Dan alleen dit jaar niet, kan niet wachten tot er weer de financiële cijfers van Twente bekend wordt gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind op
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:20 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dan alleen dit jaar niet, kan niet wachten tot er weer de financiële cijfers van Twente bekend wordt gemaakt.
Kijk, Heerenveen supporters zijn nog objectief en redelijk tenminste, maar Groningen supporters (Seconde)quote:Op maandag 14 juli 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.
We hadden 2 mindere jaren, daarvoor volgens mij 3 tot 4 jaar op rij bij de top 2 waarvan 1 keer zelfs kampioen, Wanneer was Heerenveen vor het laatst kampi... oh wacht. In 2000 volgens mij zelfs voor het laatst bij de top 2quote:Op maandag 14 juli 2014 01:25 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.
Ze doen wel heel erg uit de hoogte in Enschede.
Och bij ons gaat er wekelijks 10.000 euro meer uit dan er binnen komt, zitten de Skyboxen zo goed als leeg en was er ook nog een akkefietje met ene Veenstra. Daarnaast hebben wij op één beker na nog niet zoveel gepresteerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:25 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.
Ze doen wel heel erg uit de hoogte in Enschede.
Zeg je zelf dat resultaten uit het verleden niet geldden. Haha got yaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:29 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
We hadden 2 mindere jaren, daarvoor volgens mij 3 tot 4 jaar op rij bij de top 2 waarvan 1 keer zelfs kampioen, Wanneer was Heerenveen vor het laatst kampi... oh wacht. In 2000 volgens mij zelfs voor het laatst bij de top 2
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:32 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zeg je zelf dat resultaten uit het verleden niet geldden. Haha got ya
Doet het ook niet. Groningenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nee Twente is idd verder maar doe niet net alsof Groningen niets voorsteld.
Heerenveen word toch altijd in catagorie 3 ingedeeld qua financieel?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och bij ons gaat er wekelijks 10.000 euro meer uit dan er binnen komt, zitten de Skyboxen zo goed als leeg en was er ook nog een akkefietje met ene Veenstra. Daarnaast hebben wij op één beker na nog niet zoveel gepresteerd.
Dus ja, Twente is gewoon een stap vooruit en hogerop.
Beste prestatie kampioen in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nee Twente is idd verder maar doe niet net alsof Groningen niets voorsteld.
Begin je weer over het verledenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Beste prestatie kampioen in de Jupiler LeagueJezus wat zielig
Haha, nee joh. Vroeger wel ja, maar sinds Riemer v/d Velde weg is, is het eigenlijk één grote teringzooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef Seconde het volgende:
[..]
Heerenveen word toch altijd in catagorie 3 ingedeeld qua financieel?
Oh, het heden is nog erger, wil je niet aan beginnen.quote:
Nouja dat zal best jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:32 schreef Seconde het volgende:
[..]
Die leipo's die een bank midden op de weg gooiden om de supportersbussen te stoppen?
En jij bent voor....?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |