Donder toch op, Noord-Nederland moet gewoon een apart staatje worden, voegen qua economie en voetbal toch niks toe aan Nederlandquote:
Groningen.. dat is toch die club die speelt in die betonnen bak? Waarvan je als je er buiten staat gewoon niet wil geloven dat het toch echt een stadion is.. en waar in het stadion echt geen enkele sfeer hangt.. die club?quote:
Ha-ha?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:12 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Donder toch op, Noord-Nederland moet gewoon een apart staatje worden, voegen qua economie en voetbal toch niks toe aan Nederland
Geen enkele sfeer? Stadion heb je inderdaad gelijk aan..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Trebo het volgende:
[..]
Groningen.. dat is toch die club die speelt in die betonnen bak? Waarvan je als je er buiten staat gewoon niet wil geloven dat het toch echt een stadion is.. en waar in het stadion echt geen enkele sfeer hangt.. die club?
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
Clubs als Groningen en ook Heerenveen hebben Europees meer neergezet als Twente.. En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Dat veld was inderdaad niet best bij jullie.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Heerenveenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
Clubs als Groningen en ook Heerenveen hebben Europees meer neergezet als Twente.. En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Naja.. bij mijn club heerst een andere standaard qua sfeer. laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Seconde het volgende:
[..]
Geen enkele sfeer? Stadion heb je inderdaad gelijk aan..
Heerenveen eindigd toch al de laatste 2 boven jullie?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.
En jou club is?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Naja.. bij mijn club heerst een andere standaard qua sfeer. laten we het daar maar op houden.
Dit is FOK!, 99% is functioneel analfabeet.quote:
okquote:Op maandag 14 juli 2014 01:17 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Dit is FOK!, 99% is functioneel analfabeet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat veld was inderdaad niet best bij jullie.
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind opquote:Op maandag 14 juli 2014 01:17 schreef Seconde het volgende:
[..]
Heerenveen eindigd toch al de laatste 2 boven jullie?
Bovendien creëeren wij sterren, jullie kopen ze.
Ziyech komt niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.
5-1 met Assaidiquote:Op maandag 14 juli 2014 01:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind op
quote:
Wat een gezellige tijd was dat zeg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |