Skins is ook goed inderdaad!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Dan liever nieuw seizoen van Skins (UK) en de sfeer van seizoen #1 neerzet.
Daar zijn nu hoeveel seizoenen van?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Skins seizoen 1 & 2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Skins seizoen 3& 4quote:
Skins is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Misfits heeft mij nooit kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Skins is verschrikkelijkInbetweeners vind ik ook matig. Misfits daarentegen
Skins, is goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Skins is verschrikkelijkInbetweeners vind ik ook matig. Misfits daarentegen
2 skins personages in Game of Thronesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Skins, is goedInbetweeners erg grappig en Misfits was ook goed.
Grappige is dat je veel beginnend talent in deze series zag die je nu in de grote producties tegenkomt.
Misfits idem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 skins personages in Game of Thrones
Dan liever een nieuwe seizoen van The office ukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Dat zal niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dan liever een nieuwe seizoen van The office uk
Nee, moeite waard?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren.
Heb je 'Derek' al gezien?
Ja vond ik wel, 100% heb je Netflix? Staat alles op.quote:
Yess....eens ff checken dan! Tnxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vond ik wel, 100% heb je Netflix? Staat alles op.
House of Cards (vooral de UK versie maar de reboot is ook goed)quote:
Meeste al gezien. Komtie anno 2014 nog met band of brothers, die heeft iedereen al wel een keer gezien lijkt mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
House of Cards (vooral de UK versie maar de reboot is ook goed)
Rome
Mad Men, ook best aardig
miniserie John Adams
Band of Brothers
miniserie Tinker Tailor Soldier Spy
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |