quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
Wat een spannende avonturen beleef jij toch.
Bewondering alom. U zij geprezen voor uw fiposkills that kills.quote:
Zeker toen ik geld voor mijn dansskills kreeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef deadprez het volgende:
Wat een spannende avonturen beleef jij toch.
Het waren kerels. Ook nog eensquote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef LookAtMe het volgende:
Vrouwtje was een baas geweest als ze die wijven het station uit had laten gooien door de beveiliging.
Daar lijkt het wel op.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Tassendief het volgende:
En jij rende snel naar huis opende de deur rende de trap op ging op je bek gooide je computer aan ging naar FOK! en opende een topic.
Neah dit was deze morgen al rond een uur of half 8. Wel apart dat beide BFBPT's dan al met hun sporttassen rondliepen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef Tassendief het volgende:
En jij rende snel naar huis opende de deur rende de trap op ging op je bek gooide je computer aan ging naar FOK! en opende een topic.
Het is een gave.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:40 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bewondering alom. U zij geprezen voor uw fiposkills that kills.
Ik hou van rimpels in mijn bestaan. Zoals honing over mijn banaan doen, dan maakt het eten ervan een sprankelende ervaring ik heb het overigens over echte bananen he, stelletje vunzenquote:Op zondag 13 juli 2014 22:43 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je graag de focus legt op dit rimpeltje in je verder vlakke bestaan, vd.
Hehehequote:
Jij komt uit Den Haag?quote:
Nee haha. Maar grappig geschreven. Ben nogal visueel ingesteldquote:
Half 8quote:Op zondag 13 juli 2014 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Neah dit was deze morgen al rond een uur of half 8. Wel apart dat beide BFBPT's dan al met hun sporttassen rondliepen.
Je overdrijftquote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef LompeHork het volgende:
Dit soort tokkies verdienen gewoon om opgesloten te worden in een isoleercel voor een dag of 6, wellicht verbeterd hun lichaam. Maar dat zal wel niet, hopelijk hun insteek/gedrag wel.
Met de nadruk op vies, zeker?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef ZarB het volgende:
[..]
Nee haha. Maar grappig geschreven. Ben nogal visueel ingesteld
Oké oké, dat zal ze misschien wel leren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:49 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je overdrijft
Het moeten minstens 12 dagen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |