En ons uitlachen?quote:
nerdhobby's zijn leuk!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kent geocaching! Mijn nerdhobby.Naja tijdelijke bevlieging van een jaar ofzo want al tijden niet meer gedaan nu, alleen nog als ik in het buitenland ben maar ja. Die gaan we doen!
Mooi, een expert erbij, ik weet wat het is maar ik heb het nog nooit gedaan, jij wel dus jij en isax mogen lijden dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je kent geocaching! Mijn nerdhobby.Naja tijdelijke bevlieging van een jaar ofzo want al tijden niet meer gedaan nu, alleen nog als ik in het buitenland ben maar ja. Die gaan we doen!
Handjes boven de dekens.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen dromen van de meet
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nu ga ik slapen dromen van de meet
Ja ik weet het maar op den duur moest ik steeds verder fietsen en heb je de meeste verstopmethodes ook wel gezien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef isax het volgende:
[..]
nerdhobby's zijn leuk!![]()
ik heb echt zieke online gezien maar daar moet je voor dokken en dat ga ik dus mooi niet doen.
Ik heb er 300 gevonden ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, een expert erbij, ik weet wat het is maar ik heb het nog nooit gedaan, jij wel dus jij en isax mogen lijden dan.
Coolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar op den duur moest ik steeds verder fietsen en heb je de meeste verstopmethodes ook wel gezien.
[..]
Ik heb er 300 gevonden ofzo.
dan snap ik hetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar op den duur moest ik steeds verder fietsen en heb je de meeste verstopmethodes ook wel gezien.
[..]
Ik heb er 300 gevonden ofzo.
Dan mogen we wel opschieten want ik verdraag dit niet zo lang meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef ChocoFan het volgende:
En dan allemaal een verschillende fluor nagellak op doen.![]()
Ik wil wel op andere dingen geilen maar er wordt niets anders geplaatst hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat gegeil op beestjes fotos eigenlijk wel eens genoeg..
Jij bent degene met werk en dus het drukste leven, dus dan mag jij het zeggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen we wel opschieten want ik verdraag dit niet zo lang meer.
ik heb fluo nagellak in huis ergens. doen we wel even bij je opsmeren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan mogen we wel opschieten want ik verdraag dit niet zo lang meer.
Succes met de meet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn even een meet aan het regelen.
Gelukkig meer mannen. De vrouwen hier gaan knallen. Ze gaan een nagellak, museum, speurtochtdagje organiseren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:11 schreef chufi het volgende:
Ik vind dat gegeil op beestjes fotos eigenlijk wel eens genoeg..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 02:13 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Gelukkig meer mannen. De vrouwen hier gaan knallen. Ze gaan een nagellak, museum, speurtochtdagje organiseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |