En bij mapima en supergirl graagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef dude232 het volgende:
Wanneer komt er een melding met brummetje2.0 topic?
En dit inderdaad. Vaak lusten die mensen ook nog niet eens vis maar sushi eten ze dan weer wel...quote:
Als we allemaal ervan uit moesten gaan dat het sarcasme was, dan was het een saaie wereld. Soms is het lekker totaal tegen alles in te gaan en gewoon doen alsof je een plank voor de kop hebt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik het sarcasme toch weinig had verbloemd.
Waarom had je niet gekookt dan? Dan weet je altijd wanneer het klaar is?quote:
dat lijkt me stugquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Infection het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Vaak lusten die mensen ook nog niet eens vis maar sushi eten ze dan weer wel...
Lekker gek. Prettig gestoord. Dat houdt het leven spannend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Als we allemaal ervan uit moesten gaan dat het sarcasme was, dan was het een saaie wereld. Soms is het lekker totaal tegen alles in te gaan en gewoon doen alsof je een plank voor de kop hebt.
bizar maar ja mensen hehquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Infection het volgende:
[..]
En toch is het mij al een paar keer opgevallen.
Het enige wat ik nog mis is het pittige aspect, maar om nu met een roodharig kapsel te gaan lopen... Daar heb ik twijfels bij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Lekker gek. Prettig gestoord. Dat houdt het leven spannend.
Sushi in Nederland komt in 99% van de gevallen van chinezen. Totaal niet te vergelijken met echte japanse sushi. Totaal geen smaak aan de rijst en diepvries vis erop. Maar met soja saus en nep wasabi is het echt heel lekker hoor.quote:
Babi pangangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:21 schreef gargamelnl het volgende:
Is een beetje hetzelfde als babi pangang in dezelfde categorie plaatsen als echte authentieke Chinese gerechten.
Klopt. Ik bestel bij de afhaal sjinees altijd een loempia speciaal met babi pangang erop.quote:
Loempia vind ik ook te lekker. Maar dat maakt ook niks uit, zolang het maar smaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:24 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Klopt. Ik bestel bij de afhaal sjinees altijd een loempia speciaal met babi pangang erop.![]()
Maar dat betekent nog niet dat dit ook maar iets te maken heeft met de echte keuken uit china.
Ik vind het sowieso niet te vreten. Een rauw stukje tonijn of zalm vind ik wel lekker maar die rijst vind ik ontzettend goor evenals zeewier of die andere groenten/vruchten die ze er tussen stoppen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:21 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Sushi in Nederland komt in 99% van de gevallen van chinezen. Totaal niet te vergelijken met echte japanse sushi. Totaal geen smaak aan de rijst en diepvries vis erop. Maar met soja saus en nep wasabi is het echt heel lekker hoor.![]()
Als ik met vrienden naar zo'n sushi vreetschuur ga, vermaak ik mij prima hoor, maar het heeft echt niets te maken met japanse sushi.
Is een beetje hetzelfde als babi pangang in dezelfde categorie plaatsen als echte authentieke Chinese gerechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Beetje teveel sushi besteld.
Brum, volgende keer gewoon een normale hoeveelheid bestellen.72 srsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Ik kan me voorstellen dat je een lekker stukkie vlees lekkerder vindt, maar ik denk dat wanneer je echte sushi hebt geprobeerd van een echte sushi meester dat je wel iets milder bent over je oordeel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso niet te vreten. Een rauw stukje tonijn of zalm vind ik wel lekker maar die rijst vind ik ontzettend goor evenals zeewier of die andere groenten/vruchten die ze er tussen stoppen.
Doe mij maar gewoon een lekker stuk vlees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |