Er zijn ook mensen die alles sms'je noemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn moeder noemde eerst ook alles mail.
"Heb je m'n mail nog gelezen". Kon ze dus een echte email mee bedoelen, een sms, een whatsapp-bericht, een facebookbericht en wat nog meer.
Ik dacht dat jij niet meer op FOK! zou komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef darkmond het volgende:
Ik whatsapp je wel even...
Mensen die denken dat whatsapp een werkwoord is
Ik stuur je wel even een whatsapp bericht.
Mensen met whatsapp
Je opent er een topic over. Blijkbaar is dit dus het meest boeiende wat je kon verzinnen, anders ging dit topic wel over iets anders. Hehe.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:58 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk over hoor, het is slechts een irritatie.
Ja had verder niets boeiends te melden.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef darkmond het volgende:
[..]
Je opent er een topic over. Blijkbaar is dit dus het meest boeiende wat je kon verzinnen, anders ging dit topic wel over iets anders. Hehe.
Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet meer op FOK! zou komen.
Of was dat iemand anders met een soortgelijke UI?
Wat ik zei was dus wel boeiend.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:03 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ja had verder niets boeiends te melden.
Gr.
Jij appt toch ook wel is?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:02 schreef darkmond het volgende:
Ik whatsapp je wel even...
Mensen die denken dat whatsapp een werkwoord is
Ik stuur je wel even een whatsapp bericht.
Mensen met whatsapp
Oh, nou dan ben jij zo'n "mensen die whatsappen"-persoon.quote:
Ben emo.gif waardig idd. Problemen meequote:Op zondag 13 juli 2014 12:08 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Oh, nou dan ben jij zo'n "mensen die whatsappen"-persoon.
JE BENT HELEMAAL NIKS MEER WAARDIG, EIKEL!!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:10 schreef darkmond het volgende:
[..]
Ben emo.gif waardig idd. Problemen mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |