https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:29 schreef Joosie200 het volgende:
https://support.mintpal.c(...)ounce&sec=view&id=17
[..]
Daarom dus
Betrouwbaar?twitter:Artiom29 twitterde op zondag 13-07-2014 om 19:28:31#RZR will be getting some great news early the coming week, might be your last chance to get it in the 50's range
reageer retweet
Is dit het moment om RZR in te slaan?twitter:CryptoWukong twitterde op zondag 13-07-2014 om 20:01:40Blocktech and Prypto are releasing a joint press release tomorrow announcing an official strategic partnership to build #RZR infrastructure reageer retweet
Jepquote:Op zondag 13 juli 2014 20:18 schreef Zamorak het volgende:
Is dit het moment om RZR in te slaan?twitter:CryptoWukong twitterde op zondag 13-07-2014 om 20:01:40Blocktech and Prypto are releasing a joint press release tomorrow announcing an official strategic partnership to build #RZR infrastructure reageer retweet
[20:32] <@Cogburn> I think that people are expecting a large rise in price in the future and the order books reflect it. Any significant increase will be a wild ride of profit taking
aldus op het IRC channel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
had ik nou nog maar wat btc overquote:Op zondag 13 juli 2014 20:43 schreef DaMart het volgende:
Oké, dat was 6% van mijn order alvast ingevuld.
Dan donder je wat MIN weg en rijdt mee met RZRquote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
had ik nou nog maar wat btc overvast in 50% min en 50% rzr van 10k
watdanquote:Op zondag 13 juli 2014 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan donder je wat MIN weg en rijdt mee met RZR
Ik heb grotere problemen qua overgebleven bitcoins
Ohnee, ik zat net hun bericht te lezen... wel tof dat VRC het gaat revertenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met VRC markt offline gehaald en een buyorder die nog stond.
Ook een manier om vast te zittenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets met VRC markt offline gehaald en een buyorder die nog stond.
ff opletten met mintpal.... ik lees nergens dat het lek is gevonden en opgelost....quote:Op zondag 13 juli 2014 20:47 schreef DaMart het volgende:
Zo, CINNI gedumpt met 47% verlies. Die coin lijkt me vrij dood namelijk.
De opbrengst gooi ik in RZR op Mintpal en dan gooi ik alle RZR over naar Bittrex, zodat ik nog maar 1 exchange in de gaten hoef te houden.
O, plan is al geslaagd hoor. Heb RZR uit orderbook gekocht en alle RZR van Mintpal zijn nu op weg naar Bittrexquote:Op zondag 13 juli 2014 20:50 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
ff opletten met mintpal.... ik lees nergens dat het lek is gevonden en opgelost....
https://support.mintpal.c(...)ounce&sec=view&id=17
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Laag inkopen kan ik ook wel vergeten nu
Op dat punt hebben wij met zijn allen al 10x onze RZR verkochtquote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef Zamorak het volgende:
De verwachting is dat RZR zal stabiliseren rond het niveau van VRC (dat zou betekenen dat de waarde 10x meer wordt)(geen garantie natuurlijk)
Neu, ik ga met stop-losses werkenquote:Op zondag 13 juli 2014 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op dat punt hebben wij met zijn allen al 10x onze RZR verkocht.
Ik ook, precies daarquote:Op zondag 13 juli 2014 21:04 schreef DaMart het volgende:
Voor 80k kan ik zonder verlies al mijn RZR verkopen nu.
Ik er iets boven, beetje jammer weerquote:Op zondag 13 juli 2014 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik misschien nog iets eronder, maar ik rond het af.
Ligt eraan hoe belangrijk je mijn mening vindtquote:Op zondag 13 juli 2014 21:06 schreef Nattekat het volgende:
Ok, de poll is duidelijk
Of is 1 stem niet genoeg?
Erg, Bittrex heeft trade APIs, Mintpal nietquote:Op zondag 13 juli 2014 21:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe belangrijk je mijn mening vindt.
bedankt voor je waarschuwing... ik had nog wat super laten staken in een walletquote:Op zondag 13 juli 2014 21:09 schreef Joosie200 het volgende:
All in op Voot gekocht op 730, nu op 900.Nu mijn winst pakken en goedkoop alles naar RZR sluizen.
Super even +261%, wait whut?
er heeft gewoon ff iemand 30btc aan super gekocht... jeetje...quote:Op zondag 13 juli 2014 21:13 schreef Joosie200 het volgende:
+318%, sinds wanneer maakt die zo'n comeback? Als VRC alternatief of what?
Ik vind Bittrex traag op mobiel. Plus niet zo overzichtelijk als Mint. Maar toch zit ik 100% op Bittrex. Komt door de handel en wandel die het daar beter vertoeven maakt. Op trex dus gestemdquote:Op zondag 13 juli 2014 21:14 schreef Nattekat het volgende:
Meh, de poll is het niet met me eens
Wat is er mis met de Bittrexsite zoals die nu is?
Waarom geef je meerdere opties als je al gekozen hebtquote:
Ik verander een kleurtje, en een titel en gelijk is dat iccontje plagiaat?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waarom geef je meerdere opties als je al gekozen hebt
Doe lekker wat je zelf wilt, maar haal het icoontje van Mintpal even weg. Das plagiaat
Icoontje is van Mint, fix dan een leuk logo voor Trexquote:Op zondag 13 juli 2014 21:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verander een kleurtje, en een titel en gelijk is dat iccontje plagiaat?
Het is dat bittrex zelf een afschuwelijk icoon heft
Maak jij er één?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Icoontje is van Mint, fix dan een leuk logo voor TrexMaar tis wel verstandig na vandaag om maar een app voor Trex te maken ja. Doe je menig van ons meer lol mee
Tuurlijk, tuurlijkquote:To use API Keys, you must have Two-Factor Authentication enabled.
Ik mis de instellingen daarvoorquote:Op zondag 13 juli 2014 21:47 schreef Joosie200 het volgende:
Je sessie ben je niet meteen kwijt. Pas na x minuten. Wat een kopbal net voor Deutschland
Belangrijker; alles wat nu nog Mintpal heet veranderen naar bittrexquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Was even een uitdaging, maar elke verwijzing naar mintpal is foetsie
En jij denkt dat ik dat ga doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:48 schreef Joosie200 het volgende:
[..]Dan kan nu het echte werk beginnen, al die coins toevoegen
BTC.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:17 schreef Relaxedsense het volgende:
Welke coins hebben jullie momenteel op het oog, ik kan ondertussen door de bomen het bos niet meer zien..
Ik kijk vooral naar RZR en VRC. RZR is nog nieuw en met veel potentie, VRC fluctueert veel en heeft een duidelijke bodem. Echter zal een grote stijging niet zo snel gebeuren met VRC.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:17 schreef Relaxedsense het volgende:
Welke coins hebben jullie momenteel op het oog, ik kan ondertussen door de bomen het bos niet meer zien..
Kan me er iets bij voorstellen, veel p&d coins op dit moment.quote:Op maandag 14 juli 2014 10:17 schreef Relaxedsense het volgende:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:23 schreef Nattekat het volgende:
Het is nu veilig om te stellen dat RZR de bodem heeft bereikt
2% preminequote:Op maandag 14 juli 2014 14:01 schreef Relaxedsense het volgende:
Thanks voor de tips. Ik houd momenteel Psuedocoin in de gaten, hier een link naar de ann; https://bitcointalk.org/index.php?topic=676343.0. Verder inderdaad VRC, alhoewel ik aan het twijfelen ben hoe de markt reageert waanner VRC weer op MP getrade kan worden.
RZR sell?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn alarm ging af
Nu komt het moment van de waarheid, sell weghalen of niet...
Est. Total BTC
0.29883849
0,06btc winst sinds ik die spoiler plaatste
Jup. Had een sell op break-even (80k) voor het geval dat. Die heb ik nu dus verhoogd naar 87000, er vanuit gaande dat de eerstvolgende wall nog wel gaat breken.quote:
RZRquote:Op maandag 14 juli 2014 15:24 schreef Maxbet het volgende:
Taart! Nu nog iets vinden om te vieren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |