quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tôkyô zankoku keisatsu (2008) - IMDb
Moet je misschien ff in de COS vragen, genoeg mensen die het je zouden willen uit leggen daar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Waarom heeft Utopia een apart kopje op FOK![]()
Triest programma, domme soap. Nep gedoe. Je gaat toch niet kijken naar stel kneusjes die zichzelf in een loods gooien en maar wat aanmodderen? Tenzij je een vrouw bent die houden van dat soort domme soaps waar iedereen ineens in love raakt, de ene blijkt wat lesbisch te worden en blah blah.
en nu krijgt u een lesje fok geschiedenis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Triest programma, domme soap. Nep gedoe. Je gaat toch niet kijken naar stel kneusjes die zichzelf in een loods gooien en maar wat aanmodderen? Tenzij je een vrouw bent die houden van dat soort domme soaps waar iedereen ineens in love raakt, de ene blijkt wat lesbisch te worden en blah blah.
Je bent goed op de hoogte van het programma. Iets minder van het forum. FOK! en RLS.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
Inderdaad zeg, jeetjemineetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet je, ik denk dat je precies naar de juiste plek bent gekomen om dit aan te kondigen. Als ik jou was zou ik ook nog even luidkeels op de middenstip van een uitverkocht ArenA je liefde voor Feyenoord verkondigen. Ik weet zeker dat ze je zullen begrijpen met zulke argumenten en vriendelijke toon.
Iedereen ziet toch dat het een slechte soap is....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ook maar ben er gelukkig weer vanaf gekickt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef isax het volgende:
[..]
ik was echt vet ver.
maar dat kwam door roken+rookhok+verveling.
Dat weet ik ook wel, ik kijk die bagger echt niet. Je bent gewoon een beetje een lul, das alles.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch dat het een slechte soap is....
Wrm krijgt zo'n programmatje een apart kopje op FOK? Alsof het iets bijzonders is.
Alleen paar van die standaard dingen die in elke soap gebeuren, relatie dit relatie dat, die komt uit de kast, die krijgen ruzie blah blah.
Naar de kant lopen in de rust.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we van Persie al iets goeds zien doen?
toen big brother begon zat ik op de basisschoolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wrm krijgt zo'n programmatje een apart kopje op FOK? Alsof het iets bijzonders is.
Alleen paar van die standaard dingen die in elke soap gebeuren, relatie dit relatie dat, die komt uit de kast, die krijgen ruzie blah blah.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang we winnen maakt het verder ook niet uit
FOK! is begonnen als een blog over Big Brother.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af waar ik toen zat. Toen besefte ik dat dat een beetje dom was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
toen big brother begon zat ik op de basisschool
Ik heb ten minste een lul hahaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
Dat weet ik ook wel, ik kijk die bagger echt niet. Je bent gewoon een beetje een lul, das alles.
Wie ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hebben we van Persie al iets goeds zien doen?
ik speelde echt heel veel spelletjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook maar ben er gelukkig weer vanaf gekickt.
Een apart forum is gewoon een goede manier om de zwakzinnige volgers van normale FOK!kers gescheiden te houden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
aan het hoeveelste biertje zit je?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vroeg me even af waar ik toen zat. Toen besefte ik dat dat een beetje dom was.
Ik ben juist blij dat ik geen lul heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb ten minste een lul haha. Van alle kijkers die Utopia kijken heeft 95% dat niet (vrouw) en de andere 5% zijn shemale of homo
Tis wa hè, open er een topic over zou ik zeggen ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of gewoon om oude bekenden tegen te komen zonder dat je je tv aan hoeft te zetten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Een apart forum is gewoon een goede manier om de zwakzinnige volgers van normale FOK!kers gescheiden te houden.
Hoezo? Piemels.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik geen lul heb.
Omdat:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:46 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ga jij je buurman eens heel snel pijpen, je bent vervelend en met een lul in je bek kan er ook geen onzin uitkomenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb ten minste een lul haha. Van alle kijkers die Utopia kijken heeft 95% dat niet (vrouw) en de andere 5% zijn shemale of homo
ik wil nog steeds in de gracht pissenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben juist blij dat ik geen lul heb.
Alles onder de 12 cm noemen we hier geen lul hè, da's een pikkiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
die twee reacties dragen wel bij aan die 7 miljoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat:
[ afbeelding ]
Ruim een miljoen reacties in 7 maanden tijd. Er is behoefte aan. Daarom.
Dat jij die behoefte niet hebt is duidelijk. Bedankt voor je inbreng.
Rust.
Dan heb je zeker een reden om strontchagerijnig te zijn zo nu en dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja dat wel maar ik zou zelf geen kerel willen zijn. Piemels zijn prima![]()
ik vraag me af hoe een orgasme voelt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ok, dat is volgens mij ook het enige voordeel aan man zijn.![]()
Wacht, wat? Dop proberen af te draaien op een niet-twist-off flesje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef isax het volgende:
[..]
snel een open ploppen dan.
ik heb godverdomme mijn vinger ontstoken door die grap.
...bij een manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Daar hoef je toch geen man voor te zijn.
Ik ben bijna nooit chagerijnigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dan heb je zeker een reden om strontchagerijnig te zijn zo nu en dan.
As said ik ben geen homo. Wat alle Utopia kijkers wel zijn (de mannelijke kijkers)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef rico80 het volgende:
Ga jij je buurman eens heel snel pijpen, je bent vervelend en met een lul in je bek kan er ook geen onzin uitkomen
nee ik kan geen trucjes zo als jij. dus ik zat met een sleutel te kutten en raspte mijn vinger twee keer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wacht, wat? Dop proberen af te draaien op een niet-twist-off flesje?
Aaaaah poesies zijn zo lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef Myraela het volgende:
D'awwww. Mijn katjes zijn elkaar aan het wassen.Okay, stiekem is dat een dagelijkse bezigheid en heb ik die beesten ondertussen al ruim een jaar. Maar ik blijf het elke dag schattig vinden.
Homo's zijn fucking chill, is dat het punt dat je probeert te maken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
As said ik ben geen homo. Wat alle Utopia kijkers wel zijn (de mannelijke kijkers)
ik heb wel eens gehoort van een uren lange orgasme. daar ben ik ook wel benieuwd na.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, aangezien het maar een seconde of 5 duurt....
Ik zou iets met 'je poesje' en 'wassen' zo inkoppen, maar ik heb besloten om beschaafd te blijven vnaaf.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef Myraela het volgende:
D'awwww. Mijn katjes zijn elkaar aan het wassen.Okay, stiekem is dat een dagelijkse bezigheid en heb ik die beesten ondertussen al ruim een jaar. Maar ik blijf het elke dag schattig vinden.
auw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik kan geen trucjes zo als jij. dus ik zat met een sleutel te kutten en raspte mijn vinger twee keer.
kaas schaaf effect.
vandaar dat joezi zijn nummer niet geeftquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
As said ik ben geen homo. Wat alle Utopia kijkers wel zijn (de mannelijke kijkers)
Ik zei bewust katjes om dit soort opmerkingen te slim af te zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik zou iets met 'je poesje' en 'wassen' zo inkoppen, maar ik heb besloten om beschaafd te blijven vnaaf.
Je ontkent het mij net even te heftig ...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wrm denk je dat homo's altijd naar de vrouwen trekken voor de gewonen omgangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Myraela het volgende:
Homo's zijn fucking chill, is dat het punt dat je probeert te maken?
Ah. Ik had het op een meet een keer dat ik twee biertjes met elkaar open maakte. Normaal gaat dat prima omdat je je vinger onder de kroonkurk van de fles die je ondersteboven houdt hebt. Alleen was de ene fles een twist-off en de andere niet. Dat zag ik niet, dus ik probeer die twist-off fles open te wippen met een normaal flesje, en dat kan niet, plopt de fles open die ik ondersteboven hieldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik kan geen trucjes zo als jij. dus ik zat met een sleutel te kutten en raspte mijn vinger twee keer.
kaas schaaf effect.
Wat een onzin weer. Ga maar weer snel naar waar je vandaan kwamquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wrm denk je dat homo's altijd naar de vrouwen trekken voor de gewonen omgang
Omdat het geen kerels zijn (uitzonderingen daar gelaten).Voor dames zijn ze dus chill en voor kerels een schande
Ik heb nog nooit een homo een vrouw zien trekken, als dat fysiek überhaupt al mogelijk zou zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Omdat het geen kerels zijn (uitzonderingen daar gelaten).Voor dames zijn ze dus chill en voor kerels een schande
Je gedraagt je anders behoorlijk als een ouwe zure nicht die te lang niet in zn reet geneukt is. Hup hup, hobbelen maarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Je bent gewoon bang voor een homo-crush. Maar je hebt niets te vrezen, homo's hebben namelijk smaak.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef bianconeri het volgende:
[..]
ze scoorde zeker punten bij de chickiesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah. Ik had het op een meet een keer dat ik twee biertjes met elkaar open maakte. Normaal gaat dat prima omdat je je vinger onder de kroonkurk van de fles die je ondersteboven houdt hebt. Alleen was de ene fles een twist-off en de andere niet. Dat zag ik niet, dus ik probeer die twist-off fles open te wippen met een normaal flesje, en dat kan niet, plopt de fles open die ik ondersteboven hield
Volgens mij iemand die nog nooit homo's ontmoet heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een onzin weer. Ga maar weer snel naar waar je vandaan kwam
Ah "In de klas"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Volgens mij iemand die nog nooit homo's ontmoet heeft.
Die gaan altijd om met de meiden bv in de klas. Omdat ze (vaak) verwijfd zijn en dus niet bij de kerels passen.
Ook weer onzin. Hokjes heet dat, houd ik niet zo van.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Die gaan altijd om met de meiden bv in de klas. Omdat ze (vaak) verwijfd zijn en dus niet bij de kerels passen.
Huh?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef Myraela het volgende:
Je bent gewoon bang voor een homo-crush. Maar je hebt niets te vrezen, homo's hebben namelijk smaak.
Nee ben ik inderdaad al zeer lang niet, sterker nog me hele leven al nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef rico80 het volgende:
Je gedraagt je anders behoorlijk als een ouwe zure nicht die te lang niet in zn reet geneukt is. Hup hup, hobbelen maar
Kap eens met dat getroll.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afgelopen paar dagen nauwelijks de deur uitgeweest omdat ik bijna niet kan lopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef isax het volgende:
[..]
ze scoorde zeker punten bij de chickies![]()
zit er al iets in je rumtopf? we zouden er eigenlijk een topic voor moeten maken.
Wat is je probleem met homo's, en waarom breng je dat naar voren in een willekeurige SC?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Myraela het volgende:
Ah "In de klas"
Dat is het, je bent gewoon pas 12.
Wrm denk je dat ik er vaak bij zetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
Ook weer onzin. Hokjes heet dat, houd ik niet zo van.
Nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef isax het volgende:
![]()
heb jij een petje op en een oorbelletje in?
wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, ik ben de afgelopen paar dagen nauwelijks de deur uitgeweest omdat ik bijna niet kan lopen
Verkapte 'waarom zien de vrouwen me niet staan' post.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee....
Maar heb er genoeg gezien en je ziet de homo's altijd met de meiden omgaan.
Helemaal niets, en weet ik veel. Iemand begon er over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Wat is je probleem met homo's, en waarom breng je dat naar voren in een willekeurige SC?
Maar wat maakt het uit of iemand homo is of niet en of iemand uto kijkt of niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee....
Maar heb er genoeg gezien en je ziet de homo's altijd met de meiden omgaan.
[..]
Wrm denk je dat ik er vaak bij zet
Veel zijn gewoon het stereotype, maar daar zijn uitzonderingen op waarvan je niet ziet dat het een homo is.
Zolderkamerfappertje, als je problemen hebt met je geaardheid dan heb je het verkeerde topic gekozen, zoek er gewoon één waar je je ei kwijt kan of bel Arie Boomsma, als troll ben je dramatisch, als hetero ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ook zeker niet lol...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef isax het volgende:
nee? marokaans dan?
ik denk aangezien we het over stereotypes hebben.
Ik geloof het ook, hij wil aandacht, kan hij krijgen hoor. Ik ben de beroerdste niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Verkapte 'waarom zien de vrouwen me niet staan' post.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef isax het volgende:
[..]
nee? marokaans dan?
ik denk aangezien we het over stereotypes hebben.
Als je je een kerel vind, waarom neem je dan de moeite hier te posten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Helemaal niets, en weet ik veel. Iemand begon er over.
Ik noemde alleen maar dat Utopia en alle soaps dingen zijn waar vrouwen en homo's naar kijken.
Geen kerels.
homo date in het fluo museumquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen hier is homo. Het is duidelijk. Negeer die gast.
Ik heb hier zo geen zin in, ik wil voetbal kijken.
Wel fuck, dat is nieuws voor mij. Ik denk dat ik m'n vriend wat uit te leggen heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef liesje1979 het volgende:
Iedereen hier is homo. Het is duidelijk. Negeer die gast.
Ik heb hier zo geen zin in, ik wil voetbal kijken.
Homo totaal niets.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
Maar wat maakt het uit of iemand homo is of niet en of iemand uto kijkt of niet?
Nah.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag hem ja, beetje jong maar wel lekker.
Omdat fok en rls samen horen. Dit is niet de eerste RLS. Dit duurt al 14 jaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Homo totaal niets.
Maar ging er over waarom er voor gewoon een random tv programma soapje een FOK kopje voor is...
Terwijl het gewoon een zeer mislukte soap is als je het bekijkt.
Ja. Dat heb ik dus al gezegd. Het programma heeft kijkers. Hier is een platform. Maar als je nu lief ergens anders gaat trollen beloof ik je dat ik achter even zal overleggen. Dit kan echt niet nee, dit subforum. Je hoort nog van me. Of niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Homo totaal niets.
Maar ging er over waarom er voor gewoon een random tv programma soapje een FOK kopje voor is...
3 jaar jonger als mij. moet kunnen toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zag hem ja, beetje jong maar wel lekker.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Homo totaal niets.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef isax het volgende:
[..]
3 jaar jonger als mij. moet kunnen toch?
Ja hoor, leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Braindead2000 het volgende:
Ik viel weer in slaap. Is het een leuke wedstrijd?
De werkelijke vraag is: wat de neuk boeit het. Al maakt Danny een subforum toegewijd aan diepzeekomkommerkweken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Homo totaal niets.
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Bij deze draag ik mijzelf voor als mod voor het diepzeekomkommerkwekensubforum.
Ik doe mee, kan ik zeggen dat ik drie subfora gemod heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Het zou normaal niet mijn typ zijn. Maar zijn pretoogjes vallen me altijd zo op en daar heb ik nu toch wel een beetje een zwak voor gekregen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hou zelf meer van types als robben
Hij heeft een bepaalde uitstraling ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het zou normaal niet mijn typ zijn. Maar zijn pretoogjes vallen me altijd zo op en daar heb ik nu toch wel een beetje een zwak voor gekregen.
Goede illustratie bij sollicitatie, pluspunt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Het is een zeekomkommer.
Heb jij wel eens gemodderd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik doe mee, kan ik zeggen dat ik drie subfora gemod heb.
zou me niks verbazen als dat een gen 8 pokemn word.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goede illustratie bij sollicitatie, pluspunt.
Alles is beter dan die fucking sleutelbos.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
zou me niks verbazen als dat een gen 8 pokemn word.
ik ben meer van diepzeetomaten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Fun fact: een zeekomkommer is geen plant maar een diertje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, en dat er soorten zijn die feestelijk pulserend oplichten als je ze aanraakt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Wisten jullie wel dat zeekomkommers dieren zijn?
dat maakt mij niks uit, ik ben als omnivoor geboren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Haring met uitjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef Myraela het volgende:
Ik ben bang voor alles dat leeft in het water.
Ja ze laten zich kennen zeg. Jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
Brazilié gaat de botte bijl hanteren, haal Robben er maar uit ....
japannersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat zijn er toch rare mensen op deze planeet
Ik wou het niet zeggen, ik had het serieus getikt en weer weggehaald.quote:
Ik ben niet into hentai of tentacle porn en ik hoef geen slipjes uit een automaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, ik had het serieus getikt en weer weggehaald.
Waar zijn Zwab en Paro met hun japan fetish![]()
![]()
Tja, je weet het niet hèquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:26 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ben niet into hentai of tentacle porn.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen, ik had het serieus getikt en weer weggehaald.
Waar zijn Zwab en Paro met hun japan fetish![]()
![]()
Daarvoor had je me het bed ingesleurd?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Ieuw, ga nu wel twijfelen aan jou.
Vast wel ik ben niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Daarvoor had je me het bed ingesleurd?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, liep wat achter, zag het woord zeekomkommer en dacht gelijk hier aan...
De Brazilianen doen geen moeite om hem mooie duiken te laten maken volgensmij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Hoe vaak heeft Robben zich al laten vallen?
Geen idee, maar die laatste was een zuivere pingelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Nou ze moeten hem ook wel hebben hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:40 schreef Braindead2000 het volgende:
Als Robben voor Brazilie gespeeld had waren ze wereldkamioen geworden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze moeten hem ook wel hebben hoor.
Hij hoeft niet te vallen. Als hij ook maar iets voelt dan laat hij zich direct vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ze moeten hem ook wel hebben hoor.
1 penalty onterecht niet gegeven. 1 geel onterecht gegeven aan ons. 1 rood onterecht niet gegeven. 2 geel onterecht niet gegeven. Niet door laten spelen na overtreding. Hoezo partijdig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Geen idee, maar die laatste was een zuivere pingel
iets wat Zuid-Amerikanen en Italianen al deden voordat er iets van professioneel voetbal bestond.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te vallen. Als hij ook maar iets voelt dan laat hij zich direct vallen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Over een paar weken komt Isa ons blij vertellen dat ze met van Persie in de wachtkamer zit.
maar hij is een rotterdammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:45 schreef liesje1979 het volgende:
Over een paar weken komt Isa ons blij vertellen dat ze met van Persie in de wachtkamer zit.
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:48 schreef liesje1979 het volgende:
Aww dat is ook sneu. Leek het er op dat hij toch even mocht spelen... jammer joh.
Bijna.quote:
Eigenlijk wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:52 schreef Braindead2000 het volgende:
Hij had hem wel wat eerder kunnen wisselen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ooooohhh, maar de nacht gaat nog wel even door hoor.
Niet voor Brazilie, die verliezen tijdens het verliezen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:54 schreef isax het volgende:
gelukkig had iedereen toch al verloren.
dat maakt het denk ik toch wel makkelijker.
Ze hadden er gewoon geen zin meer in na de bitch-slap van Duitsland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:55 schreef Jian het volgende:
Ow, ow, ow, dit doet zeer in Brasil, Oranje verloren van Argentina, maar wel gewoon simpel met 3-0 voorbij aan de Kanaries
ik trekmn shirtje wel uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef ChocoFan het volgende:
Waarom trekken ze nou hun shirtjes niet uit.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik toch niets aan, dat kan ik niet zien.
Yup, ze dachten als we dan toch vernederd worden, dan maar gewoon top op het bot .......quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden er gewoon geen zin meer in na de bitch-slap van Duitsland.
Lachend naar huis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, ze dachten als we dan toch vernederd worden, dan maar gewoon top op het bot .......
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef isax het volgende:
toch nog het toernooi goed afgesloten mannen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
Blatter![]()
![]()
![]()
Zal die weer op zijn muil pleuren ?
Of dat de Belgen Argeninie hadden verslagen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef Braindead2000 het volgende:
Het was misschien beter geweest als Nederland tweede was geworden in de poule.
En ik hou het nog steeds bij robben.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef isax het volgende:
[..]
als van persie niet praat wil ik best een beschuitje met hem eten
2E was wel mogelijk geweest, maar of we daar blijer van zouden geworden .....quote:Op zondag 13 juli 2014 00:05 schreef Punkman het volgende:
3de, ook het hoogst haalbare met dit team.
Eigen nog beter dan ik had verwacht.
2x 2e is niet leuk.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
2E was wel mogelijk geweest, maar of we daar blijer van zouden geworden .....
Nee, het is wel goed zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Liever dit inderdaad, anders weer dat trauma bij al die mensen als ze verloren hadden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:06 schreef Jian het volgende:
[..]
das een asje ..... een heeeel klein asjequote:Op zondag 13 juli 2014 00:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als we van Argentinië gewonnen hadden, hadden we de de Duitsers ook weten te pakken.
Niet perse, ik denk zelfs dat argentinie kans maakt om de moffen te verslaan, je kunt niet iedere wedstrijd met 7-1 winnen, en doorgaans speel je zo'n wedstrijd maar een keer per WK, dat hebben de Duitsers in de Halve finale gedaan, maar de Argentijnen hebben dit toernooi nog niks laten zien, behalve dat ze goed verdedigen kunnen en messi hebben.quote:
Oh, die Duitsers zijn er nog niet, ik weet wel zeker dat Duitsland de beter voetballende ploeg heeft, maar de Argentijnen hebben een zeer stugge, compact spelende ploeg die op voorhand niet kansloos is denk ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Niet perse, ik denk zelfs dat argentinie kans maakt om de moffen te verslaan, je kunt niet iedere wedstrijd met 7-1 winnen, en doorgaans speel je zo'n wedstrijd maar een keer per WK.
Ja joh, maak ons ff lekker jaloers dat jullie morgen kunnen knuffelen en wij er niet bij zijn.quote:
Dan ga ik toch met jou knuffelen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja joh, maak ons ff lekker jaloers dat jullie morgen kunnen knuffelen en wij er niet bij zijn.
BBQen bij een ABOer.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:20 schreef isax het volgende:
[..]
waat gaan jullie doen?
ik ben een nieuwschierig aapje sorry.
Oh we gaan echt concreet een trein plannen? Ik ben altijd zo dat ik kijk hoe laat ik ga op het moment dat ik ga. Ik hoef er niet per se heel vroeg te zijn, jij?quote:
een trein plannen, ik wist niet dat je zo rijk was.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh we gaan echt concreet een trein plannen? Ik ben altijd zo dat ik kijk hoe laat ik ga op het moment dat ik ga. Ik hoef er niet per se heel vroeg te zijn, jij?
Ik ook niet op zich. Niet precies een trein plannen vind ik ook prima, maar een beetje een grove richttijd is misschien wel handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh we gaan echt concreet een trein plannen? Ik ben altijd zo dat ik kijk hoe laat ik ga op het moment dat ik ga. Ik hoef er niet per se heel vroeg te zijn, jij?
Als ik rijk was ging ik met een helikopter.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een trein plannen, ik wist niet dat je zo rijk was.
Tss, plebs dat niet een eigen gouden treinstel + machinist heeft voor gelegenheden.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een trein plannen, ik wist niet dat je zo rijk was.
Dat zou dan wel cool zijn als je aankomt bij de bbq.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik rijk was ging ik met een helikopter.
Ik denk dat ik rond een uur of 2 die kant op ga?quote:Op zondag 13 juli 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ook niet op zich. Niet precies een trein plannen vind ik ook prima, maar een beetje een grove richttijd is misschien wel handig.
Ja in de achtertuin.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zou dan wel cool zijn als je aankomt bij de bbq.![]()
Oh, is goed!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond een uur of 2 die kant op ga?
Neem je dat spel mee?
Dan ga ik voor het keuze menu..quote:Op zondag 13 juli 2014 00:00 schreef isax het volgende:
[..]
er is een keuze menu.
of een jaar gratis roltrap v&d rijden.
of gratis lucht happen.
Was ff ergens andersquote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang over moeten nadenken...
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heb je daar zo lang over moeten nadenken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |