Tja ik vind dat gewoon leukquote:Op zondag 13 juli 2014 22:50 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat doe jij steeds met die trein door heel Nederland?
Sorry mevrouwquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haags accent
tevens... ik mis het filmpje van je dansskills.
INB4 youtube filmpje van de vogeltjesdansquote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haags accent
Maak jezelf een mental image van een oude, ietwat smutzige kerel, die in een roestige spijker is gestapt en je komt een heel eind.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
haags accent
ik heb een slechte fantasie.. zie het graag daadwerkelijk voor me.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maak jezelf een mental image van een oude, ietwat smutzige kerel, die in een roestige spijker is gestapt en je komt een heel eind.
Ietwat.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een slechte fantasie.. zie het graag daadwerkelijk voor me.
tevens zei hij tegen mij dat hij een jonge god met blonde lokken was van slechts 19 lentes jong
heeft hij gelogen????
hij heeft zeker ook geen billen zo vers als witte kadetjes om 7 uur in de ochtend bij de bakker?quote:
Ik heb wel een levendige fantasie en wil daar dus niet over nadenken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij heeft zeker ook geen billen zo vers als witte kadetjes om 7 uur in de ochtend bij de bakker?
ik geloofde hem..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik heb wel een levendige fantasie en wil daar dus niet over nadenken.
Roestige spijker? Vorige week had je het tenminste nog over een roestig oud hoekijzer.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Maak jezelf een mental image van een oude, ietwat smutzige kerel, die in een roestige spijker is gestapt en je komt een heel eind.
Inderdaadquote:
vogeltjesdansquote:Op zondag 13 juli 2014 23:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
InderdaadMijn blonde lokken zijn ietwat aan een kappersbeurt toe
Wat? Heb je in de OP gemist dat ik mijn dansskills showde?quote:
quote:
Nee man.quote:
Omdat hij een klapjosti is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |