quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tôkyô zankoku keisatsu (2008) - IMDb
Moet je misschien ff in de COS vragen, genoeg mensen die het je zouden willen uit leggen daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Waarom heeft Utopia een apart kopje op FOK![]()
Triest programma, domme soap. Nep gedoe. Je gaat toch niet kijken naar stel kneusjes die zichzelf in een loods gooien en maar wat aanmodderen? Tenzij je een vrouw bent die houden van dat soort domme soaps waar iedereen ineens in love raakt, de ene blijkt wat lesbisch te worden en blah blah.
en nu krijgt u een lesje fok geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Triest programma, domme soap. Nep gedoe. Je gaat toch niet kijken naar stel kneusjes die zichzelf in een loods gooien en maar wat aanmodderen? Tenzij je een vrouw bent die houden van dat soort domme soaps waar iedereen ineens in love raakt, de ene blijkt wat lesbisch te worden en blah blah.
Je bent goed op de hoogte van het programma. Iets minder van het forum. FOK! en RLS.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Inderdaad zeg, jeetjemineetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.
Iedereen ziet toch dat het een slechte soap is....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ook maar ben er gelukkig weer vanaf gekickt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik was echt vet ver.
maar dat kwam door roken+rookhok+verveling.
Dat weet ik ook wel, ik kijk die bagger echt niet. Je bent gewoon een beetje een lul, das alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch dat het een slechte soap is....
Wrm krijgt zo'n programmatje een apart kopje op FOK? Alsof het iets bijzonders is.
Alleen paar van die standaard dingen die in elke soap gebeuren, relatie dit relatie dat, die komt uit de kast, die krijgen ruzie blah blah.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |