ik heb een 7 voor nederlandsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef Spanky78 het volgende:
Mapima, met jouw taalvaardigheid mag je blij zijn met een mbo papiertje
Dit soort dingen zeggen tegen mensen die een PhD doenquote:
Sowieso IT opleidingen op het HBOquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso vind ik HBO echt bagger. Ik werk nu een jaartje of 8 op full-time basis en doe in de avond dan HBO. Maar heb echt niets geleerd waarmee ik in de praktijk iets kan. Je krijgt alleen maar Java, terwijl ik daar eigenlijk niets mee te maken wil hebben. En afgelopen jaar tijdens de verdieping Software Engineering heb ik niet eens geprogrammeerd voor de vakkenAlleen maar theorie gegeven door docenten die hun eigen wereldje hebben gecreëerd. Met totaal achterhaalde stof en verre van de praktijk. Waste of time is het, maar bedrijven vragen soms gewoon om HBO dus dan moet het wel.
ict leer je niet uit boekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:30 schreef Zith het volgende:
[..]
Sowieso IT opleidingen op het HBO![]()
Niet voor niets dat alle IT bazen computer science hebben gedaan op de universiteit.
Niemand doet een PhD.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef Zith het volgende:
[..]
Dit soort dingen zeggen tegen mensen die een PhD doen
Ik doe een PhD, kijk maar bij deze post W&T / Wetenschappers op FOK! #17quote:
Je bent aan het promoveren, da's wat anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik doe een PhD, kijk maar bij deze post W&T / Wetenschappers op FOK! #17
Zeggen dat je geen PhD kan doen omdat het een titel isWie is hier nou de PhD, jij of ik?
Is jouw docent dat zelf zo slecht in Nederlands dat hij al jouw taalfouten negeert?quote:
ik heb gewoon eerlijk me diploma gehaaldquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Is jouw docent dat zelf zo slecht in Nederlands dat hij al jouw taalfouten negeert?
Ik ga een andere richting doen (Ook avond), en de enige motivatie is inderdaad het hogere loon.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef Juicyhil het volgende:
Sowieso vind ik HBO echt bagger. Ik werk nu een jaartje of 8 op full-time basis en doe in de avond dan HBO. Maar heb echt niets geleerd waarmee ik in de praktijk iets kan. Je krijgt alleen maar Java, terwijl ik daar eigenlijk niets mee te maken wil hebben. En afgelopen jaar tijdens de verdieping Software Engineering heb ik niet eens geprogrammeerd voor de vakkenAlleen maar theorie gegeven door docenten die hun eigen wereldje hebben gecreëerd. Met totaal achterhaalde stof en verre van de praktijk. Waste of time is het, maar bedrijven vragen soms gewoon om HBO dus dan moet het wel.
nee we moeten een betoog schrijven voor de toelating voor rechten aan de Erasmus universityquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef TwentyFourr het volgende:
Moet nu eindelijk mapima ook een opdracht uitvoeren via internet van de Hanze university of applied sciences?
Waar bemoei jij je mee ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je bent aan het promoveren, da's wat anders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |