Hahahaha dat had ik grappig gevonden als je dat had gepostquote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
INB4 youtube filmpje van de vogeltjesdans
Het punt is dat je moeder die brief las en me uit pure lustoverwegingen heeft gegijzeld voor zichzelf. Nadat mijn vrienden van de commandotroepen me zonder losgeld hebben te hoeven betalen hebben bevrijd uit haar tochtige kelder zal ik weer in staat zijn om je eventueel per ongeluk in de trein tegen het lekkere lijf te lopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik geloofde hem..
had al een afscheidsbrief aan mijn moeder geschreven en een blokker kaartje gekocht voor een dag vrij reizen.. dacht dan kom ik hem vast tegen en dan gaan we samen romantisch oud en zo worden in de trein
Haar moeder past ook beter bij je qua leeftijd dus dat is niet zo raar allemaal.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het punt is dat je moeder die brief las en me uit pure lustoverwegingen heeft gegijzeld voor zichzelf. Nadat mijn vrienden van de commandotroepen me zonder losgeld hebben te hoeven betalen hebben bevrijd uit haar tochtige kelder zal ik weer in staat zijn om je eventueel per ongeluk in de trein tegen het lekkere lijf te lopen.
het kaartje is na vandaag niet meer geldig..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het punt is dat je moeder die brief las en me uit pure lustoverwegingen heeft gegijzeld voor zichzelf. Nadat mijn vrienden van de commandotroepen me zonder losgeld hebben te hoeven betalen hebben bevrijd uit haar tochtige kelder zal ik weer in staat zijn om je eventueel per ongeluk in de trein tegen het lekkere lijf te lopen.
Vanzelfsprekend, daarom passen we ook zo goed bij elkaar.quote:
True dat.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, daarom passen we ook zo goed bij elkaar.
Ze valt inderdaad op jongerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Haar moeder past ook beter bij je qua leeftijd dus dat is niet zo raar allemaal.
Ben jij trouwens visueel, auditief of kinestetisch ingesteld?quote:
Waarom wil je dit weten?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ben jij trouwens visueel, auditief of kinestetisch ingesteld?
Zodat ik de medemens beter leer kennen. Kennis is macht en dit is een stap hoger op de ladder naar werelddominatie.quote:
Daar wil ik niet aan meewerken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zodat ik de medemens beter leer kennen. Kennis is macht en dit is een stap hoger op de ladder naar werelddominatie.
Prima, deel me je zorgen mede, ik ben nu toch hier.quote:
nee a zemmelquote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Prima, deel me je zorgen mede, ik ben nu toch hier.
Oh ok dan is het goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat? Heb je in de OP gemist dat ik mijn dansskills showde?
Dat is nog geen reden om dit tuig toe te laten in de publieke ruimte lijkt me.quote:Op maandag 14 juli 2014 06:51 schreef Pharkus het volgende:
Ach ze waren in ieder geval voornemens om iets aan hun fysiek te doen vd.
Helaas heeft dit volk de vrije ruimte opgeëist. Niet voor niets dat ik mijn comfortabele zolderkamer zelden verlaat.quote:Op maandag 14 juli 2014 06:53 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Dat is nog geen reden om dit tuig toe te laten in de publieke ruimte lijkt me.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Voor mij loopt een vrouwtje van intercity direct (nee geen pics, niet van het vrouwtje en niet van de intercity direct).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |