Battlefield 4quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand nog een leuke en aardige kindvriendelijk spel voor op de PS4?
De Lego spellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zondag 13 juli 2014 12:11 schreef Disker91 het volgende:
Trouwens voor iedereen met een bèta code van Destiny. Je kan nu je de PlayStation 4 platform kiezen met de locatie Europa op Bungie.net http://www.bungie.net/en/User/redeemedcodes (als je de bèta code al had ingevoerd). Dus je 3 codes liggen klaar om opgehaald te worden op 17 juli
Ben wel blij dat ik het spel al gepreload heb staan, denk dat de servers het zwaar krijgen op dag één
[ afbeelding ]
Outlastquote:Op zondag 13 juli 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?quote:
Absoluut niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Zou je mijn PSN nog even in de OP willen zetten?Mijn psn is Mauzizz.
Doe het lekker zelf.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wil je mijn naam in de op zetten?
Aleeexx93
Ben je niet naar de Game Mania geweest?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef videonatic het volgende:
Zijn er al nieuwe reserverings opties voor die white ps4?
ze wisten van niksquote:Op zondag 13 juli 2014 15:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ben je niet naar de Game Mania geweest?
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaasquote:Op zondag 13 juli 2014 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Onzin.
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=30692
Onwetend personeel heb je overal. Gewoon nog een keer gaan en de link laten zien.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:39 schreef videonatic het volgende:
[..]
Het meisje achter de kassa kon niks vinden helaas
Via waar krijg je de beta-code dan als je op deze manier pre-ordered?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:22 schreef Disker91 het volgende:
Oh ja, je kan de Destiny bèta ook downloaden via de PSN store "truc"
"OK. For PS4 clarification:
Pre-order the title. It will start downloading the beta.
Then go into: Settings -> PSN -> Account Information -> Wallet
Select: Transaction History.
Select: Next
You should see a Product Purchase in the amount of UK/Euro 0.00 from the date you preordered. Click on that Purchase entry
Select: Cancel Pre-order
That means you'll be able to download the Beta, and also ensure that the preorder is cancelled."
Bij de PSN store betaal je namelijk pas voor je pre-order als het spel uit is
De bèta komt in je library te staan.
Je kan het spel dan al pre-loaden, het spel is 15 gigabyte.
Via de Bungie codes kan je het spel nog niet pre-loaden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |