Ben je nu wel van je Spongeboblijf af dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Dan ben ik misschien niet op tijd thuis.
Heb net wel stukje gefietst om te pinnen.
Ben heel hard bezig. Ik zwem elke dag, mountainbike elke dag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je nu wel van je Spongeboblijf af dan?
Ja, hilarisch. Ik kom niet meer bij. Iedere keer als ik het zie moet ik er weer om lachen.quote:
Niets mis met een spongeboblijf.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ben je nu wel van je Spongeboblijf af dan?
Had ik niet zo achter jou gezocht, maar goed het is dan ook wel redelijk flauw net als het karakter waaraan je je naam ontleent. Dus niet zo heel onverwacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja, hilarisch. Ik kom niet meer bij. Iedere keer als ik het zie moet ik er weer om lachen.
vierkant geel en vol.met gaten, nee erg praktisch jaquote:
Ik heb niet geklaagd, alleen gezegd dat ik 80 minuten geleden besteld heb en hoe het ervoor staat. Ben niet boos geworden, ben vriendelijk gebleven, heb zelfs nog bedankt (voor de info die ze gaf) en heb positief gereageerd op haar excuus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef Willoow het volgende:
Nooit klagen voordat het eten binnen is, dan tuffen ze in je eten.
D/t fouten makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef Infection het volgende:
Niet weten wat 'zo snel mogelijk' betekend
Ik dacht dat ik het sarcasme toch weinig had verbloemd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had ik niet zo achter jou gezocht, maar goed het is dan ook wel redelijk flauw net als het karakter waaraan je je naam ontleent. Dus niet zo heel onverwacht.
Je wilt er als de kippen bij zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef dude232 het volgende:
Wanneer komt er een melding met brummetje2.0 topic?
Brummers kieken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Je wilt er als de kippen bij zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |