Oh, een sweex, dat is een enorm kutmerk dat gelukkig failliet is.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik tof vinden.
[..]
Oh dat zou ik tof vinden, als je het ook uit kan zetten. Nee hij geeft licht, blauw licht. Ik heb er ergens een foto van.
Hier.
[ afbeelding ]
Daar word ik vrolijk van.
Ja. Vind ik ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel een paar roze glazen decoraties.
Ook voor mij.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook.Je bent zeker ook een fan van schoolborden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel een paar roze glazen decoraties.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Vind ik ook.autistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik heb wel een paar roze glazen decoraties.![]()
is het weggooi bestek?
ik kan niet tegen hout brrr. pollepels![]()
Geen idee, ooit een keer van een scharrel gekregen die vond dat ik een muis moest gebruiken ofzo. Nooit gebruikt.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, een sweex, dat is een enorm kutmerk dat gelukkig failliet is.Maar zolang dat ding het doet, kan ik me voorstellen dat het een vrolijke toestand is.
Zozo! Deze eeuw vers gevangen? En uit welke oceaan?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik heb vandaag sardientjes op. Vers uit blik. Op een toastje.
Ze zwommen in olijfolie.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Zozo! Deze eeuw vers gevangen? En uit welke oceaan?
Whahaquote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ooit een keer van een scharrel gekregen die vond dat ik een muis moest gebruiken ofzo. Nooit gebruikt.
Maar ik heb mijn touchpad verneukt met een spelletje. Dus prima zo.
Ja!quote:
In de echte ms paint? Anders is paint.net wel een leuk gratis tekenprogramma. Kun je net iets meer mee. http://getpaint.netquote:
Nope, van de Ikea. We gebruiken het op het werk ook.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:09 schreef isax het volgende:
[..]
autist![]()
is het weggooi bestek?
ik kan niet tegen hout brrr. pollepels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |