Skins is ook goed inderdaad!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Dan liever nieuw seizoen van Skins (UK) en de sfeer van seizoen #1 neerzet.
Daar zijn nu hoeveel seizoenen van?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Skins seizoen 1 & 2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Skins seizoen 3& 4quote:
Skins is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Misfits heeft mij nooit kunnen vermaken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Skins is verschrikkelijkInbetweeners vind ik ook matig. Misfits daarentegen
Skins, is goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:30 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Skins is verschrikkelijkInbetweeners vind ik ook matig. Misfits daarentegen
2 skins personages in Game of Thronesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Skins, is goedInbetweeners erg grappig en Misfits was ook goed.
Grappige is dat je veel beginnend talent in deze series zag die je nu in de grote producties tegenkomt.
Misfits idem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 skins personages in Game of Thrones
Dan liever een nieuwe seizoen van The office ukquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Dat zal niet meer gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Dan liever een nieuwe seizoen van The office uk
Nee, moeite waard?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren.
Heb je 'Derek' al gezien?
Ja vond ik wel, 100% heb je Netflix? Staat alles op.quote:
Yess....eens ff checken dan! Tnxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja vond ik wel, 100% heb je Netflix? Staat alles op.
House of Cards (vooral de UK versie maar de reboot is ook goed)quote:
Meeste al gezien. Komtie anno 2014 nog met band of brothers, die heeft iedereen al wel een keer gezien lijkt mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:54 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
House of Cards (vooral de UK versie maar de reboot is ook goed)
Rome
Mad Men, ook best aardig
miniserie John Adams
Band of Brothers
miniserie Tinker Tailor Soldier Spy
Is van Ricky Gervais met Karl Pilkington toch? An Idiot Abroad gezien toevallig? Man, wat een hilarische serie is datquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zal niet meer gebeuren.
Heb je 'Derek' al gezien?
Ik kwam er niet doorheen ( spartacus) Op een gegeven moment heb ik het wel gehad met die vertraagde beelden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:55 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Meeste al gezien. Komtie anno 2014 nog met band of brothers, die heeft iedereen al wel een keer gezien lijkt me
als je rome vet vind moet je spartacus kijken![]()
Huh?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Ratsnest89 het volgende:
Die inbetweeners movie was best oke, alleen waarom zijn hier anderen personen voor gebruikt dan de serie?
jepquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:34 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Is van Ricky Gervais met Karl Pilkington toch? An Idiot Abroad gezien toevallig? Man, wat een hilarische serie is dat
Tis ook wel een beetje een mannen serie denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kwam er niet doorheen ( spartacus) Op een gegeven moment heb ik het wel gehad met die vertraagde beelden.
Spartacus vind ik echt een hopeloze serie, enkel gore en goedkope effecten. De verhaallijn slaat nergens op en historisch is het al helemaal niet verdedigbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Tis ook wel een beetje een mannen serie denk ik
Serieus? Heb de hele film gekeken tijden terug en dat is me niet opgevallen....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
De hoofdrolspelers zijn hetzelfde hoor.
Ik was in de war met de Amerikaanse versiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Huh?
De hoofdrolspelers zijn hetzelfde hoor.
Jij hebt zeker de US versie van de serie gekekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:24 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Serieus? Heb de hele film gekeken tijden terug en dat is me niet opgevallen....
Dit ja. Al was de tweede generatie ook cool.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
Dat was de nasleep van Effy, maar daarna ging het het echt bergafwaarts. Drank, drugs en problemen i.c.m. met jongeren was echt een heerlijke setting.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 00:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dit ja. Al was de tweede generatie ook cool.
Lukt ze toch nooit meer. Seizoen 1-3 waren vet, 4 vond ik al iets minder en 5 en 6 was gewoon jammer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:23 schreef Pakspul het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |