quote:Op zondag 13 juli 2014 01:54 schreef isax het volgende:
[..]
misschien in coma omdat hij dronken was en een hersenschudding kreeg en toch ging slapen
denk hetquote:Op zondag 13 juli 2014 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was zijn laatste post!? Dat is wel zorgwekkend.
LOL heel die post gemist. Hij heeft toen vast een leuke avond gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:54 schreef isax het volgende:
[..]
misschien in coma omdat hij dronken was en een hersenschudding kreeg en toch ging slapen
zat in een andere post over of dat oranje kleurtje weg gingquote:Op zondag 13 juli 2014 01:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL heel die post gemist. Hij heeft toen vast een leuke avond gehad.
Ik scroll soms door de nachtbagger.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:56 schreef isax het volgende:
[..]
zat in een andere post over of dat oranje kleurtje weg ging
waarom?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik scroll soms door de nachtbagger.
Elke muis heeft tegenwoordig een lichtje aan de onderkant.quote:
Nou bijvoorbeeld wanneer het 6:30 is? En ik dan bijna moet werken en ik dan nog even twee topics met youtubes door moet?quote:
Luister je ze wel allemaal. Ik plaats ze natuurlijk niet voor niks.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld wanneer het 6:30 is? En ik dan bijna moet werken en ik dan nog even twee topics met youtubes door moet?
Dat is toch juist makelijk. Ben je er zo doorheen.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld wanneer het 6:30 is? En ik dan bijna moet werken en ik dan nog even twee topics met youtubes door moet?
dus als je een ban wil vermijden, toch regels wil verbreken, moet je om half 7 tussen de youtube filmpjes het doen?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juli 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
dus als je een ban wil vermijden, toch regels wil verbreken, moet je om half 7 tussen de youtube filmpjes het doen?
tip van de dag.
Tja, als niemand het leest, is het dan nog wel banwaardig?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:01 schreef isax het volgende:
[..]
dus als je een ban wil vermijden, toch regels wil verbreken, moet je om half 7 tussen de youtube filmpjes het doen?
tip van de dag.
Als niemand het leest, staat het er dan wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 02:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Tja, als niemand het leest, is het dan nog wel banwaardig?
Oh dat zou ik tof vinden.quote:
Oh dat zou ik tof vinden, als je het ook uit kan zetten. Nee hij geeft licht, blauw licht. Ik heb er ergens een foto van.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Elke muis heeft tegenwoordig een lichtje aan de onderkant.Maar jij hebt er ééntje met discolichten?
Leuke muis inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik tof vinden.
[..]
Oh dat zou ik tof vinden, als je het ook uit kan zetten. Nee hij geeft licht, blauw licht. Ik heb er ergens een foto van.
Hier.
[ afbeelding ]
Daar word ik vrolijk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |