quote:
Dit is dan ook weer waarquote:Op maandag 14 juli 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je zonder Oranje geen gezellige avond in de kroeg kan hebben.
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen echte sportliefhebebr dus.. Carnavalpubliek dat meehost met de rest. bah.
Tennis leuk vindenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.
Ik verander alleen van mening als de club me aanstaat, dus vertel maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.
Groningenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik verander alleen van mening als de club me aanstaat, dus vertel maar.
Darts is dan wel weer leukquote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ook groot darts fan maar dat is niet echt een sport.
Geen WK kijken omdat je tentamens hebtquote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe kunnen mensen darten leuk vinden
En jammer genoeg geen wk meer..door tentamens kon ik amper wat kijken..
Elke keer weer de opkomst van Vincent vd Voort, van Gerwen die bijna 2 9 darters gooit achter elkaar.. Prachtigquote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe kunnen mensen darten leuk vinden
En jammer genoeg geen wk meer..door tentamens kon ik amper wat kijken..
Donder toch op, Noord-Nederland moet gewoon een apart staatje worden, voegen qua economie en voetbal toch niks toe aan Nederlandquote:
Groningen.. dat is toch die club die speelt in die betonnen bak? Waarvan je als je er buiten staat gewoon niet wil geloven dat het toch echt een stadion is.. en waar in het stadion echt geen enkele sfeer hangt.. die club?quote:
Ha-ha?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:12 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Donder toch op, Noord-Nederland moet gewoon een apart staatje worden, voegen qua economie en voetbal toch niks toe aan Nederland
Geen enkele sfeer? Stadion heb je inderdaad gelijk aan..quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Trebo het volgende:
[..]
Groningen.. dat is toch die club die speelt in die betonnen bak? Waarvan je als je er buiten staat gewoon niet wil geloven dat het toch echt een stadion is.. en waar in het stadion echt geen enkele sfeer hangt.. die club?
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
Clubs als Groningen en ook Heerenveen hebben Europees meer neergezet als Twente.. En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Dat veld was inderdaad niet best bij jullie.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Heerenveenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:14 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ha-ha?
Clubs als Groningen en ook Heerenveen hebben Europees meer neergezet als Twente.. En vergeet niet het hele gasdrama hier in Groningen..
Naja.. bij mijn club heerst een andere standaard qua sfeer. laten we het daar maar op houden.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Seconde het volgende:
[..]
Geen enkele sfeer? Stadion heb je inderdaad gelijk aan..
Heerenveen eindigd toch al de laatste 2 boven jullie?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.
En jou club is?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Naja.. bij mijn club heerst een andere standaard qua sfeer. laten we het daar maar op houden.
Dit is FOK!, 99% is functioneel analfabeet.quote:
okquote:Op maandag 14 juli 2014 01:17 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Dit is FOK!, 99% is functioneel analfabeet.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:16 schreef Trebo het volgende:
[..]
Dat veld was inderdaad niet best bij jullie.
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind opquote:Op maandag 14 juli 2014 01:17 schreef Seconde het volgende:
[..]
Heerenveen eindigd toch al de laatste 2 boven jullie?
Bovendien creëeren wij sterren, jullie kopen ze.
Ziyech komt niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:15 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Weer iemand die teert op het verleden, waar waren ze het afgelopen decennia? Volgens mij is Twente de club die jullie sterspelers heeft weggekocht, Tadic en binnenkort Ziyech.
5-1 met Assaidiquote:Op maandag 14 juli 2014 01:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind op
quote:
Wat een gezellige tijd was dat zeg.quote:
Dan alleen dit jaar niet, kan niet wachten tot er weer de financiële cijfers van Twente bekend wordt gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:18 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Vorig seizoen 3e, donder toch eens een eind op
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:20 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dan alleen dit jaar niet, kan niet wachten tot er weer de financiële cijfers van Twente bekend wordt gemaakt.
Kijk, Heerenveen supporters zijn nog objectief en redelijk tenminste, maar Groningen supporters (Seconde)quote:Op maandag 14 juli 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ben al jaren Heerenveensupporter en Twente is gewoon veel verder als club dan wij. Ik snap echt niet wat je hier probeert te zeggen hoor.. De cijfers van Heerenveen zijn drama en Twente eindigt al haren boven ons.
We hadden 2 mindere jaren, daarvoor volgens mij 3 tot 4 jaar op rij bij de top 2 waarvan 1 keer zelfs kampioen, Wanneer was Heerenveen vor het laatst kampi... oh wacht. In 2000 volgens mij zelfs voor het laatst bij de top 2quote:Op maandag 14 juli 2014 01:25 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.
Ze doen wel heel erg uit de hoogte in Enschede.
Och bij ons gaat er wekelijks 10.000 euro meer uit dan er binnen komt, zitten de Skyboxen zo goed als leeg en was er ook nog een akkefietje met ene Veenstra. Daarnaast hebben wij op één beker na nog niet zoveel gepresteerd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:25 schreef Seconde het volgende:
[..]
Dat Twente er financieel belabberd voor staat is je ontgaan? Voorderest beweerd meneer dat in het noorden het voetbal niks voor steld. Dat terwijl Twente volgensmij dit jaar pas weer sinds 2 jaar bij de top 5 zat.
Ze doen wel heel erg uit de hoogte in Enschede.
Zeg je zelf dat resultaten uit het verleden niet geldden. Haha got yaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:29 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
We hadden 2 mindere jaren, daarvoor volgens mij 3 tot 4 jaar op rij bij de top 2 waarvan 1 keer zelfs kampioen, Wanneer was Heerenveen vor het laatst kampi... oh wacht. In 2000 volgens mij zelfs voor het laatst bij de top 2
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:32 schreef Seconde het volgende:
[..]
Zeg je zelf dat resultaten uit het verleden niet geldden. Haha got ya
Doet het ook niet. Groningenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nee Twente is idd verder maar doe niet net alsof Groningen niets voorsteld.
Heerenveen word toch altijd in catagorie 3 ingedeeld qua financieel?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Och bij ons gaat er wekelijks 10.000 euro meer uit dan er binnen komt, zitten de Skyboxen zo goed als leeg en was er ook nog een akkefietje met ene Veenstra. Daarnaast hebben wij op één beker na nog niet zoveel gepresteerd.
Dus ja, Twente is gewoon een stap vooruit en hogerop.
Beste prestatie kampioen in de Jupiler Leaguequote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef Seconde het volgende:
[..]
Nee Twente is idd verder maar doe niet net alsof Groningen niets voorsteld.
Begin je weer over het verledenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Beste prestatie kampioen in de Jupiler LeagueJezus wat zielig
Haha, nee joh. Vroeger wel ja, maar sinds Riemer v/d Velde weg is, is het eigenlijk één grote teringzooi.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:35 schreef Seconde het volgende:
[..]
Heerenveen word toch altijd in catagorie 3 ingedeeld qua financieel?
Oh, het heden is nog erger, wil je niet aan beginnen.quote:
Nouja dat zal best jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:32 schreef Seconde het volgende:
[..]
Die leipo's die een bank midden op de weg gooiden om de supportersbussen te stoppen?
En jij bent voor....?quote:
Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegquote:
Die eerste heb je gelijk in, moest inderdaad gewoon kijken, maar die tweede nietquote:Op maandag 14 juli 2014 01:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen WK kijken omdat je tentamens hebt
Darten niet leuk vinden
...
En NAC. Want dat is zo tering ver weg altijd.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegZelfde geldt voor PSV, Ajax en shithole VVV
Jullie zijn toch een beetje vriendjes met de joden?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Jij bent meer dan welkom, extra mannetje om Groningen te lynchen, zware kut club is dat zegZelfde geldt voor PSV, Ajax en shithole VVV
Vissenkom jaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En NAC. Want dat is zo tering ver weg altijd.
Die gasten die ons het kampioenschap in 2011 hadden gekost? Nee dankje. Bovendien ben ik Pro Palestina #FreeGazaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:40 schreef Seconde het volgende:
[..]
Jullie zijn toch een beetje vriendjes met de joden?
Groningen in het Oosterpark was mooi. Nu is het een bedrijf. Heb niks met die club maar ook niks tegen. Behalve dat stadion dan,.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:39 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Het is 3 vs 1, geef nou maar opquote:
okquote:Op maandag 14 juli 2014 01:41 schreef Trebo het volgende:
[..]
Groningen in het Oosterpark was mooi. Nu is het een bedrijf. Heb niks met die club maar ook niks tegen. Behalve dat stadion dan,.
Ik ook pro Palestinaquote:Op maandag 14 juli 2014 01:41 schreef Bierpens. het volgende:
[..]
Die gasten die ons het kampioenschap in 2011 hadden gekost? Nee dankje. Bovendien ben ik Pro Palestina #FreeGaza
Ja want als 3 mensen het met je oneens zijn moet je het opgeven.quote:
Als jij je ermee gaat bemoeien begint het er wel verdacht veel op te lijken ja.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef nattermann het volgende:
Ah, is dit een voetbalflikkertjes-fittie?
Je hebt het er maar druk mee om alle voetbaltopics op de voet te kunnen volgen he?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:42 schreef nattermann het volgende:
Ah, is dit een voetbalflikkertjes-fittie?
Heerlijke tijden voor een voetbalhaterquote:Op maandag 14 juli 2014 01:44 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee om alle voetbaltopics op de voet te kunnen volgen he?
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heerlijke tijden voor een voetbalhater
Hij was sowieso keeper.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?
Ik volg liever mannensport. Bloedsporten zoals bijvoorbeeld ijshockey. Geen toneelschool zoals voetbal.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:46 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Vanwaar die haat? Vroeger altijd ls laatste gekozen?
Echte mannen lopen toch niet met allerlei beschermende outfits het veld op?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik volg liever mannensport. Bloedsporten zoals bijvoorbeeld ijshockey. Geen toneelschool zoals voetbal.
Maar echte mannen gaan wel huilen bij ieder tikje dat ze krijgenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Echte mannen lopen toch niet met allerlei beschermde outfits het veld op?
Wat was de klacht eigenlijk?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:48 schreef Seconde het volgende:
En zo kreeg het topic weer een nieuwe wending.
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:49 schreef nattermann het volgende:
[..]
Maar echte mannen gaan wel huilen bij ieder tikje dat ze krijgen?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat was een eenmalige uitzondering.
Schweinsteiger ook niet gezien ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:53 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is een duitser. Duitsers horen te bloeden, voetballer of niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Schweinsteiger ook niet gezien ofzo?
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is een Duitser. Duitsers horen te bloeden, voetballer of niet.
Oneens. Dit Nederlands elftal verdiende het om tot de laatste wedstrijd te worden gesteund, en maakte dat waar door thuisland Brazilië van de mat te spelenquote:
Alsof dat ook maar een beetje de nare smaak van 2010 wegspoelt.. Voor mij niet i.i.g..quote:Op maandag 14 juli 2014 02:34 schreef katindeboom het volgende:
Maar we weten allemaal, Spanje 5-1 was de echte finale.
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar een beetje de nare smaak van 2010 wegspoelt.. Voor mij niet i.i.g..
Hoop geluk. Blind geeft nooit meer zo'n bal.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De goal van Robin was een stuk mooier en de belangrijkste goal in het toernooi.
De kwaliteiten van Robin niet erkennenquote:Op maandag 14 juli 2014 02:45 schreef katindeboom het volgende:
[..]
Hoop geluk. Blind geeft nooit meer zo'n bal.
Robben is puur Keniaanse klasse.
Ik ben P. van Hooihoofd niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 02:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
De kwaliteiten van Robin niet erkennen..
Jij was toch al dood?quote:
Februari 2015quote:Op maandag 14 juli 2014 11:02 schreef PeterRusso het volgende:
[..]
Hahah, dat denk je! Maar daar kom je wel achter ergens in seizoen 3
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |