Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegquote:
Die eerste heb je gelijk in, moest inderdaad gewoon kijken, maar die tweede nietquote:Op maandag 14 juli 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen WK kijken omdat je tentamens hebt
Darten niet leuk vinden
...
En NAC. Want dat is zo tering ver weg altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegZelfde geldt voor PSV, Ajax en shithole VVV
Jullie zijn toch een beetje vriendjes met de joden?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegZelfde geldt voor PSV, Ajax en shithole VVV
Vissenkom jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En NAC. Want dat is zo tering ver weg altijd.
Die gasten die ons het kampioenschap in 2011 hadden gekost? Nee dankje. Bovendien ben ik Pro Palestina #FreeGazaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef Seconde het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een beetje vriendjes met de joden?
Groningen in het Oosterpark was mooi. Nu is het een bedrijf. Heb niks met die club maar ook niks tegen. Behalve dat stadion dan,.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Het is 3 vs 1, geef nou maar opquote:
okquote:Op maandag 14 juli 2014 01:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Groningen in het Oosterpark was mooi. Nu is het een bedrijf. Heb niks met die club maar ook niks tegen. Behalve dat stadion dan,.
Ik ook pro Palestinaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:41 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Die gasten die ons het kampioenschap in 2011 hadden gekost? Nee dankje. Bovendien ben ik Pro Palestina #FreeGaza
Ja want als 3 mensen het met je oneens zijn moet je het opgeven.quote:
Als jij je ermee gaat bemoeien begint het er wel verdacht veel op te lijken ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef nattermann het volgende:
Ah, is dit een voetbalflikkertjes-fittie?
Je hebt het er maar druk mee om alle voetbaltopics op de voet te kunnen volgen he?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef nattermann het volgende:
Ah, is dit een voetbalflikkertjes-fittie?
Heerlijke tijden voor een voetbalhaterquote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee om alle voetbaltopics op de voet te kunnen volgen he?
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijke tijden voor een voetbalhater
Hij was sowieso keeper.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?
Ik volg liever mannensport. Bloedsporten zoals bijvoorbeeld ijshockey. Geen toneelschool zoals voetbal.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?
Echte mannen lopen toch niet met allerlei beschermende outfits het veld op?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik volg liever mannensport. Bloedsporten zoals bijvoorbeeld ijshockey. Geen toneelschool zoals voetbal.
Maar echte mannen gaan wel huilen bij ieder tikje dat ze krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Echte mannen lopen toch niet met allerlei beschermde outfits het veld op?
Wat was de klacht eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:48 schreef Seconde het volgende:
En zo kreeg het topic weer een nieuwe wending.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar echte mannen gaan wel huilen bij ieder tikje dat ze krijgen?
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |