quote:
Dit is dan ook weer waarquote:Op maandag 14 juli 2014 00:52 schreef Rezania het volgende:
Net alsof je zonder Oranje geen gezellige avond in de kroeg kan hebben.
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Geen echte sportliefhebebr dus.. Carnavalpubliek dat meehost met de rest. bah.
Tennis leuk vindenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.
Ik verander alleen van mening als de club me aanstaat, dus vertel maar.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:04 schreef Seconde het volgende:
[..]
Elke thuiswedstrijd en uitwedstrijd van m'n club aanwezig. Daarnaast groot fan van Nadal.
Groningenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik verander alleen van mening als de club me aanstaat, dus vertel maar.
Darts is dan wel weer leukquote:Op maandag 14 juli 2014 01:07 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ook groot darts fan maar dat is niet echt een sport.
Geen WK kijken omdat je tentamens hebtquote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe kunnen mensen darten leuk vinden
En jammer genoeg geen wk meer..door tentamens kon ik amper wat kijken..
Elke keer weer de opkomst van Vincent vd Voort, van Gerwen die bijna 2 9 darters gooit achter elkaar.. Prachtigquote:Op maandag 14 juli 2014 01:09 schreef Gregor1994 het volgende:
Hoe kunnen mensen darten leuk vinden
En jammer genoeg geen wk meer..door tentamens kon ik amper wat kijken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |