Spannend allemaal zeg, zaterdag 7 december in tijdens beats en beyond in 013 moet het allemaal gaan gebeuren! Dus kom die avond even een kijkje nemen ofzo, in de kleine zaal. Dat zou wel leuk zijn.
of
http://www.013web.nl/detail.asp?1417
happy happy happy
niet als spam bedoelt dus, maar ik kan me geluk ff niet op dus ik moet het ff kwijt
Iig heel erg leuk voor je, gefeli
quote:Van Katoen moet 7 december daar spelen in dezelfde zaal als waar ik dan moet draaien, een uurtje of wat later (kleine zaal dus).
Op maandag 21 oktober 2002 17:47 schreef ivetje het volgende:die avond ben ik er zowiezo al voor vanKatoen die dan als het goed is optreed (op site 013 staat 7 december, op site van vanKatoen staat dat het 8 december is)
Iig heel erg leuk voor je, gefeli
ZEVEN december dus, fout je van me
[Dit bericht is gewijzigd door reem op 21-10-2002 17:55]
quote:Ik kom de laatste tijd heel veel in 013, ik zal dan eens gaan kijken!
Op maandag 21 oktober 2002 17:45 schreef reem het volgende:
Spannend allemaal zeg, zaterdag 7 december in tijdens beats en beyond in 013 moet het allemaal gaan gebeuren! Dus kom die avond even een kijkje nemen ofzo, in de kleine zaal.
Gefeliciflapstaart enzo!
quote:Waarom staat op de site van 013 dan 7 december aangegeven...ik snap dat niet he
Op maandag 21 oktober 2002 17:48 schreef reem het volgende:[..]
Van Katoen moet 8 december daar spelen in dezelfde zaal als waar ik dan moet draaien, een uurtje of wat later (kleine zaal dus).
quote:foutje, tis dus gewoon de 7e ja
Op maandag 21 oktober 2002 17:53 schreef ivetje het volgende:[..]
Waarom staat op de site van 013 dan 7 december aangegeven...ik snap dat niet he
Maar iig bedankt en succes jij op de 7e dan!!
quote:ah...dank je!!! gelukkig, want da's op zaterdag
Op maandag 21 oktober 2002 18:00 schreef reem het volgende:[..]
foutje, tis dus gewoon de 7e ja
quote:Cool reem, Esta zie ik regelmatig in Doornroosje, afgelopen vrijdag nog.
Op maandag 21 oktober 2002 17:45 schreef reem het volgende:
Pff, net een bevestiging gekregen van de dance programmeur van 013. Ik (dj tek) mag samen met een maat van me (dj john doe) 'opwarmen' voor drum&bass dj Esta en de live drum&bass band Zaphod!Spannend allemaal zeg, zaterdag 7 december in tijdens beats en beyond in 013 moet het allemaal gaan gebeuren! Dus kom die avond even een kijkje nemen ofzo, in de kleine zaal. Dat zou wel leuk zijn.
ofhttp://www.013web.nl/detail.asp?1417
happy happy happyniet als spam bedoelt dus, maar ik kan me geluk ff niet op dus ik moet het ff kwijt
quote:juist, maar dan vooral NIET het monotone technogeweldadige type, maar lekker soulful, funky met mooie vocals en een lekkere jazzy bass er in.
Op maandag 21 oktober 2002 18:12 schreef MarkzMan_X het volgende:
Maar wat draai je dus? D'n'B?
iets zoals dit \/
http://www.chemical-records.co.uk/ram/NHS49.ram
http://www.chemical-records.co.uk/ram/DEFMAJIK001.ram
dat zijn nou bv platen die mijn stijl mooi illustreren
quote:nog veel interessanter
Op maandag 21 oktober 2002 18:30 schreef mrcool het volgende:
Ook wel interessant: 22 november, Optical in Doornroosje.
30 november: ed rush / andy c / john b / j laze in Nighttown
quote:Andy C
Op maandag 21 oktober 2002 18:31 schreef reem het volgende:[..]
nog veel interessanter
30 november: ed rush / andy c / john b / j laze in Nighttown
quote:nighttown = rotterdam ja.
Op maandag 21 oktober 2002 18:34 schreef mrcool het volgende:[..]
Andy C
Is toch in Rotterdam?
John B is trouwens ook wel goed maar lang niet zo goed als Andy C, komt hij alleen of neemt hij zijn Trilogy mee?
nu weer on-topic
quote:Aight, doe je samen met een maat van je draaien?
Op maandag 21 oktober 2002 18:36 schreef reem het volgende:[..]
nighttown = rotterdam ja.
andy c komt dus alleen.nu weer on-topic
quote:Hehe, is wel chill, die Esta draait trouwens ook wel goed. Tip: UnCut_Midnight (St.Files & Marcus Intalex RMX), nummer doet het altijd goed op een feest.
Op maandag 21 oktober 2002 18:45 schreef reem het volgende:
Ik ben 1/3e van een drum&bass collectief, twee maten van me draaien daar dus ook in, alleen de derde doet alleen maar beukwerk. En om de mensen nu om 23.05 al de zaal uit te jagen is ook zo zielig he?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |