Bij mij is de ochtend ook nope, zeker omdat ik het verste moet reizen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:24 schreef liesje1979 het volgende:
Overdag kan, avond ook. Maar de ochtend is een no go
Op een vrijdag, in de middag. En niet tot te laat want ik moet nog met een trein terug natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:25 schreef isax het volgende:
joh die psychadelische meneer is savonds zelf aan het space voor zijn kunst.
smiddags ergens dan![]()
we komen al ergens
Den Haag Amsterdam zal niet heel erg veel schelen met Rotterdam Amsterdam? Kwartiertje ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Bij mij is de ochtend ook nope, zeker omdat ik het verste moet reizen.
Ik ben al zo lang niet met de trein geweest en zeker niet ver.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Den Haag Amsterdam zal niet heel erg veel schelen met Rotterdam Amsterdam? Kwartiertje ofzo?
klopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Den Haag Amsterdam zal niet heel erg veel schelen met Rotterdam Amsterdam? Kwartiertje ofzo?
Valt nog mee dan. Anderhalf uur voor mij dan waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
klopt.
ik moest gister eigenlijk over rotterdam. stel gekke.
amsterdam rotterdam is een uur en kwatier.
ik kom wel gewoon naar station dan hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet met de trein geweest en zeker niet ver.![]()
Dat valt dan weer mee.
Pik ik je op in den haag of spreken we af in amsterdam en ontmoeten elkaar dan allemaal voor het eerst. wil niet dat isax zich buitengesloten zou voelen omdat wij elkaar een half uur eerder zien dan.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:29 schreef isax het volgende:
[..]
ik kom wel gewoon naar station dan hoor.
ik woon er vlak bij (wallen ligt aan het centraal station of misschien ligt het centraal wel in de wallen)
LOL!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ben al zo lang niet met de trein geweest en zeker net ver.![]()
Dat valt dan weer mee.
Pik ik je op in den haag of spreken we af in amsterdam en ontmoeten elkaar dan allemaal voor het eerst. wil niet dat isax zich buitengesloten zou voelen omdat wij elkaar een half uur eerder zien dan.
Isax ook en verder alleen bacon volgens mij, meer weet ik er niet die daar wonen volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef chufi het volgende:
Ben ik dan de enige die in Amsterdam woont of mis ij=k weer van alles ?
ik voelde me van de week echt een toerist.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gelukkig maar want ik ben best wel een mietje in de stad en waarschijnlijk overduidelijk een toerist.
Oh ja ik was Isa vergeten .. Die woont hier ook .. Voor de wallen is een beetje man wel genoodzaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Gelukkig maar want ik ben best wel een mietje in de stad en waarschijnlijk overduidelijk een toerist.
Amsterdam Den Haag is toch geen uur? 40 minuten ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:28 schreef isax het volgende:
[..]
klopt.
ik moest gister eigenlijk over rotterdam. stel gekke.
amsterdam rotterdam is een uur en kwatier.
Ik ben ook wel eens flink zenuwachtig maar dit vind ik eigenlijk helemaal niet eng. Heel raar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
LOL!
Ik kan heel zenuwachtig zijn voor meets. Ik zei laatst dat het bij mij binnen 10 minuten wel over is, maar ik kan zeggen dat dat niet altijd zo is. In dit geval vind ik het dan weer totaal niet eng.
ja laten we daar afspreken anders moet ik precies een trein halen.
Ik deed het ooit in 40 min.. met de autoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Amsterdam Den Haag is toch geen uur? 40 minuten ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |