Jaaa, maar nooit zin om echt vloeiend Nederlands te typen wanneer ik online ben...duurt kapot lang en shit...vet letten op dingen en zoquote:
En dan maar klagen dat veel potentiele reageerders afhaken omdat ze die bagger niet kunnen verteren.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaaa, maar nooit zin om echt vloeiend Nederlands te typen wanneer ik online ben...duurt kapot lang en shit...vet letten op dingen en zo
Ohh zoo...nee oke daar heb je echt gelijk in en dat meen ik..zon schijnt inderdaad..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef mvdejong het volgende:
Misschien is het niet zo slim om veel aanloop te verwachten op een zondag met stralend weer ? Alleen de Fok!kers die geen raam in hun zolderkamer hebben zitten nog binnen.
Jaa oke, maar het leest best leuk, lees maarquote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef mvdejong het volgende:
[..]
En dan maar klagen dat veel potentiele reageerders afhaken omdat ze die bagger niet kunnen verteren.
Nee, het leest een beetje als een hark.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:37 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Jaa oke, maar het leest best leuk, lees maar
Naja, ik ken jou!! Jij postte ook weleens op mijn andere topicsquote:Op zondag 13 juli 2014 16:51 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, het leest een beetje als een hark.
Nee, maar serieus, ik heb wel spijt van die lange mailquote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Willoow het volgende:
Ik heb er nu spijt van dat ik gereageerd heb
Krijg nou tieten, je hebt gelijk! Maar je kent me niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:52 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Naja, ik ken jou!! Jij postte ook weleens op mijn andere topics.... over hetzelfde onderwerp;
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Gregor1994 het volgende:
dan neem ik ook even contact op met haar, ondanks dat ze dat niet wil..boeien............
Ik wist dat je dat zou zeggen van 'maar je kent me niet', nee okequote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, je hebt gelijk! Maar je kent me niet.
Maar ik kom haar nog wel tegen en zo...als ik dit dan vergeet..en mezelf kennende ben ik iemand die erom gaat lachen en shit..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Krijg nou tieten, je hebt gelijk! Maar je kent me niet.
[..]![]()
Kijk maar naar Marianne Vaatstra, dat werkte ook zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik heb wel spijt van die lange mail
Over een aantal maanden lach ik erom, dan neem ik ook even contact op met haar, ondanks dat ze dat niet wil..boeien............
Ja, ga maar voor dat straatverbodquote:Op zondag 13 juli 2014 16:53 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Nee, maar serieus, ik heb wel spijt van die lange mail
Over een aantal maanden lach ik erom, dan neem ik ook even contact op met haar, ondanks dat ze dat niet wil..boeien............
JE KAN OOK TE VER GAAN HEquote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef Zapato het volgende:
[..]
Kijk maar naar Marianne Vaatstra, dat werkte ook zo.
Ben nu wel benieuwd naar het meisje en het merk feeënzand wat ze in je ogen heeft gestrooid.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:54 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou zeggen van 'maar je kent me niet', nee oke
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |