quote:Op zondag 13 juli 2014 21:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
aah schweinhund! valt tegen voor je of niet?
Hoezo?quote:
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topicsquote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef ChocoFan het volgende:
Joezi, jij hebt toch dat plaatje bovenin gemaakt, die ene ster links is saai aan het worden, maak er rechts boven ook nog eentje, dat staat vast sjieker.
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanquote:Op zondag 13 juli 2014 21:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die ster stond ooit voor 100 volgebargerde topics
Lekker belangrijk ook .....quote:Op zondag 13 juli 2014 21:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik maar omdat we nu zo snel gaanleek het mij leuker om er gewoon een tweede ster bovenin bij te plakken. Zodat het een andere reden heeft want anders komen er inderdaad weer teveel sterretjes.
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?quote:
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Best veel kansen en halve kansen geweest toch?
Maar het zal niet minder spannend worden dadelijk.
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
Ik hoop i.i.g. van wel, ik zit er weer klaar voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel wordt het dan een ordinaire schoppartij.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Nah, maf wijfquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef isax het volgende:
[..]
ik hoop dat er iemands bot uit steekt. dat zal wel weer drama opleveren.
Hahahahahaquote:Op zondag 13 juli 2014 21:59 schreef isax het volgende:
[..]
liep ook maar te kutte. maar hij mag er wel in ergens. dan gaan ze pas echt los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |