Gaat nauwelijks belasting af, heffingskorting.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
vraag dan niet wat ik verdiende.
Als de horeca cao kut is ga dan niet in de horeca werken.
Heel de nacht op je poten staan voor nog geen 6 tientjes en dan moet de belasting er nog af
G?quote:Op zondag 13 juli 2014 13:02 schreef bamibij het volgende:
[..]
Was gewoon ingepland en heb wel money nodig he, G.
Duistere Troon en Satanische Oorlogsmeesterquote:Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Trollscience het volgende:
bliepjesmuziekgeen Darkthrone en Satanic Warmaster luisteren
oh ok. Nou dan heb je toch mooi bijna 60 euro verdiendquote:Op zondag 13 juli 2014 14:21 schreef bamibij het volgende:
[..]
Gaat nauwelijks belasting af, heffingskorting.
Ja?quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Druppelss het volgende:
[..]serieus voor zo'n bedrag gaan werken?
Niks mis mee toch? Ken ik vanavond lekker van zuipen op de Zomerfeesten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:01 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
oh ok. Nou dan heb je toch mooi bijna 60 euro verdiend
Genoeg hebben aan 60¤ op een avondquote:Op zondag 13 juli 2014 18:18 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Ken ik vanavond lekker van zuipen op de Zomerfeesten.
Weet dat je dit niet serieus bedoelt, maar ik zou het serieus laten doen ook. Godverdomme wat heb ik toch een schurfthekel aan dat gehypte gedoe rondom die geluidjes wat voor een weldenkend mens niet eens muziek te noemen is.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef John5 het volgende:
Dan kun je jezelf nog beter betaald in je reet laten neuken door een vrachtwagenchauffeur.
Niet jezelf volgooien in het Eurocafe alvorens lekkere milfs in een midlifecrisis op t Faberplein op te pikkenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:29 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Genoeg hebben aan 60¤ op een avondleg de lat een iets hoger man zowel inkomsten als uitgaven
ahaha hommotjequote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |