Als deadprez mod word, stop ik diezelfde dag nog met FOK!quote:
Nog een reden om Deadprez mod te maken dus.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:00 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Als deadprez mod word, stop ik diezelfde dag nog met FOK!
Is dat nou leuk? De hele dag tegen mensen zeggen dat ze beter kunnen stoppen met FOK! of dat hij maar moet uitloggen...quote:Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nog een reden om Deadprez mod te maken dus.
Ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:02 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Is dat nou leuk? De hele dag tegen mensen zeggen dat ze beter kunnen stoppen met FOK! of dat hij maar moet uitloggen...Geeft dat nou zoveel zelfvoldoening die je in het dagelijks leven niet kunt krijgen?
iPhone 5s hierquote:
gvd mijn ogen.quote:
Jawelquote:
Zoek een baan, een hobby, een vriendin ofzoquote:
FOK! is mijn hobby, jwz.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:21 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Zoek een baan, een hobby, een vriendin ofzoGa een opleiding doen
Zijn vuist, zoals een eckte baas betaamt.quote:
Antisociale kankerautist!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef bosa_kaba het volgende:
En jaa daar heb je ze weer, de zichzelf wereldburger wanende, zichzelf-vol-met-pillen-stoppende, zogenaamde stadsjochies met hun konijnendansje. En maar vinden dat ze goed bezig zijn. 1 opmerking over de weirdheid van een dergelijk fenomeen en je wordt gelijk weggezet als een antisociale kankerautist.
Hm, dacht dat ik 'm toch redelijk onherkenbaar had gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Is dat een naakte Braddie in je avatar?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |