Staat TS daar met zijn leren pakje en allerlei attributen, blijkt zijn vriendin daar helemaal niet van te houdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nou ja de een vindt het al spannend als je filmpjes gaat maken of handboeien en blinddoek, vastbinden of een extra persoon. Glijmiddel en massageolie enzo
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:35 schreef TheMechanic het volgende:
Helaas ben ik (momenteel) niet zo creatief op dit gebied.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef LizzyAdam het volgende:
een leuk setje voor haar? heb je zelf ook nog wat aan![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:48 schreef happylife070 het volgende:
[..]
Zijn er nu echt vrouwen die daar warm van worden?
En wie ruimt die troep weer op??
quote:
Een piercing in je eikel? Kost niet zo gek veel en zal zeker een verrassing zijn!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:35 schreef TheMechanic het volgende:
Een paar dagen geleden bedachten ik en mijn vriendin onszelf dat we bijna een jaar samen zijn.
Dit willen we vieren met uiteten gaan en eventueel een nachtje ergens overnachten (mits dit financieel mogelijk is natuurlijk)
Plotseling zei ze: Je hebt toch wel een spannende verrassing he, voor 's avonds. 'Ja tuurlijk!' antwoordde ik vlug, wetend dat dit niet waar is. Ik heb geen idee wat ze met 'verrassing' bedoelde, maar wellicht hoopt ze op iets nieuws/spannends. Helaas ben ik (momenteel) niet zo creatief op dit gebied. Het feit dat we misschien in een hotel gaan overnachten schept wel nieuwe (spannende) kansen.
Heeft iemand misschien leuke spannende suggesties?Mag geld kosten natuurlijk, maar niet teveel. Ben maar een arme student!
ja!! Zeker een aanrader,erg romantisch die g.g.g films,zal je vriendin helemaal wild van worden!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:25 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Regel een GGG shoot met haar in de hoofdrol. Succes gegarandeerd.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
Coke snuiven uit haar reedt en vice versa.
en dan wel de goede maat!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef LizzyAdam het volgende:
een leuk setje voor haar? heb je zelf ook nog wat aan![]()
massageolie? samen glibberen en hotel dus niks op hoeven ruimen
Grapjasjequote:Op zondag 13 juli 2014 11:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
Neem al je vrienden mee!
Die kunnen haar wellicht blijer maken dan jij dat kan.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Ratsnest89 het volgende:
Vertel dat je gay bent en duw een dikke dildo in je reet als je voor haar staat.
Hoe je haar seksueel verrast ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:35 schreef TheMechanic het volgende:
Een paar dagen geleden bedachten ik en mijn vriendin onszelf dat we bijna een jaar samen zijn.
Dit willen we vieren met uiteten gaan en eventueel een nachtje ergens overnachten (mits dit financieel mogelijk is natuurlijk)
Plotseling zei ze: Je hebt toch wel een spannende verrassing he, voor 's avonds. 'Ja tuurlijk!' antwoordde ik vlug, wetend dat dit niet waar is. Ik heb geen idee wat ze met 'verrassing' bedoelde, maar wellicht hoopt ze op iets nieuws/spannends. Helaas ben ik (momenteel) niet zo creatief op dit gebied. Het feit dat we misschien in een hotel gaan overnachten schept wel nieuwe (spannende) kansen.
Heeft iemand misschien leuke spannende suggesties?Mag geld kosten natuurlijk, maar niet teveel. Ben maar een arme student!
quote:Op maandag 14 juli 2014 17:17 schreef BloedendeVagina het volgende:
Best wel treurig eigenlijk dat je dr pas na 1 jaar relatie eindelijk eens sexueels wilt verrassen. Is je dus de hele tijd nog niet gelukt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |