een overschrijving kan je niet stornerenquote:
Dat lijkt me vanzelfsprekend dat je die meestuurt je vraagt het niet voor niks he .. en zoiezo normale mense geven altijd de bon mee..quote:Op zondag 13 juli 2014 08:41 schreef Ergohunter het volgende:
je hebt toch alleen gevraagd of er garantie op zit, niet of hij de bon wilde meesturen
Die persoon woont te ver van me daarom anders was ik gaan ophalen.. ik verwachtte tot die die bon zou erbij sturen.. maar helaas.. als ie niet reageert zal ik naar de bank gaan en vanuit daar een brief naar hem laten sturen. dit is gewoon oplichtingquote:Op zondag 13 juli 2014 08:47 schreef controlaltdelete het volgende:
Ook een beetje je eigen schuld. Ik had het ding zonder die aankoopbon niet eens gekocht. Wellicht als de verkoper niet reageert je weinig kunt doen vrees ik.
Kijk es op de site van je bank, daar staat het vast uitgelegd.quote:
vanuit de bank?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:49 schreef amandaahh het volgende:
[..]
Die persoon woont te ver van me daarom anders was ik gaan ophalen.. ik verwachtte tot die die bon zou erbij sturen.. maar helaas.. als ie niet reageert zal ik naar de bank gaan en vanuit daar een brief naar hem laten sturen. dit is gewoon oplichting
ja dat het niet kanquote:Op zondag 13 juli 2014 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Kijk es op de site van je bank, daar staat het vast uitgelegd.
Ja hun zullen een brief sturen.. reageert die daar niet binnen bepaalde termijn op dan verstrekke ze hem zun gegevens en dan kun je meer.quote:
Dat het oplichting is okee maar vraag dan voor de koop of ie de bon heeft, zo ja stuur die dan via de mail doet de verkoper het niet dan zou ik niet kopen. Kan dus zijn dat je de boot in gaat.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:49 schreef amandaahh het volgende:
[..]
Die persoon woont te ver van me daarom anders was ik gaan ophalen.. ik verwachtte tot die die bon zou erbij sturen.. maar helaas.. als ie niet reageert zal ik naar de bank gaan en vanuit daar een brief naar hem laten sturen. dit is gewoon oplichting
uhm dream on, de bank heeft daar niks mee van doenquote:Op zondag 13 juli 2014 08:52 schreef amandaahh het volgende:
[..]
Ja hun zullen een brief sturen.. reageert die daar niet binnen bepaalde termijn op dan verstrekke ze hem zun gegevens en dan kun je meer.
Ja idd dat had ik moeten doen ..quote:Op zondag 13 juli 2014 08:53 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dat het oplichting is okee maar vraag dan voor de koop of ie de bon heeft, zo ja stuur die dan via de mail doet de verkoper het niet dan zou ik niet kopen. Kan dus zijn dat je de boot in gaat.
de bank heeft daar niks mee te maken nee.. maar ze doen t welquote:Op zondag 13 juli 2014 08:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm dream on, de bank heeft daar niks mee van doen
ben je hard gevallen?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:55 schreef amandaahh het volgende:
[..]
de bank heeft daar niks mee te maken nee.. maar ze doen t wel
het is ook geen samsung he en de inhoud zal ook niet t zelfde zijnquote:Op zondag 13 juli 2014 08:55 schreef mergbot het volgende:
lol
120 euro betalen en de performance van een samsung s5 verwachten
Praat niet zo domquote:Op zondag 13 juli 2014 08:56 schreef amandaahh het volgende:
[..]
het is ook geen samsung he en de inhoud zal ook niet t zelfde zijnen bij samsung betaal je zoiezo gewoon meer voor het merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |