Er komt geen wol in mijn huis, alleen de gedachten aan al die truien vroeger maakt dat de rillingen over mijn rug lopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb ergens een vest dat 11 jaar oud is
en ik slaap nog met mijn knuffel omdat ik iets zachts moet vasthouden als ik slaap![]()
500 koekjes
omdat het oud is of wollig?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik werd een beetje misselijk eerder vandaag van dat plaatje van je van dat wol boek.
Niets mis met plastic. Overigens heb ik wel gewoon glazen en normale borden in huis voor bezoek enzo. En dan hoop ik dat ze niet gaan schrapen.
oh ok, haha ik zag het ook niet, maar ik vind em wel heel erg leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest terugscrollen maar je hebt gelijk, op de foto lijkt hij inderdaad draadloos. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen want was toen gewoon een snapshot en hij heeft gewoon een draad.
Ik slaap ook nog met mijn knuffel. Die valt inmiddels bijna uit elkaar.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:21 schreef isax het volgende:
[..]
en ik slaap nog met mijn knuffel omdat ik iets zachts moet vasthouden als ik slaap![]()
500 koekjes
wol krijg ik uitslag vanquote:Op zondag 13 juli 2014 02:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er komt geen wol in mijn huis, alleen de gedachten aan al die truien vroeger maakt dat de rillingen over mijn rug lopen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik speel het denk ik inmiddels 3 kwart jaar ofzo bij vlagen. Bijna een jaar denk ik.
Echt waar, dat is raar.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:22 schreef isax het volgende:
[..]
wol krijg ik uitslag van![]()
maar nepwol of alpaca is prima te doen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zorg altijd dat ik bij andere mensen eet of ergens ga eten ik heb geeneens bestek
mijne was ooits deel wit. nu niet meer.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik slaap ook nog met mijn knuffel. Die valt inmiddels bijna uit elkaar.
Ik heb nog veel kleding van 25 jaar oud. Ik heb laatst met pijn in mijn hart een pyjama weggegooid maar daar zaten 20 scheuren en gaten in.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:21 schreef isax het volgende:
[..]
500 koekjes
LOL!quote:Op zondag 13 juli 2014 02:23 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik zorg altijd dat ik bij andere mensen eet of ergens ga eten ik heb geeneens bestek
terwijl ik koken wel erg leuk vind doe ik dan ook altijd voor mijn ouders of broerquote:
toen had ik maatje maand oudquote:Op zondag 13 juli 2014 02:24 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik heb nog veel kleding van 25 jaar oud. Ik heb laatst met pijn in mijn hart een pyjama weggegooid maar daar zaten 20 scheuren en gaten in.
ik vind wol stiekem ook niets hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oud.Ik houd van retro.
Wollig. Handwerken. Voor je plezier wol aanraken.
Vind je het gewoon niet leuk om voor jezelf alleen te doen. Dat zou ik nog wel snappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:25 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
terwijl ik koken wel erg leuk vind doe ik dan ook altijd voor mijn ouders of broer
Nah, ik heb wel eens gehoord dat het een vrij onaangename man is in de omgang. Verder vond ik het vooral een irritante verschijning, omdat hij nogal ver ging in zijn voorspellingen en er daarom altijd naast zat.quote:
Voor vrienden of famillie gewoon wereld eten klaar maken is leuk en dat iedereen ervan genietquote:Op zondag 13 juli 2014 02:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het gewoon niet leuk om voor jezelf alleen te doen. Dat zou ik nog wel snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |