SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Lol![]()
Zelfs jinxen lukt nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Van die wedstrijd heb ik helemaal niks gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook Costa Rica - Engeland zie ik nu, maar toen keek bijna iedereen naar Italië - Uruguay.
Blind![]()
![]()
Brazilie
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Bij PSG zullen ze blij zijn met hun 100 miljoen centrum achterin
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Maxwellquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Bij PSG zullen ze blij zijn met hun 100 miljoen centrum achterin![]()
![]()
Clasie lift gewoon paar meter mee op Luiz
Maar zijn pruik zit goed...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Bij PSG zullen ze blij zijn met hun 100 miljoen centrum achterinNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Truequote:![]()
Dan kan zelfs de keeper van Toronto de boel niet meer redden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Geen dank he jongens.![]()
Alex is naar AC Milanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
En dat terwijl ze nog 2 Braziliaanse CBs hebben.![]()
jongens er komt een Nederlandse kaart voor ETS 2![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:21 schreef Dudeweiser het volgende:
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
![]()
![]()
![]()
Daar fietst DSLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
1e pic bestaat helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
DSL op ze fietsje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
DSLENOquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lette even niet op.. wat deed De Vrij?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Fake rabona drievoudige axel allesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik lette even niet op.. wat deed De Vrij?![]()
Kuytquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kuyt´s voorzetten van rechts zijn in ieder geval net zo goed als van links
Was de gaylord 3.0 zelfsquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik zag hem laatst op tv zeggen dat hij ook van zijn enige fan hield. Ene Ozz. Volgens mij was dat op Zappsport.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Kuytquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst op tv zeggen dat hij ook van zijn enige fan hield. Ene Ozz. Volgens mij was dat op Zappsport.wat een held! Maakt zo de 3-0.
En als dat doorgaat James naar Real zekerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Adrian Lopez naar Porto en Di Maria misschien naar Man Utd?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Je bent welkom broeder, genieten we samen van baklava en Turkse thee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:28 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar hou ik je graag aan. Zo niet, dan weet ik je te vinden.
Boh, dat zou fantastisch zijn. Zo'n vingerhoedje met Turkse appeltheequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je bent welkom broeder, genieten we samen van baklava en Turkse thee.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Om nou zo pontificaal aan je ballen te gaan zitten als je op de foto gaatquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hopelijk wel een dubbele komend jaar. Fener zat toch sowieso in FIFA, maar is het ook zeker dat ze in FUT zitten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een triple link had met MeloAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zonder Diego is Melo ook wel link hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij een triple link had met MeloNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Moet wel na zonsondergang dan..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:29 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Boh, dat zou fantastisch zijn. Zo'n vingerhoedje met Turkse appelthee![]()
Maar niet triple.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonder Diego is Melo ook wel link hoor.![]()
Niet zo link alsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zonder Diego is Melo ook wel link hoor.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is het al een halfuur, maar dat zie jij niet vanuit je kelder.quote:
vieze schwalbe mariconAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zou wat zijn..2 pingels geven voor overtredingen buiten de 16quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben dolt Swinkels even
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Oranje een paar situaties fatsoenlijk gaat uitspelen, loopt het zo uit naar 0-5.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Je weet het maar nooit met EAquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik hoop dat EA dit jaar de transfers wel een upgrade gaat geven maar dat zal wel niet.![]()
Vraag me af hoeveel trainers in de Eredivisie nu ook 5-3-2 gaan spelen na dit Oranje succes. Net zoals de hele Serie A het Juventus systeem van Conte ging kopiëren.
Wie weet winnen we dan wel van clubs uit Luxemburg en Bulgarije in Europa..![]()
Die Algerijnse aidsteef geeft voor alles geelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Want die Italiaanse systemen werken ook zo goed in Europa de afgelopen jaren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me af hoe trainers in de Eredivisie nu ook 5-3-2 gaan spelen na dit Oranje succes. Net zoals de hele Serie A het Juventus systeem van Conte ging kopiëren.
Wie weet winnen we dan wel van clubs uit Luxemburg en Bulgarije in Europa..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuk, al die clubs die 5 atb tegen Ajax gaan spelen danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef DutchSL het volgende:
Vraag me af hoe trainers in de Eredivisie nu ook 5-3-2 gaan spelen na dit Oranje succes. Net zoals de hele Serie A het Juventus systeem van Conte ging kopiëren.
Wie weet winnen we dan wel van clubs uit Luxemburg en Bulgarije in Europa..![]()
![]()
Oscar heeft echt een hekel aan de voordeelregel..wat een kutkind
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Typische Tjelsie spelerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Oscar heeft echt een hekel aan de voordeelregel..wat een kutkind
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Waarom ben jij eigenlijk als Fries voor een club uit Noord-Holland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Leuk, al die clubs die 5 atb tegen Ajax gaan spelen danOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Omdat mijn vader ook voor Ajax was.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk als Fries voor een club uit Noord-Holland?![]()
inb4quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk als Fries voor een club uit Noord-Holland?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:![]()
Sta op Kuyt, alsjeblieft!Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat mijn vader ook voor Ajax was.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Bij Kuyt weet je in ieder geval zeker dat hij geen hersenschudding heeft.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik mag hopen van wel. Een dubbele tackle van Blind en de Vrij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die krijgt nog wel een goeien tik terugRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Kuyt de dolle stier op rechts.
Deze man fluit over een paar weken gewoon weer Real Oran tegen Atletico Algiersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Bij Kuyt weet je in ieder geval zeker dat hij geen hersenschudding heeft.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
...en Clasie!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel. Een dubbele tackle van Blind en de Vrij.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
met zijn blonde manenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Onderschat ze nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze man fluit over een paar weken gewoon weer Real Oran tegen Atletico Algiers![]()
Die doet een finishing move van Mortal Kombat.quote:
FATALITY!Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Vandaag lijf kommenterrie op Twitch proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die doet een finishing move van Mortal Kombat.
FATALITY!
En ik ben voor Ajax vanwege het succes natuurlijk.Belize-Beninquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Deze man fluit over een paar weken gewoon weer Real Oran tegen Atletico Algiers![]()
![]()
Even die headset shizzle opzoeken dadelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vandaag lijf kommenterrie op Twitch proberen.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
yes please ik hoef morgen toch maar 300km te rijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Vandaag lijf kommenterrie op Twitch proberen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
yes please ik hoef morgen toch maar 300km te rijden![]()
godvertwitter:evilkagawa twitterde op donderdag 10-07-2014 om 20:27:19Fellaini - Hair today...gone tomorrow.(Hopingfully) http://t.co/OCmipCX7lp reageer retweet
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh duo commentaryquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Even die headset shizzle opzoeken dadelijk.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Luiz de tribune in zekerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
laat lekker lang op zich wachten danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dit is de wraakactie van Vlaar tegen Ramires vanwege die overtreding die hij maakte op El Ahmadi.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Bohh...straks allemaal die bronzen plak ophalen bij Sepp op de VIP-tribune
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef toe: hij speelt best goed.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik geef toe: hij speelt best goed.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Waarom Wijnaldum meespeelt is mij de vraag, kan Fer beter spelen.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
blessaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef BDIL het volgende:
Waarom Wijnaldum meespeelt is mij de vraag, kan Fer beter spelen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wel een dik salaris gaat die Pelle daar verdienen.2,5 miljoen per jaar.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
piri piriAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat meer dan hij vorig jaar in de woestijn kon gaan beuren?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Rest in Pellequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Denk het niet, want over die 2.5M moet hij waarschijnlijk ook dik belasting betalen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dat meer dan hij vorig jaar in de woestijn kon gaan beuren?
In Turkije en iets verderop in de woestijn zijn dat soort bedragen zonder belasting.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Want een kneus is RvP toch als hij gefrustreerd is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat dacht Boskamp ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het niet, want over die 2.5M moet hij waarschijnlijk ook dik belasting betalen.
In Turkije en iets verderop in de woestijn zijn dat soort bedragen zonder belasting.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
lol nog een buitenspelgoal ook die 2e. Wat een arbitrage
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ze hadden ook gewoon gelijk. Na Spanje speelde hij als een druifquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Tim86 het volgende:
Want een kneus is RvP toch als hij gefrustreerd is![]()
![]()
In Turkije hebben ze in ieder geval een speciale regeling voor prof voetballers. Diego gaat 3.5M netto verdienen per jaar terwijl hij bij Wolfsburg een salaris had van 5M+ bruto.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Ja idd. En dat was ook echt een feit. Aan wedstrijdgrafieken zag je ook dat hij iedere wedstrijd nog minder in het spel betrokken was en goede dingen deed dan de wedstrijd daarvoor. Gewoon een aflopende grafiek per wedstrijdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon gelijk. Na Spanje speelde hij als een druif
Net alsof hij zijn target had bereikt tegen Spanje en het daarna wel best vond.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat je zo gaat rondlopen als je een pingel binnen hebt geschoten. Dan zit het wel heel diep hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ze hadden ook gewoon gelijk. Na Spanje speelde hij als een druif
Vervolgens speelt hij trouwens nog steeds niet best
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ach elke eindronde is het hetzelfde met die barrie. Nu had hij tenminste nog een fatsoenlijke wedstrijd en dat is dan je aanvoerderquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd. En dat was ook echt een feit. Aan wedstrijdgrafieken zag je ook dat hij iedere wedstrijd nog minder in het spel betrokken was en goede dingen deed dan de wedstrijd daarvoor. Gewoon een aflopende grafiek per wedstrijd
Net alsof hij zijn target had bereikt tegen Spanje en het daarna wel best vond.![]()
![]()
die serero.gif gebaartjesquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Gebaarde richting de perstribune met zijn handen dat ze niet zo negatief over hem moeten praten.quote:NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Handbewegingen maken naar de tribune/pers tegen de kritiek op hem de afgelopen tijd.quote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Net als Cristiano Ronaldo die matig speelde in de CL finale en na een penalty (terwijl de wedstrijd al beslist was) heel stoer deed.![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Yaros het volgende:
[..]
Handbewegingen maken naar de tribune/pers tegen de kritiek op hem de afgelopen tijd.Echt heel triest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Gebaarde richting de perstribune met zijn handen dat ze niet zo negatief over hem moeten praten.
Deed me denken aan Schaken. Die speelde echt minimaal 10 wedstrijden hartstikke slecht en toen 1 wedstrijd wat beter (tegen vvv of roda geloof iķ) en toen zei hij dat hij de monden weer gesnoerd had. De 10 daaropvolgend speelde hij weer slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat je zo gaat rondlopen als je een pingel binnen hebt geschoten. Dan zit het wel heel diep hoor
Vervolgens speelt hij trouwens nog steeds niet best
Mensen schrijven het niet voor niets. Over Robben hoor je niks omdat hij zijn status waar maakt. Beetje kinderachtig weer van hem inderdaad![]()
Jepquote:Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Denken jullie dat Van Persie, Sneijder en Robben over 4 jaar nog meespelen?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Dat moest hij..ze waren een of andere film/docu aan het schieten en die beelden hadden ze nodig. Maakt het alleen maar nog triesterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Net als Cristiano Ronaldo die matig speelde in de CL finale en na een penalty (terwijl de wedstrijd al beslist was) heel stoer deed.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter gaan we het doen met Locadia, Zivkovic en Huntelaar de aankomende jaren met dat stuk stront van een RvP word het toch niks.![]()
Schaken is ook nog een beetje typisch geval, net als Castaignos. Infantiele ventjes. RvP moet als sterspeler van United echt wel wat gewend zijn, en hier boven staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Deed me denken aan Schaken. Die speelde echt minimaal 10 wedstrijden hartstikke slecht en toen 1 wedstrijd wat beter (tegen vvv of roda geloof iķ) en toen zei hij dat hij de monden weer gesnoerd had. De 10 daaropvolgend speelt hij weer slecht
Mensen schrijven het niet voor niets. Over Robben hoor je niks omdat hij zijn status waar maakt. Beetje kinderachtig weer van hem inderdaadNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Sneijder misschien nog welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Yaros het volgende:
Denken jullie dat Van Persie, Sneijder en Robben over 4 jaar nog meespelen?![]()
Valt weinig zinnigs over te zeggen. Sneijder sowieso niet denk ik. RvP en Robben kan best, als ze fit blijven en bij hun club ook goed worden behandeld. Bij aanvallers boven de 30 kan het van het ene op het andere moment over zijn alleen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Yaros het volgende:
Denken jullie dat Van Persie, Sneijder en Robben over 4 jaar nog meespelen?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Over 4 jaar is het explosieve van Robben er wel uit denk ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Valt weinig zinnigs over te zeggen. Sneijder sowieso niet denk ik. RvP en Robben kan best, als ze fit blijven en bij hun club ook goed worden behandeld. Bij aanvallers boven de 30 kan het van het ene op het andere moment over zijn alleen.
Hoop dat er tegen die tijd wel wat anders staat. 4 jaar is een lange tijd, zeker voor een profvoetballerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Yaros het volgende:
Denken jullie dat Van Persie, Sneijder en Robben over 4 jaar nog meespelen?![]()
Dan hebben we wel Kishna, Depay en Huppertsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Over 4 jaar is het explosieve van Robben er wel uit denk ik.![]()
Vergeet Boetius niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben we wel Kishna, Depay en HuppertsNAC Breda
Rèsbaarge![]()
En waarschijnlijk nog een paar spelers die nog moeten opstaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hebben we wel Kishna, Depay en HuppertsOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
En Dreetjequote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Clasie is dan ook weer 4 jaar verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt die was ik helemaal vergeten. Fantastische speler
En nog steeds slechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En Clasie is dan ook weer 4 jaar verder.![]()
Jammer dat er al een potentiele gouden generatie tussen de 12 en 15 jaar door Engelse topclubs weggekaapt is, en je nooit meer iets van die gasten hoort.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En waarschijnlijk nog een paar spelers die nog moeten opstaan.![]()
quote:
Wat goed is komt snel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die is over 4 jaar toch pas 16?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Clasie over een jaar naar Juventus om Pirlo af te lossen.
Leuk dat Go Ahead dan ook misschien eens een international kan leveren als de eerste keus blessa is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En Clasie is dan ook weer 4 jaar verder.![]()
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
We hebben Bruma terugquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jammer dat er al een potentiele gouden generatie tussen de 12 en 15 jaar door Engelse topclubs weggekaapt is, en je nooit meer iets van die gasten hoort.![]()
![]()
Gelukkig heb jij geen verstand van voetbal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Leuk dat Go Ahead dan ook misschien eens een international kan leveren als de eerste keus blessa is.
Hoop dat Ola John het ook weer op de rit krijgt. En Narsingh is er ook nog. Zal nooit wereldtop worden, maar kan wel echt een nuttige speler worden voor de nationale ploeg.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Vier jaar geleden dachten we dat o.a. Stekelenburg, Elia en Afellay zouden doorgroeien.
Twee jaar geleden zaten bv. Willems, Narsingh en L.De Jong bij de selectie (ja, Willems heeft niemand behalve Bert en ik ooit iets in gezien).
Het is totaal onvoorspelbaar.![]()
Boetius en Depay zijn toch wel zekerheidjesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef DutchSL het volgende:
Vier jaar geleden dachten we dat o.a. Stekelenburg, Elia en Afellay zouden doorgroeien.
Twee jaar geleden zaten bv. Willems, Narsingh en L.De Jong bij de selectie (ja, Willems heeft niemand behalve Bert en ik ooit iets in gezien).
Het is totaal onvoorspelbaar.![]()
Immer kan ook nog stappen gaan zetten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zekerheidjes bestaan niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Boetius en Depay zijn toch wel zekerheidjes
En persoonlijk denk ik dat Depay gaat mislukken als hij nu naar een topclub gaat. Hij had bij PSV echt veel te weinig rendement en was veel te egoistisch, dat accepteren ze niet in de top, dan zit je zo op de bank.![]()
Promes kan ook wel wat worden. Die haalt er itt veel andere spelers echt het maximale uit voor mijn gevoel.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben en Sneijder waren gewoon zekerheidjes hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Zekerheidjes bestaan niet.
En persoonlijk denk ik dat Depay gaat mislukken als hij nu naar een topclub gaat.![]()
Die is bijna 30quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
En jullie moeten Buttnertje niet vergeten![]()
Bakkes.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Stefan de Vrij speelt echt alsof hij al 5 WKs heeft meegemaakt.
RvP kan nog net de ippon voorkomenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
NEE!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar was die gif van Boerrigter laatst nu een goal of niet?
Ik heb wel 2 leuke gifjes van jou.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Deze scheids zal wel een yuko gevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Een wazari was het toch zeker.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee joh, schele dakhengst. Was naastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar was die gif van Boerrigter laatst nu een goal of niet?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
okquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
NEE!!
Ik heb wel 2 leuke gifjes van jou.![]()
Mag ik ze posten?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Brazilië met 2 lompe paarden als Zjoh en Fredzj in de spits..dat kan toch echt niet he
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nee.quote:Zegt denk ik genoeg dat ze niks beters hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:14 schreef Tim86 het volgende:
Brazilië met 2 lompe paarden als Zjoh en Fredzj in de spits..dat kan toch echt niet he![]()
quote:
lol_hernanesOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Brazilie had gewoon Alex moeten selecteren. Eigen schuld dikke bult.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Vlaar spittaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En Coutinhoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef Ozz-03 het volgende:
Brazilie had gewoon Alex moeten selecteren. Eigen schuld dikke bult.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel zo'n middelmatige speler
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Is die Filipe Luiz nou geselecteerd of niet? Je zag duidelijk aan Colombia dat je toch echt de spelers met blauwe kaartjes mee moet nemen.quote:![]()
Ze hadden gewoon Diego Mauricio en Scooter moeten selecterenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee. Maxwell en Marcelo als LB.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die Filipe Luiz nou geselecteerd of niet? Je zag duidelijk aan Colombia dat je toch echt de spelers met blauwe kaartjes mee moet nemen.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee. Maxwell en Marcelo zijn de LB'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Is die Filipe Luiz nou geselecteerd of niet? Je zag duidelijk aan Colombia dat je toch echt de spelers met blauwe kaartjes mee moet nemen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die speelde nog slechter dan Fredsj dit toernooi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nou ja, ze hadden Diego Costa in de spits kunnen hebben. Maar ja..![]()
En Marlos. Of is het Marlosjjjjjj?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
Ze hadden gewoon Diego Mauricio en Scooter moeten selecteren![]()
Willian loopt er altijd zo stoned bij...die heeft geen idee bij welke ploeg hij hoort en wat de stand is.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch wel zo'n middelmatige speler
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Maxwell en Marcelo als LB.Dank herenquote:![]()
![]()
Waar vind jij hem dan goed in? Kan iig niet zijn goede overzicht en passing zijn want dat heeft hij niet.quote:![]()
Bewegelijke spits, had het 100% beter gedaan dan die twee mislukte spitsen die nu spelen.quote:Al is dat natuurlijk niet al te moeilijk.
Al jarenlang alleen matige Braziliaanse spitsen en toch zijn er in FM ieder jaar weer tig nieuwe potentiële wereldspitsen uit Brazil
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
dribbelen en inzicht. Passing soms niet pefect nee maar probeert ze iig wel altijd bij diepgaande mensen te krijgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar vind jij hem dan goed in? Kan iig niet zijn goede overzicht en passing zijn want dat heeft hij niet.Wat soms geniale passes oplevert, en soms ook gewoon scheef omdat er 3 man tussenstaan ja
+die creativiteit kon Brazilie nu echt wel gebruiken dit wk'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Heb je hem nog zien spelen sinds hij in Brazilië zit? Daar ook nog vaak blessa toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bewegelijke spits, had het 100% beter gedaan dan die twee mislukte spitsen die nu spelen.Al is dat natuurlijk niet al te moeilijk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij kan er al niks meer van in de Liga waarom zou hij het dan bij Brazilië wel goed doen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Bewegelijke spits, had het 100% beter gedaan dan die twee mislukte spitsen die nu spelen.Al is dat natuurlijk niet al te moeilijk.
![]()
wat dacht je van Michael Jadson danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:17 schreef Tim86 het volgende:
Ze hadden gewoon Diego Mauricio en Scooter moeten selecteren![]()
![]()
Ja dat zeg ik rennen kan hij met oogkleppen op. Matige speler.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dribbelen en inzicht. Passing soms niet pefect nee maar probeert ze iig wel altijd bij diepgaande mensen te krijgenWat soms geniale passes oplevert, en soms ook gewoon scheef omdat er 3 man tussenstaan ja
![]()
Paar wedstrijden nog gezien van hem, Braziliaanse competitie wordt uitgezonden in Turkije.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je hem nog zien spelen sinds hij in Brazilië zit? Daar ook nog vaak blessa toch?De keren dat ik hem zag spelen was hij zeker niet slecht. Denk ook dat hij binnenkort weer terug naar Europa komt.
Ja, maar die zat er nog wel bij in de voorbereiding. En bij de confedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wat dacht je van Michael Jadson dan
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was toch geen spits?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ganso was ook het supertalent een paar jaar geleden.. maar daar is niks meer van over.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Dat betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Paar wedstrijden nog gezien van hem, Braziliaanse competitie wordt uitgezonden in Turkije.De keren dat ik hem zag spelen was hij zeker niet slecht. Denk ook dat hij binnenkort weer terug naar Europa komt.
![]()
Gaat misschien naar Napoli nu.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ganso was ook het supertalent een paar jaar geleden.. maar daar is niks meer van over.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
mede dankzij hem Liverpool bijna kampioenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik rennen kan hij met oogkleppen op. Matige speler.
CAM iddquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hoop eigenlijk dat iemand zo'n Braziliaantje nog een doodschop geeft. Passende afsluiting wel.NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Krijgen we een SiMOTM Blind zo? Dit keer LBAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ga weg johquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
mede dankzij hem Liverpool bijna kampioenDat was toch 90% het werk van Suarez, Sturridge,Gerrard, Sterling en Skrtel
![]()
Luiz met links van 30 meter. Fenomeen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Pato had wel meer goals dan Jo en Fred vorig seizoen.
Maarja, nog een hele berg andere Braziliaanse spitsen die nooit voor de nationale ploeg geselecteerd zijn ook. Rare competitie is het toch![]()
![]()
Daar kwam ik helaas ook bij uit ja. Beter ramt de Wijn er even 1 in.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Krijgen we een SiMOTM Blind zo? Dit keer LB![]()
Ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef Tim86 het volgende:
Krijgen we een SiMOTM Blind zo? Dit keer LB![]()
Sterling 9 goals en 7 assists in 33 games, Coutinho 15 assists en 5 goals in 50 gamesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg johDat was toch 90% het werk van Suarez, Sturridge,Gerrard, Sterling en Skrtel
Wijn of BMI wil ik. Of Guzzie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar kwam ik helaas ook bij uit ja. Beter ramt de Wijn er even 1 in.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
en de pingelAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
hahahahah scheids
oh lolAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damiao was toch ook nog international?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:24 schreef DutchSL het volgende:
Pato had wel meer goals dan Jo en Fred vorig seizoen.
Maarja, nog een hele berg andere Braziliaanse spitsen die nooit voor de nationale ploeg geselecteerd zijn ook. Rare competitie is het toch![]()
Geniaal, geel voor een schwalbe terwijl Blind hem zo hard raakt dat hij zelf een blessure oploopt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sterling is toch een stuk dreigender geweest dan Coutinho. Coutinho is een dertien in een dozijn dravertje heb je niks aan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:25 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Sterling 9 goals en 7 assists in 33 games, Coutinho 15 assists en 5 goals in 50 games![]()
Ja, maar die is te lang in Brazilie blijven hangen. Had allang naar een Europese (sub)topper kunnen en moeten gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Damiao was toch ook nog international?Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Hij loopt echt geen blessure op omdat hij Oscar raakt volgens mij. Overstrekking ofzo...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:27 schreef Tim86 het volgende:
Geniaal, geel voor een schwalbe terwijl Blind hem zo hard raakt dat hij zelf een blessure oplooptNAC Breda
Rèsbaarge![]()
In het afgelopen jaar zijn alleen Robinho en Pato als aanvallers geselecteerd volgens wikipedia en nog eentje waar ik nooit van gehoord heb (die ook niet gespeeld heeft).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Damiao was toch ook nog international?![]()
Hopelijk valt het mee met Blind...zal je zien dat hij er maanden uitligt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bohh wijn
RvP 50e keer buitenspel dit toernooiAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kuyt mag weer van positie wisselen.
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: