SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe dan ook, volgens mij is Duitsland iets fitter. Hebben toch de overhand wel in de laatste 10 minuten gehad.![]()
omg die streaker was Vitaly
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bekende youtuber.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Wie?
En dat van die kansen was gewoon vanwege het afschuwelijke spel van Argentinie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die gaat het niet zo fijn krijgen in Brazilie met een eigen FIFA rechtbank.quote:
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Neuer die in gaat gooien![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Neuer kan ook alles hé.. penalties nemen, ingooien, ballen wegkoppen vanaf de middellijn en snel uit zijn goal komen.![]()
Er zou gewoon een Cm kaart van hem uit moeten komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
Neuer kan ook alles hé.. penalties nemen, ingooien, ballen wegkoppen vanaf de middellijn en snel uit zijn goal komen.![]()
Gewoon een kaart met als positie ANYquote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Er zou gewoon een Cm kaart van hem uit moeten komen.
Dat zou echt ziek zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon een kaart met als positie ANY
[ afbeelding ]. Neuer in de spits
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef Kiid het volgende:
Ik hoop op penalty's nu ze toch lang bezig zijn. Lekker veel drama en spanningAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duitsers winnen de pingels wel. Steeds als een ploeg de pingels wint dan verliezen ze als er een penaltyserie is in de volgende ronde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alleen al daarom moet Duitsland hem pakken jaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Alovenac het volgende:
Argentinie pas 1x in de reguliere speeltijd gescoord in de hele KO
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Speelt een lahmlendige wedstrijd.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Alovenac het volgende:
Gooi die bal er gewoon een keer in kut Lahm.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Persoonlijk zou ik James de gouden bal geven, maar die gaat toch standaard naar een speler van het winnende team?
En sowieso James is er niet eens.![]()
James lag er echt te vroeg uit lijkt me. Maar hij zal wel topscorer worden.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:14 schreef Alovenac het volgende:
Persoonlijk zou ik James de gouden bal geven, maar die gaat toch standaard naar een speler van het winnende team?
En sowieso James is er niet eens.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is gewoon een kut toernooi.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef Alovenac het volgende:
Argentinie pas 1x in de reguliere speeltijd gescoord in de hele KO![]()
Gaat denk ik naar Messi of Muller (naar de winnaar van dit WK).quote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
James lag er echt te vroeg uit lijkt me. Maar hij zal wel topscorer worden.
http://twitter.com/TheRea(...)192896/photo/1”;.![]()
![]()
Messiquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Gaat denk ik naar Messi of Muller (naar de winnaar van dit WK).
http://twitter.com/TheRea(...)192896/photo/1”;.![]()
![]()
WELTMEISTERAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
GOTZEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ben benieuwd voor hoeveel je hem kan slijten zoquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop dat het dan wel zo blijft.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor hoeveel je hem kan slijten zo![]()
Dat interesseert je toch niks als je naar de WK finale kijktquote:Op zondag 13 juli 2014 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ben benieuwd voor hoeveel je hem kan slijten zo![]()
![]()
Ik kijk na de wedstrijd wel even hoeveel hij waard is.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat interesseert je toch niks als je naar de WK finale kijkt![]()
Dit.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat interesseert je toch niks als je naar de WK finale kijktRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Nou, misschien heb je wel 2 dubbeltjes winst. Spannend hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik kijk na de wedstrijd wel even hoeveel hij waard is.![]()
Nu moeten die Argentijnen wel.Laat die gaten maar vallen.
Ik had hem in een pack.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, misschien heb je wel 2 dubbeltjes winst. Spannend hoor.![]()
zoveel boeiends gebeurt er niet op het veldquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat interesseert je toch niks als je naar de WK finale kijktAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Merte erin. Slot op de deur. Free kick. Alles
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Maakte hij geen hands buiten de 16?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef Rijst het volgende:
toch belachelijk dat die scheids geen penalty gaf na die overtreding op higiuain![]()
free kickAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wat heeft hij met die "free kick" ineens.
Wow, zo slecht geraakt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Daar staat hij om bekend johquote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat heeft hij met die "free kick" ineens.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ok nu weer leuk geweest met al die veren in hun reet. Nu kunnen we weer fietsen grapjes maken enzo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Als Argentinië had gewonnen met dit anti-voetbal hadden we er mee kunnen stoppen. Leuk voor de Duitsers![]()
![]()
En voor je betquote:Op zondag 13 juli 2014 23:36 schreef Toefjes het volgende:
Als Argentinië had gewonnen met dit anti-voetbal hadden we er mee kunnen stoppen. Leuk voor de Duitsers![]()
Waarom wilt een Duitser nooit pech hebben op de Nederlandse snelweg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Had toch wat meer van hem verwacht eigenlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Kamikazie het volgende:
Leuke finale pot, jammer dat Messi niet het verschil heeft kunnen maken
Toch leuk voor Duitsland![]()
Tja ik ookquote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had toch wat meer van hem verwacht eigenlijk
Maar heeft het gewoon niet dit seizoen.![]()
Nope, gelukkig heeft hij nog een kans over 4 jaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja ik ook
Maar heeft het gewoon niet dit seizoen.![]()
![]()
Die hoort dit morgen pas als zijn moeder het aan hem gaat navertellen. Maar dan zonder choquerende feiten, dus de Moffen winnen niet.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van Götze vooral.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:44 schreef Rijst het volgende:
jezus wat een lekkere spelersvrouwen hebben die duitsers![]()
Noord Korea wint. Noord Korea Best Koreaquote:Op zondag 13 juli 2014 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die hoort dit morgen pas als zijn moeder het aan hem gaat navertellen. Maar dan zonder choquerende feiten, dus de Moffen winnen niet.![]()
gay chicken?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nu zijn ook alleen de echte, echte, echte die hards aan het traden.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer nu maar een Götze op te pikken voor minder dan de laagste BIN. Onmogelijk.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En mensen met autobuyers.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nu zijn ook alleen de echte, echte, echte die hards aan het traden.![]()
We zijn het allemaal aan het proberen nu!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer nu maar een Götze op te pikken voor minder dan de laagste BIN. Onmogelijk.![]()
Ik geloof niet dat iemand een neuq geeft. Behalve jij danquote:Op zondag 13 juli 2014 23:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Probeer nu maar een Götze op te pikken voor minder dan de laagste BIN. Onmogelijk.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Genoeg voorr een reactiequote:Op zondag 13 juli 2014 23:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand een neuq geeft. Behalve jij dan![]()
![]()
Euzel dan..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef Rijst het volgende:
zelfs die lelijke draxler heeft een geile vrouwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Duurt wel teringlang dit..arme Argentijnen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus, zo'n team moet dit toch even als groep vieren? Nu staan ze allemaal met hun kippetjes te kroelen![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Slaat echt helemaal nergens op inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Serieus, zo'n team moet dit toch even als groep vieren? Nu staan ze allemaal met hun kippetjes te kroelen![]()
![]()
Echt debiel ja..dat is het hedendaagse voetbal voor je. Allemaal met vrouwen en kinderen op het veldquote:Op zondag 13 juli 2014 23:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Die Duitsers zaten volgens mij ook al het hele WK met vrouwen erbij in een bungalowpark
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Van die wijven op naaldhakken die dan met hun handtas in de lucht zwaaien omdat ze ook een beetje gewonnen hebbenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt debiel ja..dat is het hedendaagse voetbal voor je. Allemaal met vrouwen en kinderen op het veld
Die Duitsers zaten volgens mij ook al het hele WK met vrouwen erbij in een bungalowpark
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt belachelijk. Daar kun je toch geen goede resultaten mee boeken. Schandequote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt debiel ja..dat is het hedendaagse voetbal voor je. Allemaal met vrouwen en kinderen op het veld
Die Duitsers zaten volgens mij ook al het hele WK met vrouwen erbij in een bungalowpark![]()
![]()
Spannend voor Alo dit..kijken wie beste speler is zo
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Messi beste speler!!!!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Serieus, ieder ander was verdiend geweest.. Maar bedankt weer Blatter...
Messi heel de finale fav geweest zegt ook alweer genoeg..![]()
Ben ik benieuwd wie de slechtste speler is dan haha die moet echt heel slecht zijn dan als Messi de beste speler is lol.![]()
De groepsfase was aardig. Maar vanaf de knock out fase was het doorgaans alleen de laatste 5 minuten het aangluren waard.quote:![]()
Pogba talent vh toernooi. Niet Memphis
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Knock out was toch wel ontzettend spannend maar er waren vooral veel landen die kwamen om niet te verliezen en dat is toch erg jammerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De groepsfase was aardig. Maar vanaf de knock out fase was het doorgaans alleen de laatste 5 minuten het aangluren waard.![]()
Evengoed noninformatie op dit moment.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Denken dat ik nog tradeIk bekeek alleen hoeveel Götze nu waard was.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee, want ik moest mijn console opstarten om hem erop te zettenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Evengoed noninformatie op dit moment.![]()
![]()
Tering corrupte Fifa weer, iedereen Behalve messi....
Maar hoe kun je ook prijzen uitreiken aan mensen die er niet waren....![]()
Heftig. Vertel ons meer aubquote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee, want ik moest mijn console opstarten om hem erop te zetten![]()
Ja. Is al bekend gemaakt.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef RavioliPunch het volgende:
Beste jongste zal wel voor Pogba zijn.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Demichelis uitroepen tot talent van het toernooi uitroepen is ook zo wat, vind je niet?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:02 schreef Downstar het volgende:
Tering corrupte Fifa weer, iedereen Behalve messi....
Maar hoe kun je ook prijzen uitreiken aan mensen die er niet waren....NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Bijvoorbeeld Argentinië - Zwitserland. Een wereldbeker wedstrijd 10 kilometer schaatsen kijken is veel amusanter. Maar na 2 hele lange uren scoort Argentinië. En vlak voor tijd mist Zwitserland een grote kans. De commentaren: Wat een fantastische wedstrijd was dit toch, en dat maakt dit fantastische WK toch wat het isquote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Knock out was toch wel ontzettend spannend maar er waren vooral veel landen die kwamen om niet te verliezen en dat is toch erg jammer![]()
De NOS was meer dan ooit gewoon het eigen product aan het verkopen. Hugo Borst die genoten heeft van Duitsland - Frankrijk![]()
![]()
Iedereen behalve messi.....quote:Op maandag 14 juli 2014 00:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Demichelis uitroepen tot talent van het toernooi uitroepen is ook zo wat, vind je niet?![]()
EA zal nu wel cashcowen met versies van Messi, Neuer, James en Pogba ofzo. En nog wat iMOTM kaarten
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Haha, kan ik gewoon mn controller wegleggen in World Cup. Een nog ziekere upgrade van Neuer houdt de nul toch welquote:Op maandag 14 juli 2014 00:07 schreef Tim86 het volgende:
EA zal nu wel cashcowen met versies van Messi, Neuer, James en Pogba ofzo. En nog wat iMOTM kaarten![]()
![]()
Hij is wel beslissend geweest dit WK hoor. Tegen Iranquote:Op maandag 14 juli 2014 00:10 schreef ThadCastle het volgende:
Messi gouden bal?
Dat is wel echt schandalig
FIFAVoetbal
![]()
![]()
Tot de finale bij 7/8 doelpunten van zijn ploeg betrokken.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij is wel beslissend geweest dit WK hoor. Tegen Iran![]()
Ja, Muller ook. James ook, Robben ook..quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tot de finale bij 7/8 doelpunten van zijn ploeg betrokken.
Hummels meer tegengehouden achterin..![]()
Ik vind hem ook niet het beste van dit toernooi, maar een plek in het elftal van het toernooi is wel terecht vind ik.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:13 schreef Alovenac het volgende:
[..]
Ja, Muller ook. James ook, Robben ook..
Hummels meer tegengehouden achterin..![]()
Dat kon hij dus niet bolwerken op de momenten dat het er op aan kwam: De halve finale en de finale. De goal van Higuain tegen België was de laatste in het hele toernooi voor Argentinië.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tot de finale bij 7/8 doelpunten van zijn ploeg betrokken.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat kon hij dus niet bolwerken op de momenten dat het er op aan kwam: De halve finale en de finale. De goal van Higuain tegen België was de laatste in het hele toernooi voor Argentinië.Tevens kan je hetzelfde zeggen van Robben, RvP en James.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind hem ook niet het beste van dit toernooi, maar een plek in het elftal van het toernooi is wel terecht vind ik.![]()
rvpquote:Op maandag 14 juli 2014 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Tevens kan je hetzelfde zeggen van Robben, RvP en James.![]()
![]()
alleen eerste 3 tellenquote:Op maandag 14 juli 2014 00:17 schreef Kamikazie het volgende:
Toch mooi 7de geworden in de poule van hier
ZILVER OLEEEE![]()
Had ze allemaal goed tot de finalesquote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef Alovenac het volgende:
WK heeft niet veel meer opgeleverd na de groepfases![]()
![]()
Voor Messi is 2 x 120 minuten en dan 82 minuten tegen België = 322 minuten geen goal maken of creeeren een absolute wanprestatie. Gewoon Muller dat ding geven en klaar.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Tevens kan je hetzelfde zeggen van Robben, RvP en James.![]()
Alsof dit soort dingen gewonnen door kennersquote:Op maandag 14 juli 2014 00:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Toch leuk dat ik boven Tim sta
Vond ik altijd de voetbalkenner hier
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tja, blijkbaar denken andere mensen er anders overquote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor Messi is 2 x 120 minuten en dan 82 minuten tegen België = 322 minuten geen goal maken of creeeren een absolute wanprestatie. Gewoon Muller dat ding geven en klaar.
Wie gaat er over die dingen?Zeg ik ook niet.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen gewonnen door kenners![]()
Je kan wel zien wie er echt totaal geen verstand van heeft.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, blijkbaar denken andere mensen er anders over
Wie gaat er over die dingen?
[..]
Zeg ik ook niet.
Kwalbakkert![]()
![]()
quote:At the end of each World Cup, awards are presented to the players and teams for accomplishments other than their final team positions in the tournament. There are currently six awards:[59]
The Golden Ball for the best player, determined by a vote of media members (first awarded in 1982); the Silver Ball and the Bronze Ball are awarded to the players finishing second and third in the voting respectively;[60]![]()
Hoe kan Lindgren nou onder mij gekomen zijn? Ik heb na de eerste ronde helemaal niks meer ingevuldquote:![]()
![]()
verliezend finalist had je goedquote:Op maandag 14 juli 2014 00:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kan Lindgren nou onder mij gekomen zijn? Ik heb na de eerste ronde helemaal niks meer ingevuld![]()
Precies.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof dit soort dingen gewonnen door kenners"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Toch geen laatste gr grquote:Op maandag 14 juli 2014 00:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan wel zien wie er echt totaal geen verstand van heeft.
Kwalbakkert
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Moest net tegen iemand met Klose in de WC mode. Die wist hem goed te misbruiken/gewoon niet te gebruiken. 1 bal gehad, was wel gelijk raak. Verder geen problemen voor Boateng en Chiellini.![]()
HAHA! Trapz niet in de top 10.quote:
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nee hoor. Ik geef alleen mijn mening als ik vrij zeker weet dat ik ergens goed over geïnformeerd ben. Dat is lang niet altijd.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
oh wacht
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nooit dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef alleen mijn mening als ik vrij zeker weet dat ik ergens goed over geïnformeerd ben. Dat is lang niet altijd.![]()
Dan zou jij toch zelden tot nooit je mening moeten gevenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik geef alleen mijn mening als ik vrij zeker weet dat ik ergens goed over geïnformeerd ben. Dat is lang niet altijd.![]()
quote:Volgens mij ben ik de laatste tijd echt niet zo heel actief mijn mening aan het geven hier, of wel?quote:Op maandag 14 juli 2014 01:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zou jij toch zelden tot nooit je mening moeten geven
Volgens mijquote:Op maandag 14 juli 2014 01:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij ben ik de laatste tijd echt niet zo heel actief mijn mening aan het geven hier, of wel?
Weer je mening geven![]()
![]()
Nee, doorgestoken kaart dus.quote:Op maandag 14 juli 2014 01:23 schreef LittleBrownie het volgende:
https://twitter.com/FifNdhs
Dit al gepost?![]()
Volgens mij doe ik dat nu wel kort, maar in de afgelopen periode wat minder.quote:
Je hebt nauturlijk gelijk ouwe pikquote:Op maandag 14 juli 2014 01:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Volgens mij doe ik dat nu wel kort, maar in de afgelopen periode wat minder.
lekker je mening blijven geven is toch mooi man![]()
![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 01:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hebt nauturlijk gelijk ouwe pik
lekker je mening blijven geven is toch mooi man
Deze omwenteling is onverwacht.
Zoveel keuze en dan die Chelsea aids nemenquote:Op maandag 14 juli 2014 01:28 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zou ik ingame het middenveld doen?
Niet op chem letten dus, maar max 2 wissels![]()
Fer wss erin dus
Wellicht een andere variant van 433 en dan Robben links en Depay rechtsIk weet dat je fan bent, maar Azpilicueta daar
___!
![]()
Ja I knowquote:Op maandag 14 juli 2014 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel keuze en dan die Chelsea aids nemenIk weet dat je fan bent, maar Azpilicueta daar
___!
![]()
Baines zou de beste optie zijn
Maar wat moet mijn middenveld worden?![]()
niks mis meequote:Op maandag 14 juli 2014 01:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zoveel keuze en dan die Chelsea aids nemenIk weet dat je fan bent, maar Azpilicueta daar
___!
![]()
kan je ook even serieus doen? Cahill is gewoon een goede verdediger en die back is rechtsbenig, so what? Zolang die maar kan passen.quote:![]()
ga wegquote:Op maandag 14 juli 2014 01:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
kan je ook even serieus doen? Cahill is gewoon een goede verdediger en die back is rechtsbenig, so what? Zolang die maar kan passen.![]()
MOTM Gotze dus..voorspelbaar, maar had wel meer daarnaast verwacht. Kijken wat ze met TOTT doen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op maandag 14 juli 2014 02:42 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ven_in_finale__.html
Kan toch niet gezond zijn?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
flopperdeflopflopflopquote:Meteen na afloop van de WK-finale maakte Toni Kroos bekend dat hij overstapt naar Real Madrid. 'Nu het WK optimaal is geëindigd, kan ik vooruit kijken', zei Kroos tegen de Duitse televisie. 'Ik ga nu bij Real Madrid spelen. Dus twee van mijn dromen zijn uitgekomen.' Kroos komt over van Bayern München, waar hij zijn contract niet wilde verlengen. Hoeveel Real voor de middenvelder betaalt is niet bekend.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
de Vrij en Vlaarquote:Op maandag 14 juli 2014 02:58 schreef Tim86 het volgende:
MOTM Gotze dus..voorspelbaar, maar had wel meer daarnaast verwacht. Kijken wat ze met TOTT doen.
Ik kan het mis hebben, maar als de transfergeruchten doorgaan, hebben ze toch vooral een probleem centraal achterin (en in de spits)?quote:
Die Atsu is best een leuk spelertje...Afellay gaat aardig op het salarisbudget drukken denk ik.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Hier baal ik wel een beetje van..quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Typisch Fred Rutten. Was bij PSV toch ook al zo.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar als de transfergeruchten doorgaan, hebben ze toch vooral een probleem centraal achterin (en in de spits)?
Die Atsu is best een leuk spelertje...Afellay gaat aardig op het salarisbudget drukken denk ik.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat was bij PSV ook al zo?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Typisch Fred Rutten. Was bij PSV toch ook al zo.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heel groot probleem ja. Spitsen probleem kan misschien worden opgevangen door Bas Dost maar dan zit je weer met 1 spits. Achterin is het grootste probleem denk ik (BMI, Janmaat en de Vrij weg).quote:Op maandag 14 juli 2014 08:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan het mis hebben, maar als de transfergeruchten doorgaan, hebben ze toch vooral een probleem centraal achterin (en in de spits)?
Die Atsu is best een leuk spelertje...Afellay gaat aardig op het salarisbudget drukken denk ik.
In de poulefase was hij beslissend tegen Bosnie, Iran en Nigeriaquote:Op maandag 14 juli 2014 08:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]___!
Wat heeft hij nou laten zien op het WK.![]()
Die Muller ookIk zie het voor me dat een trainer in de voorbespreking tegen zijn spelers zegt: "Jongens, let op die Robben/James/Messi. Ik wil continu dubbele dekking op hem."
Maar ik kan me niet voorstellen dat ze zo over Muller praten
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Messi is echt onzin. Hij was dan wel beslissend in de groepsfase, maar van een speler als Messi mag je wel wat meer verwachten. Zeker omdat hij na de groepsfase geen knikker meer geraakt heeft![]()
![]()
12e geworden in de poule en 13e bij onze..
Gelukkig zijn wij niet de enige:
Nog vervelender dat ik niet echt vakantie hebquote:Op maandag 14 juli 2014 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De laatste werkweken voor je vakantie zijn vaak vervelend. Ik heb maar een korte vakantie omdat je als stagiair natuurlijk geen vakantiedagen opbouwt. Dus ik werk al vanaf januari fulltime, maar ik heb maar de helft van de vakantiedagen omdat mijn contract kortgeleden pas is ingegaan
![]()
![]()
Anders had ik al een week of 4 vakantie met nog 2 maanden te gaan![]()
![]()
Dat is aan de ene kant wel zuur ja, maar aan de andere kant heeft het ook voordelen. Het is rustiger op de snelweg, rustiger op je werk (vaak).quote:Op maandag 14 juli 2014 09:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog vervelender dat ik niet echt vakantie heb. Ik heb maar een korte vakantie omdat je als stagiair natuurlijk geen vakantiedagen opbouwt. Dus ik werk al vanaf januari fulltime, maar ik heb maar de helft van de vakantiedagen omdat mijn contract kortgeleden pas is ingegaan
![]()
![]()
Anders had ik al een week of 4 vakantie met nog 2 maanden te gaan
Ik heb ook wel eens de hele zomer doorgewerkt, en zolang je je gedachten niet te veel laat afdwalen door vakantieverhalen van collega's, is het op zich best prima, vond ik. Maar dan had ik wel een goede vakantie in oktober in het verschiet trouwens. Nu is het meer dat ik nog 3 weken moet werken met deadlines moet halen (en werk van collega moet overnemen), terwijl mijn hoofd al naar vakantie staat...NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dadelijk maar eens iMOTM Robben kopen en een ander team met hem maken.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
![]()
Waarom speelt dit team zo fucking goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jij hebt nog 1,2 miljoen over?quote:Op maandag 14 juli 2014 09:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dadelijk maar eens iMOTM Robben kopen en een ander team met hem maken.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik denk dat als ik mijn team verkoop ik aan de 2miljoen kom.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij hebt nog 1,2 miljoen over?
wacht nu even tot woensdag pik, mocht er een TOTT komen gaat alles weer de uitverkoop in..quote:Op maandag 14 juli 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn team verkoop ik aan de 2miljoen kom.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oja goed idee. Hopelijk komt Robben daar inquote:Op maandag 14 juli 2014 09:35 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wacht nu even tot woensdag pik, mocht er een TOTT komen gaat alles weer de uitverkoop in..
Bohh...ik overweeg ook mijn Messi te verkopen, en er weer eens wat anders voor terug te halen. Speelt prima, maar geen superheld ofzo. Zou alleen niet meer weten wat te kopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik mijn team verkoop ik aan de 2miljoen kom.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarschijnlijk wel hè. Robben is een god geweest dit toernooi voor Nederland.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Oja goed idee. Hopelijk komt Robben daar in![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:33 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom speelt dit team zo fucking goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanwege Eddie en Dempsey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Bohh...ik overweeg ook mijn Messi te verkopen, en er weer eens wat anders voor terug te halen. Speelt prima, maar geen superheld ofzo. Zou alleen niet meer weten wat te kopen.
Zoiets
Is niet echt handig inderdaad. Vooral omdat de lange hoek goed werkt op next-gen. Misschien zou ik hem eerder links zetten dan rechtsquote:![]()
huh ? hij kan met links vanaf rechts toch gewoon in de lange hoek schieten.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:46 schreef Kiid het volgende:
[..]
Is niet echt handig inderdaad. Vooral omdat de lange hoek goed werkt op next-gen. Misschien zou ik hem eerder links zetten dan rechtsPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Klopt. Maar als ik Robben zou moeten verdedigen, zou ik wel weten hoe...quote:Op maandag 14 juli 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh ? hij kan met links vanaf rechts toch gewoon in de lange hoek schieten.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, maar ik bedoelde diagonaal. Met Robben kan je dan alleen van binnen naar de lange hoekquote:Op maandag 14 juli 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
huh ? hij kan met links vanaf rechts toch gewoon in de lange hoek schieten.![]()
Net of je hem bij kan houden.
Met IF Jo scoorde ik er ook op los.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Net of je hem bij kan houden.
Met IF Jo scoorde ik er ook op los.
Jo is een god trouwens.![]()
deze kan ik niet volgen, vanaf rechts kan je makkelijker met een linkspoot de verre hoek pakken dan vanaf rechts toch. of mis ik hier ietsquote:Op maandag 14 juli 2014 09:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoelde diagonaal. Met Robben kan je dan alleen van binnen naar de lange hoekPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Brombeer lekkerquote:Op maandag 14 juli 2014 09:50 schreef Grandesco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jo is een god trouwens.![]()
Of Ibarbo rechts![]()
Jij doelt op wat anders dan ik. Jij hebt het nu over naar binnenkomen met Robben en dan naar de verre hoek. Dat snap ik, maar dan moet je dus wel de ruimte hebben om naar binnen te komen.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
deze kan ik niet volgen, vanaf rechts kan je makkelijker met een linkspoot de verre hoek pakken dan vanaf rechts toch. of mis ik hier iets
Waar ik op doel is eigenlijk dat hij op links zou staan en met zijn linkervoet de verre hoek in kan schieten. Dat werkt erg goed op next-gen![]()
Jbgs.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij doelt op wat anders dan ik. Jij hebt het nu over naar binnenkomen met Robben en dan naar de verre hoek. Dat snap ik, maar dan moet je dus wel de ruimte hebben om naar binnen te komen.
Waar ik op doel is eigenlijk dat hij op links zou staan en met zijn linkervoet de verre hoek in kan schieten. Dat werkt erg goed op next-gen
Gewoon skillen en dan de bal in het net lopen.![]()
Ibarbo zou van mij gewoon 100k mogen kosten en dan zou ik hem nog kopen.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:08 schreef Kiid het volgende:
Een aanval en middenveld van bijna 2 miljoen en dan een 1k speler in de spits
Ultra baas.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Een beetje zoals Gomez dus als ik het goed begrijpquote:Op maandag 14 juli 2014 10:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ibarbo zou van mij gewoon 100k mogen kosten en dan zou ik hem nog kopen.
Ultra baas.![]()
Dare to Ibarbo.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:08 schreef Kiid het volgende:
Een aanval en middenveld van bijna 2 miljoen en dan een 1k speler in de spits![]()
![]()
hazard IF benteke Robben
iMOTM de bruyne
iMOTM fellaini Schweinteiger
LB Kompany Boateng IF pisz
Neuer
gewoon dit maken
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 10:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Bohh goed idee.
Jizzz:
[ afbeelding ]![]()
![]()
'Feyenoord haalt Boulahrouz terug naar Nederlandquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
hoop dat raffie terugkomt naar ajaxquote:Op maandag 14 juli 2014 10:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
'Feyenoord haalt Boulahrouz terug naar Nederland![]()
Que?!?quote:Op maandag 14 juli 2014 10:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
'Feyenoord haalt Boulahrouz terug naar Nederland
El Caníbal
BohhhhhhhhhhhhhhhhhhRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Komt goed uit voor wanneer we straks met Real Madrid in de poule zitten. Hebben we in ieder geval iemand die weet hoe je CR7 moet afstoppen![]()
Volgens mij heeft hij nog een mooie afdruk in zijn been zitten.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:29 schreef Kiid het volgende:
Komt goed uit voor wanneer we straks met Real Madrid in de poule zitten. Hebben we in ieder geval iemand die weet hoe je CR7 moet afstoppenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 09:33 schreef Grandesco het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom speelt dit team zo fucking goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMDAT DEEEEEEEEMPSEEEEEEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ibarbo >>> TOTY Ibraquote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat een kutteam
0/100 . Geen Ibarbo.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ibarbo is slechtquote:Op maandag 14 juli 2014 10:58 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Wat een kutteam
0/100 . Geen Ibarbo.![]()
Nicequote:Op maandag 14 juli 2014 10:39 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohh vanavond begint De Slimste Mens weer
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ja naar Londenquote:Op maandag 14 juli 2014 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
heeey londonboy lekker aan de toast bacon en saucages hahahaha.
Gabje nog ergens heen?wat dacht je dan
![]()
![]()
maar hopen dat kuyt niet naar feyenoord gaat danquote:Op maandag 14 juli 2014 11:15 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een kuitenbijtertje erbij: Amieux naar NAC
#FreeTrapz![]()
Kan Mulder fijn verkocht wordenquote:Op maandag 14 juli 2014 11:16 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar hopen dat kuyt niet naar feyenoord gaat dan![]()
![]()
Janmaat gaat toch wegquote:en ik denk dat hij kongolo ook wel uit de basis speelt
#FreeTrapz![]()
Nee.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Janmaat gaat toch wegen ik denk dat hij kongolo ook wel uit de basis speelt
Feyenoord moet goede talenten kopen, niet afgedankte 30+ers. Boula is transfervrij dus boeit verder niet, maar voor rechtsbuiten/achter en spits hoef ik geen spelers zonder restwaarde te zien![]()
Slecht met wat precies?quote:Op maandag 14 juli 2014 11:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Jij ook. Negatief + Negatief = Positief.![]()
lekker 6 a 7 uur in de bus zitten zekerquote:Op maandag 14 juli 2014 11:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
voor 15 pond kan je met de bus naar newcastle. Lekker naar geordie shore![]()
![]()
Ik ken Ibrabo ook niet? Is dat een nieuw speeltje van Apple? iBrabo een telefoon met Siri die in een brabants accent spreekt.quote:
Ibrabo is een neger uit brabant die hard kan rennen.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ken Ibrabo ook niet? Is dat een nieuw speeltje van Apple? iBrabo een telefoon met Siri die in een brabants accent spreekt.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2014 11:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker 6 a 7 uur in de bus zitten zeker
![]()
![]()
Ibrabo is een mix van Ibrahim Affelay en de Braboneger.quote:Op maandag 14 juli 2014 11:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik ken Ibrabo ook niet? Is dat een nieuw speeltje van Apple? iBrabo een telefoon met Siri die in een brabants accent spreekt.NAC Breda
Rèsbaarge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: