TS is gisteren wezen stappen met wat vrienden. Verder eigenlijk ook niet zo bijzonder omdat er geen ruk ontspannends aan was. Eckte FOK!kers zitten liever voor hun computer. Maar goed!
Op een bepaald moment moest TS dus zijn endeldarm legen, niet bepaald dringend. Maar men vroeg dus (ik lieg niet ¤0,70/beurt)
Komaan man!!!
Ik besloot dan maar om nog wat voetbal te kijken
Na de wedstrijd om 23u55 dan toch maar vertrokken naar huis. Mijn auto stond natuurlijk weer 1,5km. verder waardoor ik nog een stuk moest wandelen.
Maar mijn bruine neger zat al licht te piepen en de krampen gierden door mijn lijf
Daarop besloot ik dan maar om in een klein zijstraatje mijn broek af te steken en het hoognodige te doen. Een helse pijn en een tochtende wind blies langs mijn anusgaatje om er vervolgens bijna een bruine baby uit te persen.
WC papier had ik niet, dus dan maar de broek aan gedaan. Nog even mijn ferme joekel bekeken en met een

-gezicht en vol trots het plaats delict verlaten.
Onderweg naar mijn auto nog gedacht dat mensen wel zouden denken dat het van een hond is. Maar de hoeveelheid van mijn verteerde etensrechten zullen wel snel de indruk geven dat een mens dit hier moet gelegd hebben.
Nu vraag ik mij af, na zo'n goeie 14 uur of daar iemand ingelopen zou zijn? Aangezien mijn uitlaat echt op de stoep lag

Daar zat ik weg tussen een muur en een auto en kon niemand mij zien aangezien daar ook geen straatverlichting hing.