Dank je dat je ff waarschuwde, was best leuk om te zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:19 schreef mazaru het volgende:
Zo, NL elftal is uitgespeeld. Nu zijn we natuurlijk weer allemaal voor Feyenoord!
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je dat je ff waarschuwde, was best leuk om te zien.![]()
Ja, én? Voetballen is afgelopen, Oranje heeft Oudijzer gewonnen, dus business as usual eindelijkquote:Op zondag 13 juli 2014 17:20 schreef ChocoFan het volgende:
En waar zijn jullie allemaal, zitten jullie weer in de COS?
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, én? Voetballen is afgelopen, Oranje heeft Oudijzer gewonnen, dus business as usual eindelijk
Vieze vuile teringmof! Du schweinhund!!quote:Op zondag 13 juli 2014 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet. Ik denk toch wel Duitsland. Ok, ik ben voor Duitsland
O dit had ik dus helemaal gemist. Wist totaaal niet dat jij en je vriendin problemen met me hebben en ook niet dat ik jou wel eens op je kop heb gegeven.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
lol, ik vind het gewoon soms raar als je op je kop krijgt van iemand die zelf soms net zo grof is als mij.
Maar voor de rest heb ik geen problemen met de mods.
Net klaar met die andere dus dan deze maar.quote:
Ik sta achter je hoor Gert! Ik zal actie voeren om jou mod van het jaar te laten worden. Je hebt wel stevige concurrentie van liesje, maar die pakken we nog wel. Het lijkt me verder een eer om eens een ban van je te mogen ontvangen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
O dit had ik dus helemaal gemist. Wist totaaal niet dat jij en je vriendin problemen met me hebben en ook niet dat ik jou wel eens op je kop heb gegeven.
Ik vind het wel begrijpelijk dat sommige users van mening zijn dat een mod "het goede voorbeeld moet geven". En dat die niet vrolijk mee moet gaan posten dat bijvoorbeeld billy een zwakzinnige gluiperd is, zoals ik doe. Maar op FOK! mag dat. Zoals Jian zeg: mods zijn hier in de eerste plaats users, en ik zou me die vrijheid ook niet willen ontzeggen. Maar het kan dus dat jij dat anders zou willen zien, dat is natuurlijk je goed recht. Er zullen altijd mods zijn van wie je de stijl van modereren minder prettig vindt.
Maar goed, ik wil het er hier verder graag bij laten en het geen SC-item maken (en nee dat is geen verbod maar ik vind het zélf niet zo leuk om het er hier over te hebben, dit is mijn koffiecorner/stamtafel). Als je klachten of vragen hebt dan reageer ik gewoon per pm of dm, en er is een Feedback topic.
En je kunt natuurlijk ook altijd Yvonne mailen dat ze me moet ontslaan.
Ach we moeten het niet groter maken dan het is, ik heb helemaal geen problemen met je, verbaasde me gewoon er een beetje over, maar snap het na het verhaal van jou en Jian nu wat beter.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:40 schreef Gert het volgende:
[..]
O dit had ik dus helemaal gemist. Wist totaaal niet dat jij en je vriendin problemen met me hebben en ook niet dat ik jou wel eens op je kop heb gegeven.
Ik vind het wel begrijpelijk dat sommige users van mening zijn dat een mod "het goede voorbeeld moet geven". En dat die niet vrolijk mee moet gaan posten dat bijvoorbeeld billy een zwakzinnige gluiperd is, zoals ik doe. Maar op FOK! mag dat. Zoals Jian zeg: mods zijn hier in de eerste plaats users, en ik zou me die vrijheid ook niet willen ontzeggen. Maar het kan dus dat jij dat anders zou willen zien, dat is natuurlijk je goed recht. Er zullen altijd mods zijn van wie je de stijl van modereren minder prettig vindt.
Maar goed, ik wil het er hier verder graag bij laten en het geen SC-item maken (en nee dat is geen verbod maar ik vind het zélf niet zo leuk om het er hier over te hebben, dit is mijn koffiecorner/stamtafel). Als je klachten of vragen hebt dan reageer ik gewoon per pm of dm, en er is een Feedback topic.
En je kunt natuurlijk ook altijd Yvonne mailen dat ze me moet ontslaan.
Mods kunnen niet bannen heb ik gister gelezen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik sta achter je hoor Gert! Ik zal actie voeren om jou mod van het jaar te laten worden. Je hebt wel stevige concurrentie van liesje, maar die pakken we nog wel. Het lijkt me verder een eer om eens een ban van je te mogen ontvangen.
Ga zo door!
indirect welquote:Op zondag 13 juli 2014 17:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mods kunnen niet bannen heb ik gister gelezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |