wat een hoeveelheid posts weer.![]()
En dan ook echt láát hè, ik ging zelf pas ná enen naar bed. Zijn er tussen het baggeren door nog opmerkelijke feiten gemeld cq openhartige onthullingen gedaan door nachtvlinders?
Hoe was je afspraak, was je op tijd?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:54 schreef isax het volgende:
Als ik mijn haar zit te kammen haat ik krullen stiekem toch wel
Nog niet weg. Lig alleen achter op schemaquote:Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hoe was je afspraak, was je op tijd?
Oh jee, wel op blijven letten dan.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:58 schreef isax het volgende:
[..]
Nog niet weg. Lig alleen achter op schema
Joh laat die moffen lekker hun roes uitslapen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:58 schreef isax het volgende:
[..]
Nog niet weg. Lig alleen achter op schema
Had er al even in vogelvlucht doorheen gescrolld. Puber begeleiding!quote:Op maandag 14 juli 2014 11:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal je toch terug moeten lezen als je dat wilt weten.
Kloptquote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Had er al even in vogelvlucht doorheen gescrolld. Puber begeleiding!
De hamvraag is natuurlijk: IS HET NOG AAN!??!quote:
Waar gaat het heen met deze sc?quote:Op maandag 14 juli 2014 12:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Had er al even in vogelvlucht doorheen gescrolld. Puber begeleiding!
Dat zullen we vast nog wel horen.quote:Op maandag 14 juli 2014 12:09 schreef Gert het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk: IS HET NOG AAN!??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |