Bij mij alleen in m'n laptop. Mijn losse toetsenbord is geselecteerd op ultieme saaiheid. Zwarte toetsen, geen numpad, en helemaal geen opdruk. Gewoon blanco toetsen.quote:
Die is heel tof, alleen houd ik niet zo van draadloos.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik tof vinden.
[..]
Oh dat zou ik tof vinden, als je het ook uit kan zetten. Nee hij geeft licht, blauw licht. Ik heb er ergens een foto van.
Hier.
[ afbeelding ]
Daar word ik vrolijk van.
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/quote:Op zondag 13 juli 2014 02:11 schreef Recce het volgende:
[..]
WhahaWas vast een spelletje als bejeweled?
nee bij mij moet gewoon alles glad of zacht zijn.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nope, van de Ikea. We gebruiken het op het werk ook.
Oh hout vind ik dan weer wel fijn. Of is het meer een smetvreesdingetje?
RGB-leds zijn wel leuk inderdaad. In de toekomst wordt het normaal dat je overal van die dingen als lampen hebt en dat je met je mobieltje zo instelt welke kleur/sfeer je in je kamer wilt hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Ik had ook een keer kaarsjes die van kleur veranderden, zo leuk. En een USB fan, die ik op mijn laptop kon klikken et kleurtjes. Dat was tripping maar was al na een dag stuk ofzo.
Die is heel mooiquote:
Ohja, daar ben ik ook wel eens een paar dagen mee zoet geweest.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Niet
Aan
Beginnen.
En de naam zegt het al, ik heb mijn laptop stuk geclickt.
Ik moest terugscrollen maar je hebt gelijk, op de foto lijkt hij inderdaad draadloos. Geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen want was toen gewoon een snapshot en hij heeft gewoon een draad.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die is heel tof, alleen houd ik niet zo van draadloos.
Zijn de batterijen niet heel snel leeg?
WTF ik zat gelijk een minuut te klikkenquote:Op zondag 13 juli 2014 02:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
http://orteil.dashnet.org/cookieclicker/
Niet
Aan
Beginnen.
En de naam zegt het al, ik heb mijn laptop stuk geclickt.
Rustig aan Chriet Titulaer.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef Recce het volgende:
[..]
RGB-leds zijn wel leuk inderdaad. In de toekomst wordt het normaal dat je overal van die dingen als lampen hebt en dat je met je mobieltje zo instelt welke kleur/sfeer je in je kamer wilt hebben.
STOPPEN, NU!quote:Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF ik zat gelijk een minuut te klikken![]()
![]()
Niet doen inderdaad mensen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef isax het volgende:
[..]
nee bij mij moet gewoon alles glad of zacht zijn.
ook stoffen. echt erg soms. kan echt misselijk worden van dingen die niet juist voelen.
ik heb ikea boorden voor op de camping. zijn echt fijn.
ook bekers
Hij praatte wel heel grappig.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nou Wubbo had gezegd, vond ik het best, maar die Chriet was/is een enorme eikel.
Chriet is cool. Ik mis hem nog steeds.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nou Wubbo had gezegd, vond ik het best, maar die Chriet was/is een enorme eikel.
Ik werd een beetje misselijk eerder vandaag van dat plaatje van je van dat wol boek.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:15 schreef isax het volgende:
[..]
nee bij mij moet gewoon alles glad of zacht zijn.
ook stoffen. echt erg soms. kan echt misselijk worden van dingen die niet juist voelen.
ik heb ikea boorden voor op de camping. zijn echt fijn.
ook bekers
ik heb ergens een vest dat 11 jaar oud isquote:Op zondag 13 juli 2014 02:17 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]Dat heb ik ook. Ik pak altijd een oude handdoek als ik uit de douche kom. Oude zakdoeken die glad en dun zijn. Oude kleding vind ik ook veel prettiger zitten.
Hij is nog niet eens dood, lees ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:20 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Chriet is cool. Ik mis hem nog steeds.
Ik speel het denk ik inmiddels 3 kwart jaar ofzo bij vlagen. Bijna een jaar denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
WTF ik zat gelijk een minuut te klikken![]()
![]()
Niet doen inderdaad mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |