abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_143918963
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 15:35 schreef Gezicht het volgende:
Zat er al aan te komen dat Sami zou terugkeren. Nu nog verdomme die financiering rond krijgen. Ik heb er al met al wel een goed gevoel bij, al krijg ik zo langzaam wel de schijt er van dat dit ieder jaar weer zo moet gaan.
Wat deed ie vorig jaar?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143919536
Als Heinonen zijn oude niveau haalt, heb je nog dit probleem

Nederlandse goals 2012/2013 - 91 goals
Nederlandse goals 2013/2014 - 57 goals

En dan hoef je van de 4 imports ook niet meer dan 15 goals te verwachten, al helpt het wel dat Mens terug is, die moet rond de 15/20 kunnen komen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143919592
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Jaar niet spelen is minder knaken, lijkt me ook wel dat hij uit de sponsor hoed komt, baan erbij of zo?
Moeten alleen die andere sponsoren voor zondag nog even de knip trekken, anders halen ze het niet hoor... /dramaqueen
Ik vind het maar een raar verhaal... Maar ja dat is ijshockey in NL
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_143919659
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:35 schreef Guard het volgende:

[..]

Moeten alleen die andere sponsoren voor zondag nog even de knip trekken, anders halen ze het niet hoor... /dramaqueen
Ik vind het maar een raar verhaal... Maar ja dat is ijshockey in NL
Heinonen komt gewoon uit de koker van een sponsor, dat kan bijna niet anders. Werkte hij erbij in zijn jaren in Geleen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator donderdag 28 augustus 2014 @ 21:28:15 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143931321
Wil Zwarthoed gaat coachen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 21:28:54 #256
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_143931348
Sami persoonlijke sponsor, was bovendien al meegenomen in de begroting dacht ik
Tics van je petten.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2014 @ 10:19:19 #257
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143944582
Nick de Jong naar Kemphanen

Giovanni Vogelaar en Marcel Kars naar Flyers

[ Bericht 50% gewijzigd door sp3c op 29-08-2014 10:37:26 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 11:53:01 #258
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_143947228
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 16:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat deed ie vorig jaar?
Niets.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
pi_143950297
Eaters meldt vandaag weer een aantal (sluitende) gesprekken te voeren met enkele bedrijven die eventueel willen sponsoren.
Flesje bier
pi_143954220
Kars lijkt me weer een zekerheidje voor oranje als hij op zijn oude niveau komt

Qua ervaring was hij misschien van meer waarde geweest in Eindhoven of Dordt al hebben die ook wel ervaring

Van biezen - kars - Houkes
Ivy - bastings - Hagemeijer
Postma - demelinne - wurm
Vd lijden - van sloun - brekelmans

Willemse - de jong
Smid - van oorschot
DAX - tummers

Meierdres
Oosterwijk

Bruijsten, nagtzaam zijn er sws bij lijkt me, dalhuisen, m. Bruijsten en mason ook als ze spelen en schaafsma misschien als hij beschikbaar is

Nu nog hopen dat Martin in de eerste divisie blijft spelen, vos in Nederland blijft en loginov en Pipo een Nederlandse pas krijgen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143982767
Tilburg is in gesprek met Mason en Joly is blijkbaar in verregaande gesprekken met Geleen. Goed voor de competitie, maar wel een beetje een rare gang van zaken.
  Moderator zaterdag 30 augustus 2014 @ 11:57:30 #262
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_143983811
vraag me af of we Wesley Hendriks nog terug gaan zien
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_143984980
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 10:58 schreef Caws het volgende:
Tilburg is in gesprek met Mason en Joly is blijkbaar in verregaande gesprekken met Geleen. Goed voor de competitie, maar wel een beetje een rare gang van zaken.
Ik kan me voorstellen dat ze in Geleen met Joly willen schermen, om zo nog last minute sponsoren binnenboord te halen. Zoals met Heinonen dus.
pi_143988239
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2014 11:57 schreef sp3c het volgende:
vraag me af of we Wesley Hendriks nog terug gaan zien
Hij kan zo mee bij pak hem beet Geleen, Dordt of Eindhoven. Zolang hij maar weinig op het ijs staat bij 4 tegen 5 of 5 tegen 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_143988272
Als mason naar Tilburg gaat is zijn carrière normaal gesproken over en maakt hij niet goed gebruik van de contacten van zijn vader
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 16:52:07 #266
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144027088
Lions weer met schotel en zonneveld op goal
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144030119
Vanavond zou eea duidelijk moeten worden voor wat betreft de financiële positie van Eaters.
Flesje bier
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 20:05:29 #268
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144035241
Morgan een goal en twee assists in twee wedstrijden in de bekercompetitie ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 21:52:58 #269
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_144041679
quote:
0s.gif Op maandag 25 augustus 2014 20:54 schreef sp3c het volgende:
heb jij toevallig goede foto's van de hal zelf?
tribunes (zit en staplaatsen) enzo?


Zojuist zelf gemaakt :7
Tics van je petten.
pi_144041690
Grote opkomst bij de eerste training van Eaters zojuist, schat zo'n 300 à 400 man. Sfeer was goed, team zag er goed uit.
Flesje bier
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 23:14:38 #271
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144046251
quote:
14s.gif Op zondag 31 augustus 2014 21:52 schreef nattermann het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zojuist zelf gemaakt :7
kijk hier hebben we wat aan _O_

en is Eaters gered w/ ?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:22:38 #272
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_144046638
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2014 23:14 schreef sp3c het volgende:

[..]

kijk hier hebben we wat aan _O_

en is Eaters gered w/ ?
Nog niet.

quote:
jshockeyclub Eaters ontbindt alle contracten
De Geleense ijshockeyclub Eaters heeft alle spelerscontracten ontbonden.

Het is de club niet gelukt om voor de deadline van 1 september een bedrag van 60.000 euro op te halen om te kunnen starten.

Sponsoren
Het bestuur is in overleg met enkele mogelijke sponsoren, maar het is niet gelukt om zondagavond overeenstemming te bereiken. Het gevolg daarvan is dat de spelerscontracten daarom zijn ontbonden. Volgens Ed Frieser van de Eaters is dat slechts een formaliteit. Zodra het geld binnen is kunnen alle contracten weer geldig worden. De spelers zijn daarvan op de hoogte en accepteren de situatie volgens Frieser.

Laatste kans
Eaters verwacht de komende dagen overeenstemming te bereiken met de sponsoren. Op uiterlijk donderdag 4 september moet dat zijn gelukt, want dan begint de bond met het samenstellen van het speelschema. Als het ontbrekende bedrag dan niet binnengehaald wordt, valt voor Eaters dit seizoen.
Tics van je petten.
  zondag 31 augustus 2014 @ 23:25:17 #273
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_144046777
quote:
En daar was die dan, Sami Heinonen terug op het Geleense ijs samen met zijn teamgenoten! Voor een kleine 400 man was de eerste training super bezocht!!
Helaas kon het bestuur nog niet het gewenste groene licht geven maar zitten ze er heeeeeeeel dicht bij.
De komende 2 dagen zal duidelijk wie worden wie de nieuwe naam sponsor word, heel even werd gehoopt die op het einde van de training te presenteren maar het bevrijdende telefoontje bleef uit!
So BELIEVE and be-RED-y....
foto: Emile Jansen


Tics van je petten.
  Moderator zondag 31 augustus 2014 @ 23:25:27 #274
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144046789
godverdomme :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator maandag 1 september 2014 @ 05:45:19 #275
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144052106
Andy Kolodziejczyk naar haskey

Oefenen deze maand tegen Olympia en Moers uit de regionalliga
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144053107
pfft wat een mickey mouse competitie is het eigenlijk ook...
Als er al zoveel naar een training komen kijken is er duidelijk draagvlak, maar nog krijgt men het niet rond of wordt er ergens een spelletje gespeeld. En dat is niet alleen in Geleen, dat gedoe in Den Haag, Amsterdam een paar jaar geleden. Er zit totaal geen continuïteit in, geen fundament
Moedeloos word je ervan.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144053420
quote:
Geleen heeft vooralsnog alle contracten van spelers ontbonden. De club houdt echter hoop dat er de komende dagen alsnog voldoende financiering wordt gevonden om komend seizoen in de Eredivisie te kunnen spelen.
Volgens Eaters zijn er voldoende gesprekken met sponsoren gaande om die hoop levend te houden. Dan zouden ook alle contracten weer geldig worden. De club heeft zichzelf nu tot donderdag gegeven om alsnog het geld bijelkaar te krijgen en gewoon aan het seizoen te kunnen beginnen, zo bleek zondag tijdens een drukbezochte eerste training van de Geleense ploeg.

Tegen regionale omroep L1 zegt bestuurslid Ed Frieser dat het ontbinden van de contracten een formaliteit is. Hoewel spelers nu in principe vrij zijn om elders te tekenen, zou de spelersgroep dit ook begrijpen. Komende donderdag wordt begonnen met het samenstellen van het competitieschema. Dan moet er dus definitieve duidelijkheid zijn over de toekomst van Limburg Eaters.
niet fijn voor de spelers dit, lijkt me...
Wacht je tot donderdag, of stiekem toch maar elders kijken?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144058725
Waar dan?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144059235
Als eliteprospects klopt, zijn de meeste ploegen in de oberliga verre van compleet, ben benieuwd of er sheets komen van de wedstrijden tegen de oberliga ploegen

Als ik het zo inschat moeten de 6 Nederlandse ploegen zo mee kunnen en qua logistiek is er ook niet echt een probleem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144060676
Tot op heden zijn er maar 4 spelers in de oberliga met een verleden in Nederland die daar als import spelen

Robin sochan
Nick Anderson
Craig voakes
Andrew schembri

Blijkt maar weer hoe hoog daar het niveau is van de imports

En daarom blijft het jammer dat Tilburg voor hogg niet vos, Joey koudys, joly, kars of een andere nc aanvaller heeft gehaald want als loginov een pas aanvraagt kan je volgend jaar 2 imports halen die het verschil kunnen maken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144069290
Eaters lijkt gered door een overeenkomst met twee nader bekend te maken sponsoren.

quote:
Principe-akkoord Eaters met sponsors, club gered
De Geleense ijshockeyclub Eaters is gered. De club heeft zojuist een principe-akkoord bereikt met een tweetal sponsoren. Daarmee kan de begroting sluitend worden gemaakt.

Eaters had tot vandaag de tijd om de ontbrekende 60-duizend euro op te halen om met het seizoen te starten. De club verwacht dat de handtekeningen dinsdag worden gezet en dat de naam van de hoofdsponsor dan bekend wordt gemaakt.

Vanmorgen ontbond de club nog noodgedwongen alle spelerscontracten omdat het voortbestaan onzeker was. Als het sponsorcontract ondertekend wordt, worden de spelerscontracten alsnog gerespecteerd, waarmee het seizoen voor de Geleense ijshockeyers kan beginnen.
Bron: http://www.l1.nl/sport/26(...)-sponsors-club-gered

*O* *O* *O*
Flesje bier
pi_144069361
Gelukkig maar

Overigens 350/400 man, 280 euro :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144069422
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig maar

Overigens 350/400 man, 280 euro :')
Viel me ook een beetje tegen ja. Maar goed, afgelopen jaren is er al zoveel aan de club gegeven door de fans.
Flesje bier
pi_144069499
Is het team overigens al rond?

Hoe zou het er uit zien?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144069533
Geen idee of de horecainkomsten voor de Eaters zijn maar een bak koffie zou ook al helpen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144069611
Overigens

http://hfboards.hockeysfuture.com/showthread.php?t=1178427&page=6

Schijnbaar (nog) geen Canadees, laten we hopen dat hij gewoon voor Nederland kiest want als hij voor dec dit jaar geen Canadees is kan hij mogelijk maar aan een WK onder 20 mee doen.

Hij is ook niet opgeroepen voor de kampen, dus lijkt me dit seizoen sws niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144069792
Ze zijn bij L1 weer dingen uit hun duim aan het zuigen. :')

quote:
In tegenstelling tot wat zojuist op de L1 site stond is Eaters nog niet gered.
Wel is er een principe overeenkomst met een naamsponsor.
Ook zijn we in gesprek met een tweede sponsor waar we goede gesprekken meegevoerd hebben, hier verwachten we dinsdag meer van te horen.
Als deze twee sponsoren beide instappen zijn we er bijna, maar ook dan moeten er nog stappen gemaakt worden.
Sorry voor het bericht wat door L1 verkeerd naar buiten is gebracht!
Believe and be RED-y
Bron: Eaters facebook.

Al ga ik er zo langzaamaan wel van uit dat het goed gaat komen.
Flesje bier
pi_144070021
Heinonen
Iedereen die een deurtje kan open doen en weet hoe hij zich moet aankleden

Tummers - Mens
Pippo - Bakx
Van Haren - Cumberich

Gielen - Ramoul - Van Sloun
Mens - Van Gog - Engwegen
Mjelelli - Van Mol - Marx

Lijkt me dat er nog een scorende aanvaller bij moet want echt veel scorend vermogen hebben de Eaters nu niet. Joly zou ideaal zijn anders kom je misschien wel uit bij Mjelleli II
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144070116
quote:
0s.gif Op maandag 1 september 2014 18:23 schreef Gezicht het volgende:
Ze zijn bij L1 weer dingen uit hun duim aan het zuigen. :')

[..]

Bron: Eaters facebook.

Al ga ik er zo langzaamaan wel van uit dat het goed gaat komen.
Ik kijk donderdag wel of ze erbij zijn of niet.
Ieder bericht is nu "we zijn er bijna..."
Het begint op een schoolreisje te lijken: we zijn er bijna, we zijn er bijna, maar nog niet helemaal

Ik hoop voor de competitie dat ze erbij zijn...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_144134355
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 3 september 2014 @ 15:33:09 #291
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_144137358
LACO is de nieuwe naamsponsor.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  woensdag 3 september 2014 @ 16:20:18 #292
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_144139069
Dordrecht trekt zich terug en doet niet mee met dit seizoen.

quote:
Eredivisie 2014-2015

03/09/2014
Beste fans,

Helaas moeten wij als bestuur van de eredivisie stichting Dordrecht Lions mededelen dat de Dordrecht Lions zich zullen onthouden aan deelname van het Eredivisie seizoen 2014-2015. Dit heeft als oorzaak een gebrek aan financiële middelen.

Mede oorzaak aan de situatie is het negatieve imago van het Nederlandse ijshockey. Afgelopen zomer zijn er diverse signalen afgegeven waardoor wij de hoofdsponsor niet tijdig aan ons konden binden. De betrokken partij vond dat de eredivisie de afgelopen paar maanden niet aan zijn verwachtingen heeft voldaan en dat er weinig aantoonbaar resultaat neergezet kan worden om het gewenste effect te kunnen behalen wat van de sponsoring werd verwacht. Er is helaas ook gebleken dat er te weinig maatschappelijk draagvlak is in de regio Drechtsteden waardoor we gedurende het seizoen niet voldoende financiële middelen kunnen genereren om zonder sponsoring deel te kunnen nemen aan de eredivisie.

Wij als bestuur van de stichting betreuren ten zeerste deze mededeling te moeten doen, het is echter onverantwoord om met de huidige financiële middelen een nieuw eredivisie seizoen te starten in Dordrecht. Op grond van deze reden wordt er niet doorgegaan met het verder organiseren rondom het eredivisie team van de Dordrecht Lions. Wij hebben daarom besloten om een soortgelijk scenario van vorig seizoen te mijden waarin alle zeilen bijgezet moesten worden om gemaakte afspraken na te komen.

Wij hopen op begrip van fans en supporters maar begrijpen ook de teleurstelling. Helaas zijn wij als stichting sterk afhankelijk van externe factoren/partijen die wij helaas niet voldoende hebben kunnen beïnvloeden en/of enthousiasmeren voor onze mooie sport.

Namens het gehele Dordrecht Lions bestuur
Tics van je petten.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 17:16:39 #293
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144140906
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144141528
Als ik het voor het zeggen zou hebben zou ik een belletje doen naar Luik en Turnhout
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_144141882
Kon nog wel eens einde Eredivisie zijn dit. Tijd om vanaf de basis opnieuw te beginnen lijkt me zo.
Flesje bier
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 17:53:32 #296
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144142211
mja als je nu met 5 eredivisieteams de eerste divisie instroomt dan spelen ze die helemaal kapot

het is te kort dag om hier nog iets van te maken

gewoon 4keer uit en 4keer thuis tegen iedereen en nu alvast na gaan denken/voorbereidingen treffen/fondsen werven voor volgend seizoen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_144142385
quote:
0s.gif Op woensdag 3 september 2014 17:53 schreef sp3c het volgende:
mja als je nu met 5 eredivisieteams de eerste divisie instroomt dan spelen ze die helemaal kapot

het is te kort dag om hier nog iets van te maken

gewoon 4keer uit en 4keer thuis tegen iedereen en nu alvast na gaan denken/voorbereidingen treffen/fondsen werven voor volgend seizoen
Ik las ergens iets dat Eindhoven niet aan de competitie zou willen deelnemen in het geval er minder dan 6 teams zijn. Dan zouden er nu dus nog vier teams overblijven...

Ik wil ook niet zeggen dat er nu direct zou moeten worden ingestroomd met de eerste divisie, dat zou ook totaal nutteloos zijn. In het geval Eindhoven wel zou willen spelen zou ik dit seizoen kort en bondig houden, en inderdaad voorbereidingen gaan treffen voor volgend jaar.

Het liefst met een maximaal budget van een ton of iets dergelijks, met maximaal 1 of zelfs geen enkele buitenlander, en eerste- en eredivisie samenvoegen.
Flesje bier
pi_144142578
Eredivisie zonder buitenlanders is een amateur sport, dan moet je de spelers gewoon weer contributie laten betalen

Mag hopen dat als er 5 ploegen zijn er aanvulling komt vanuit de eerste divisie

Bijvoorbeeld 10 ploegen, 18 wedstrijden, beste 2 direct door, tussenronde voor 3 tot 6

En dan 3 keer uit en thuis voor de competitie
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 18:08:06 #299
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144142627
mja kort en bondig ... we organizeren ook een wk dit seizoen, als het NT dan met max 30 wedstrijden in de benen (laatste begin februari) dan is de afgang helemaal compleet

Eindhoven doet maar gewoon mee .... achterlijk gedoe hier steeds op het allerlaatste moment

eigenlijk moet je Dordrecht aanklagen voor de gemiste inkomsten }:|
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 3 september 2014 @ 18:30:10 #300
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_144143188
ofde NIJA voor een jaar in de koelkast en met de vrijgekomen middelen Dordrecht redden of Groningen promoveren

of als Kemphanen toch stopt met de overgebleven 4 teams naar Duitsland
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')