Oh ja stress! Wel fijn dat je hem weer terug hebt gekregen!quote:Op zondag 13 juli 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
mijne was ooits deel wit. nu niet meer.
heb zijn neus moeten maken maar hij doet het nog goed gelukkig.
ik heb hem keer laten liggen in disney toen ik 13 was. ik was een maand overstuur![]()
toen hij weer thuis was (stond opeens op de stoep) heb ik wel een uur gejankt
Dat zal je vast wel kunnen aangezien je rond gereist hebt en vast veel culturen hebt gezien.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:28 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Voor vrienden of famillie gewoon wereld eten klaar maken is leuk en dat iedereen ervan geniet
Ik kan niet tegen watjes, die pluiserige dingen, word helemaal gek als je die in mijn handen drukt.quote:
Ik weet het. Dataverkeer over glasvezel, en een interactief internet, wat een rare kwast om te denken dat dat groot ging wordenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik heb wel eens gehoord dat het een vrij onaangename man is in de omgang. Verder vond ik het vooral een irritante verschijning, omdat hij nogal ver ging in zijn voorspellingen en er daarom altijd naast zat.
Ik heb hem ook nog ergens. Apekoppie heette hij. Alleen het oortje is nog gedeeltelijk intact. Zijn ingewanden zitten in een washandje met het oortje erboven aangenaaid.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:24 schreef isax het volgende:
[..]
mijne was ooits deel wit. nu niet meer.
heb zijn neus moeten maken maar hij doet het nog goed gelukkig.
ik heb hem keer laten liggen in disney toen ik 13 was. ik was een maand overstuur![]()
toen hij weer thuis was (stond opeens op de stoep) heb ik wel een uur gejankt
culturen tjaquote:Op zondag 13 juli 2014 02:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal je vast wel kunnen aangezien je rond gereist hebt en vast veel culturen hebt gezien.
Ik geloof je echt, Maar toch zou ik het liever niet aanraken. Maar ik heb een handwerk trauma. We hadden zo een juf die altijd boos op me was, ik kan dat gewoon niet. En als ze dan uitgescholden was kreeg ze een aanval. Alsof ze dood ging. Moesten we dan negeren.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:26 schreef isax het volgende:
[..]
ik vind wol stiekem ook niets hoor.
ik ben heel critisch. gebruik maar een merk.
dat spul is mega zacht en kriebelt niet en voelt niet stroef.
maar anders vind ik het ook maar om te kotsen.
toen ik deze kreeg heb ik hem nooit meer laten gaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja stress! Wel fijn dat je hem weer terug hebt gekregen!
Ooit vond mijn moeder het met sinterklaas leuk een andere knuffel te geven. Ik was van waarom, maar ze vond hem zo grappig, het was een aap et stugge haren en bokshandschoenen. Nou daar was ik dus lekker mee want ik had maar liefde voor 1 knuffel maar vond het ook zielig voor de nieuwe. Dus bleef mijn oude tegen mijn buik en de ander aan mijn voeteneind. En schuldig dat ik me voelde.
Wat moet je dan leren in andere landenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeg ik het niet goed nu?
Je bent toch in veel landen geweest, dan leer je wel wat lijkt mij.
Ik denk meer aan uitzendingen over het huis van de toekomst bijvoorbeeld. Waarschijnlijk ben jij net iets ouder dan ik en hield hij zich in het begin iets meer bezig met ontwikkelingen in de wetenschap en ruimtevaart en minder met toekomstvoorspellingen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik weet het. Dataverkeer over glasvezel, en een interactief internet, wat een rare kwast om te denken dat dat groot ging worden
Oh. Wacht.
Weet ik veel, wat ze daar eten enz. Ik ben alleen maar in buurlanden geweest en daar eten ze gelukkig bijna hetzelfde. Laat me.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Wat moet je dan leren in andere landen
Ik denk dat ik heb leren openstaan voor allesquote:Op zondag 13 juli 2014 02:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik veel, wat ze daar eten enz. Ik ben alleen maar in buurlanden geweest en daar eten ze gelukkig bijna hetzelfde. Laat me.
Ik weet het niet meer. Echt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:34 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen vragen me soms of ik het ben.
Nee ik ben gewoon nerderig en stil, hou op zeg. Dat is niet hetzelfde
Ik heb hier een boek liggen over het huis van de toekomst. En alhoewel je ziet dat het duidelijk een blik op de toekomst is vanuit jaren 80 perspectief, zijn veel dingen op andere wijze teruggekomen. In de 80s was het idee van bijvoorbeeld de beeldtelefoon een groot ding. Ze konden nooit voorstellen dat wij dat gewoon zouden doen met webcams via het internet.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk meer aan uitzendingen over het huis van de toekomst bijvoorbeeld. Waarschijnlijk ben jij net iets ouder dan ik en hield hij zich in het begin iets meer bezig met ontwikkelingen in de wetenschap en ruimtevaart en minder met toekomstvoorspellingen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:35 schreef Braindead2000 het volgende:
Over dwangmatigheden kan ik ook wel meepraten. Ik heb ook een beetje smetvrees. Vooral voor vettige stoffen zoals boter, chocola, mayonaise e.d.. Chocola eet ik bijvoorbeeld met een prikkertje als het kan.
Openstaan is zeker handig en jij gaat ook naar andere landen en lang ook volgens mij. Ik ben maar een paar keer geweest en heel kort. Dan leer je niets van een land. Ikke niet tenminste.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:34 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk dat ik heb leren openstaan voor alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |